Werken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:39 schreef Electrocute het volgende:
. Ik zou ook bij god niet weten wat ik moet uitvreten als de rest van de wereld slaapt.
Of je zoekt passend werk. Aangezien er weinig mensen zijn te porren om 's nachts te werken lijkt me dat niet al te moeilijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als je zelfstandig bent en eigen tijd kunt indelen, kan dat.
Kan niet, 's nachts moet ie ook ff pitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Of je zoekt passend werk. Aangezien er weinig mensen zijn te porren om 's nachts te werken lijkt me dat niet al te moeilijk.
Ja, 20 minuutjes, dat kan mooi in je pauzequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan niet, 's nachts moet ie ook ff pitten.
ik heb de docu gezien en die man is inmiddels doodgegaan aan slaaptekort.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:20 schreef Renaissance het volgende:
[..]
Er is ook een kerel die beweert dat hij in de laatste 33 jaar niks geslapen heeft
Ik weet er de details niet van, en heb geen idee of dit echt kan zijn
[..]
Dat ik mijn pc gebruik als hulpmiddel om wakker te blijven is redelijk common sense zou ik denken. Waarom het nog moeilijker maken dan het al is? Iemand zou de mount everest kunnen beklimmen zonder enige voorbereiding en zonder speciaal klimmateriaal, maar tenzij je enorm masochistisch bent ingesteld, doe je het toch maar beter op de meest zekere manierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef MailGozer het volgende:
Interessant experiment.
Maar doe mij eens een plezier, of doe voor mij eens een testje.
En dat is, de eerste week kan je je vermaken met de pc om wakker te blijven.
Maar blijf de tweede week eens van de pc af, gewoonweg compleet de pc negeren, niet eens aanzetten.
Ik vraag dit omdat een goede kennis van mij, ontiegelijk lang wakker kon blijven, maar hij zat al die tijd wel aan de pc te chatten etc.
Mijn idee is dat je zonder pc, niet lang wakker kan blijven.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef MailGozer het volgende:
Mijn idee is dat je zonder pc, niet lang wakker kan blijven.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef APK het volgende:
Heb je eigenlijk een baan of doe je dit op kosten van de belastingbetaler?
Dat je je er misschien niet helemaal lekker van gaat voelen lijkt me niet zo'n wonder, maar dat is bij het uberman schema alleen nog maar erger...quote:I tried it for a 6-weeks crunch. I did feel the "alien abduction" feeling, not ever being connected with where I was and the time it was. On the moment, it felt alright, but my work was ruined. It was gone unreadable, because I had no connection to common sense when I wrote⤔and since I was doing philosophy, it was bad news. I had terrible marks, then I went on a burn-out, and I couldn't sleep normally for almost a full year. Even at the end, I would sleep normally for two or three weeks, then have a sleepless night and be pretty much unable to keep track of anything for 2-3 days.
So: DON'T EVER DO IT!!!!!
01.00-13.00 uur slapen ftw.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef reetveter het volgende:
8 uur slaap nodig??? Zo weinigIk heb minimaal 10 nodig. Laat staan die 2 uur die TS probeert. Toch succes ermit
10 uur?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef reetveter het volgende:
8 uur slaap nodig??? Zo weinigIk heb minimaal 10 nodig. Laat staan die 2 uur die TS probeert. Toch succes ermit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |