apple losslessquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef vosss het volgende:
MP3's..... het blijft toch behelpen.
Flutformaat. Jammer dat alle CD's die ik in mp3 heb niet in flac beschikbaar zijn
Eigenlijk is het MPEG-1 Layer 3, maar mij hoor je toch ook niet klagen?quote:
wohhhhhh een iphone voor maar 50 euroquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef NRaider het volgende:
En dan heb je ook nog dit soort intertoys wannabe's
[ afbeelding ]
Dan moet je gewoon cd's kopen faalhaas. Dat is altijd lossless.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef vosss het volgende:
Flutformaat. Jammer dat alle CD's die ik in mp3 heb niet in flac beschikbaar zijn
Het voordeel van ogg t.o.v. mp3 is nihiel. Mensen die ogg willen zijn gewoon van die opensource fanboys. De standaard is mislukt, klaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ogg Vorbis![]()
Ik koop geen speler meer die geen Ogg en Flac ondersteund.
quote:
Op je linedance-verenigingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Eens is met TS. Ik ga nu mp3's/FLAC's downloaden. Waar zal ik dat gaan doen?
Dan zoek je verkeerd ? :Squote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef vosss het volgende:
Dat is natuurlijk sowieso very true.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht, ik zie dit soort wannabe's altijd hun "iPod"-meuk bij de Intertoys kopen en het daarna een iPod nano of een iPod touch noemen.
Sowieso, voor Apple is er ook maar één smiley:
Alsof ik met mijn speakers het verschil tussen een 320kbps MP3 en een FLAC bestand hoor.quote:
Daar gaat het helemaal niet om natuurlijk. Het gaat er om dat je heel hard kunt roepen hoe kut mp3's zijn. Want mp3 is mainstream, terwijl FLAC voor de échte kenners isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn speakers het verschil tussen een 320kbps MP3 en een FLAC bestand hoor.
Flac is mooi maar vaak overkill. Ogg q6 is bijna altijd goed genoeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het voordeel van ogg t.o.v. mp3 is nihiel. Mensen die ogg willen zijn gewoon van die opensource fanboys. De standaard is mislukt, klaar.
Ga dan liever direct voor flac
Nee, dat bedoel ik niet. Praat met elkaar, in plaats van je af te sluiten met je mp3 spelert.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn speakers het verschil tussen een 320kbps MP3 en een FLAC bestand hoor.
Voor de nerds bedoel jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om natuurlijk. Het gaat er om dat je heel hard kunt roepen hoe kut mp3's zijn. Want mp3 is mainstream, terwijl FLAC voor de échte kenners is
Dat verschil hoort niemand. Maar MP3 heb je dan ook niet om het met zo'n bitrate te gebruiken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Praat met elkaar, in plaats van je af te sluiten met je mp3 spelert.
ja want dat verschil hoor jijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef Slickk het volgende:
Meizu M6![]()
Mensen zeiden tegen mij dat ik een 'imitatie' iPod had, puur omdat die wit was.Veel betere geluidskwaliteit man.
Ah zo, dan heb je idd wel gelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Praat met elkaar, in plaats van je af te sluiten met je mp3 spelert.
Ik bedoel dan ook vooral in het OV natuurlijk. Als je alleen in je auto of op je fiets zit dan is het natuurlijk niet zo erg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Ah zo, dan heb je idd wel gelijk.
In het OV wel ja. En als ik op de fiets zit of iets dergelijks, dan heb ik vaak mijn mp3-speler bij me. Ik ben dan niet zo'n fopjosti die hem dan kenkerhard zet, want ik wil op mijn 80e ook nog kunnen horen, alleen snapt het gros van de breezah-generatie dat nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef raptorix het volgende:
Mensen die muziek luisteren onderweg![]()
En liefst lekker hard zodat ik jullie paupermuziek kan horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |