TS intimideert mods sexueelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Die nooit terugPMen. Zij horen toch het dichtst bij het volk te staan? Ze horen terug te pmen, waar het ook over gaat, ik zal geen voorbeelden geven ivm privacyschending.
Klacht: mods die niet terugpmen.
admins met een vriendinquote:
je bent jaloersquote:
JIJ MOET HELEMAAL NIKS, JIJ MOET GEEN K GEBRUIKEN MAAR GEWOON IK, DEZE ZIN DIE KLOPT NIET WANT NET ZEI IK DAT JE NIETS MOET, EN TOEN NA DE EERSTE KOMMA WEL WEER, KIJKEN OF JE NU GNIFFELT.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik snapte de taal waarin je schreef nietdus kon t niet beoordelen
k moest wel gniffelen
Admins zonder vriendinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Admins zonder vriendinow, gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
users zonder admin als vriend
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
paupererende mod.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil helemaal geen stinkende kamerleden dicht bij mijme.
apfelstrudelquote:
post een foto van je hoofd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow, gecondoleerd
users zonder admin als vriend
Hey, maar van andere zaken weet ik wel weer veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
paupererende mod.
als 13 jarige je vakantie doorbrengen waarin je minder mensen ziet dan dat je vingers hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hey, maar van andere zaken weet ik wel weer veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |