abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 02:51:53 #1
19840 Libris
Live from Singapore
pi_71671422
Het derde deel van de Grand Strategy serie Hearts of Iron komt vandaag (7 Augustus 2009) uit.

Een aantal verbeteringen over HOI 2 zijn:
- het aantal gebieden, dat van 2600 tot meer dan 10000 gegaan is
- De game AI, die zich nu meer focused op het behalen van objectives
- Een 3D interface (laten we hopen dat het een verbetering is..)

De features die GamersGate noemt:
Features

* Play as any nation from 1936 to 1948, more than 150 countries to choose from.
* Control the oceans with aircraft carriers, submarines and battleships and use your air force to defend your skies, support your naval and ground forces, and to bomb your enemies
* Thousands of historically accurate real-world military commanders and politicians.
* Realistic military command AI with unprecedented levels of interaction
* In-depth diplomatic and political system.
* Historical accuracy combined with an unparalleled level of freedom of choice
* Customize your divisions in detail with more than 20 types of brigades
* Government-in-exile makes it possible to continue to struggle from abroad with underground movements and uprisings against the oppressing power.
* Strategic warfare system makes it more important to defend the skies and oceans against foreign attacks; leaving cities open to enemy bombing will now be devastating.
* A completely new intelligence system, with several types of intelligence sources, makes it possible to get information about enemy reserves and troop movements.
* Assign troops to “theatres” on the map to fight two-front wars more successfully.
* The new AI system and more detailed map will allow for more strategic decisions.
* Flexible technology system with hundreds of categories, and unlimited research.
* Highly realistic historical order of battles.
* The first realistic logistic system ever in a strategy game.

En nu tijd voor screenshots:

Hier staat trouwens de spelhandleiding.
Het topic over het vorige deel: [PC] Hearts of Iron 2 Deel 4
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:34:57 #2
19840 Libris
Live from Singapore
pi_71672718
Niemand?

Hij komt over een half uurtje uit op GamersGate..
pi_71675620
Net gedownload via gamersgate, maar ben bang dat het pas zondag of later wordt voor ik kan spelen

Maar goed, dat maakt het alleen maar leuker zullen we maar denken
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:04:21 #4
263468 fokkerspy
Oordelen, is niet begrijpen
pi_71691795
Is dit spel alleen maar dit look-a-like football manager interface of zit je ook in een 2d/3d viewing map met echte tanks en legers zoals de suddenstrike series
Begrip: iets wat je krijgt als je het gegeven hebt.
pi_71696585
Wat je ziet op de screens, zo is het ook in de game.

Heb hem zelf even gespeeld. Moet zeggen dat het wel goed eruit ziet. Er zijn flink wat nieuwe features erbij zoals een vernieuwde diplomacyscreen. Meer dingen die je kunt doen, maar wel heel veel dingen tegelijkertijd, een screen zit lekker vol met allerlei dingen die je kan doen.

Een van de punten die me erg opviel was de mogelijkheid om je land te veranderen met bepaalde wetten. Zo kun je diensplicht afschaffen, of juist aan te schaffen en voor 1 of meerdere jaren. Ook kun je de industrie veranderen door juist meer zware industrie of meer een boerenlandje of juist een mix.

Ik heb het voor een aantal minuten gespeeld maar het gaat voor m'n gevoel veel langzamer. Je kan natuurlijk wel tijd versnellen, maar veel sneller gaat het niet.

Goede opvolger voor Hol 2, maar ik blijf denk ik meer Hol 2: Doomsday spelen...
pi_71699613
Zo geïnstalleerd en ga hem zo spellen. Ik ga lekker beginnen met de good old USA, daarna ga ik misschien Nederland proberen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:50:13 #7
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71709334
Mhehe, het spel zit weer eens vol bugs te en retetraag te zijn doordat de AI op een vrij amateuristische manier is geprogrammeerd. Oh Paradox, jullie leren het ook nooit. Gelukkig hebben ze wel een goed trackrecord qua het uitbrengen van patches.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_71752771
Mja, dit is het eerste paradox spel wat ik vanaf de release speel, dan merk je inderdaad wel dat er nogal wat ruwe kantjes aanzitten;)

Maar het spel zelf bevalt me goed, hoop dat het iets sneller gaat lopen met de volgende patch.. merk nu echt dat ik op m'n laptop na een maand of 6 even het spel uit moet en opnieuw moet starten om het een beetje soepel te laten lopen..

Ik zit nu in 1939 met Duitsland, net Polen binnengevallen en door de eerste linie heen gedenderd. Het is wel heel anders vechten dan in Hoi2 moet ik zeggen. Vliegtuigen zijn bv veel minder belangrijk lijkt het. Overigens hebben Noorwegen en Zweden zich zojuist bij de Allies aangesloten...
pi_72969437
Loopt al een topic over... ik kan nog niet wennen aan deel 3..erg ingewikkeld..
Ik blijf dan ook flink oefenen met deel 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')