abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71680612
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu weer gamen op mijn Sony PS3, de mijne is nog niet uitgevallen, maar als ik de media moet geloven vallen die ook met bosjes uit
er is nog steeds een groot verschil tussen uit vallen & ontbranden
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_71684028
Ik zie op de foto een Belkin iets. Tja, als jij je iPhone gaat inpakken zodat de warmte niet meer weg kan....
Overigens zijn al die 'ontploffingen' en lekkende accu's na fouten van gebruikers. Mensen die dat ding 3x op ene dag laten stuiteren e.d

iPhone blijft de meest fijne telefoon ooit Alleen jammer dat er zoveel randdebielen er ook een hebben.
pi_71684168
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Bastard het volgende:
Zonde van de bekleding van die Volvo 440
Twee vliegen in één klap dus. Volvo stuk en Iphone stuk, maakt de wereld toch een stuk prettiger.
pi_71684662
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef Rapaille het volgende:
Ik zie op de foto een Belkin iets. Tja, als jij je iPhone gaat inpakken zodat de warmte niet meer weg kan....
Overigens zijn al die 'ontploffingen' en lekkende accu's na fouten van gebruikers. Mensen die dat ding 3x op ene dag laten stuiteren e.d

iPhone blijft de meest fijne telefoon ooit Alleen jammer dat er zoveel randdebielen er ook een hebben.
De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!

Kom op zeg, ik vind dat de iPhone een zeer degelijk product is, maar de meeste bezitters en fans ervan zijn juist het lachwekkende. Niet eens willen toegeven dat er net één toestel tussen zit dat in de fik kan vliegen, net zoals elk ander elektronisch apparaat.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:50:45 #65
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71688075
Owww, dat is slechts een 'incident'.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_71692206
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef rycemasta het volgende:

[..]

De iPhone is natuurlijk perfect, bij zulke incidenten moet je altijd de gebruikers de schuld geven!

Kom op zeg, ik vind dat de iPhone een zeer degelijk product is, maar de meeste bezitters en fans ervan zijn juist het lachwekkende. Niet eens willen toegeven dat er net één toestel tussen zit dat in de fik kan vliegen, net zoals elk ander elektronisch apparaat.
Natuurlijk kan er wel iets mis meegaan. Alle verhalen die ik lees zijn alleen van die stumperds die dat ding laten vallen en daarna raar staan te kijken dat ie' kapot is.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:38:27 #67
181657 LordNemephis
computer says no
pi_71692719
Dit lijkt me iets voor de Myhbusters
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_71692835
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]

ipod ontploft
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71692855

Nog eentje de lucht in
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71701389
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Daarnaast kun je het ook andersom bekijken;

Waarom moet de iPhone altijd de volle laag krijgen omdat hij (toevallig) populair is? Als er dan inderdaad zo'n incident zich voordoet moet het apparaat meteen met de grond gelijk gemaakt worden!
pi_71701643
Uiteraard willen de iPhone-bashers het waanidee dat de iPhone een volmaakt godsgeschenk is, geheel ontkrachten.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 02:47:21 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71701694
't Grappige is vaak de mensen die continue 'hun' besturingssysteem of gadget lopen te promoten en/of verdedigen.

Serieus, WAAROM?

Laat iedereen lekker gebruiken wat ze zelf willen. Zo kansloos dat gepiep over de iphone/windows/mac/whatever.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_71710206
Iphone Wees dan slim met je geld en koop een HTC
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71749599
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Inderdaad, zit er geen oververhittings beveiliging o.i.d. op?

Mijn TouchPro stopt in ieder geval met laden als 't te heet wordt, of 't ook echt uitschakelt als 't nog heter wordt weet ik niet.
Dat dus, dat ding mag zichzelf best uitschakelen als het te warm is.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')