Nee, want die zijn echt vergelijkbaar met Marktplaats. Bij marktplaats houden ze rekening met 10-15% onder hun vraagprijs, in Egypte en Tunesië vragen ze gewoon 800-900% meer dan inkoopprijs.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:29 schreef falco18 het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 augustus 2009 01:21 schreef Lexxxus het volgende:
Als die man 600 wil dan wil hij 600. Mensen die marktplaats advertenties maken weten donders goed hoeveel ze voor het product willen en dan heb je altijd paupers zoals TS die ver onder de vraagprijs bieden. En dan nog ook vragean of de verkoper het product wil komen brengen
[quote]
Tip ! > Ga niet naar Egypte of Tunesie
Die wil ik!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:16 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
WOW !!!!!!!!!!!!1111111111111111111111 DIE IS VET RUIG!!!!! Waar kan ik hem kopen?????????????///////////
Aw, de ts kan er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:10 schreef Braddie het volgende:
Ik reageerde zo`n uur terug op een advertentie van een Technics kn-6000 keyboard...
De persoon vroeg er 650euro voor maar bieden staat vrij dus ik schrijf hem dit...
Geachte bertus,
Bent u eventueel bereid om voor 400euro contant, de kn-6000 naar Hilversum te brengen??
Alvast bedankt
Groeten Bradley
Toen kreeg ik terug, daar reageer ik niet op...
nou sorry, als je zegt" daar reageer ik niet op" waarom reageer je dan?, echt een faalhaas.
Klacht: Mensen die zeggen dat zeggen dat ze ergens niet op reageren maar het wel doen...
Klacht2: bod is niet aanvaard....
Ik ben niet achterlijk...quote:
Moet jij niet zeggen dat je 12 bent en je afvragen wat dit isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:36 schreef o.us het volgende:
TS doet een poging tot een zogenaamde slimme actie, faalt hard, beseft het zelf niet of kan niet tegen zijn verlies en opent dus een mongloïde topic op FOK!
Het komt wel goed met TS.
*Hap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:37 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Moet jij niet zeggen dat je 12 bent en je afvragen wat dit is?
Wat fakking duur man!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een redelijk state of the art keyboard(zelfs nu nog, En het apparaat stamt al uit 2001).
Ik wel. Ik ben fan van jou door die zin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]
*Hap.
Waarom dat? Vind je het zo'n leuke one-liner?
Wow! Ts, mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk...
Ik heb het eens voor elkaar gekregen om 70% van de koopprijs af te praten, was met een pc, Kerel vroeg 100, kreeg hem mee voor 30...
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben fan van jou door die zin.![]()
![]()
Vooral de combinatie van die twee is niet slim nee... als je al een lage prijs wil betalen, sta je niet echt in de positie om nog meer te willen/eisenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aw, de ts kan er niet mee omgaan.![]()
Ver onder de vraagprijs bieden en dan ook nog eens verlangen dat de verkoper 't komt brengen.
Ik heb fans. Ten eerste wil ik zeggen dat ik ontzettend veel van jullie hou!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben fan van jou door die zin.![]()
![]()
[/quote
[quote]Op vrijdag 7 augustus 2009 01:47 schreef falco18 het volgende:
[..]
Ik ook,,, wil je iets tegen me zeggen jongen van 12? dan voel ik me ook een beetje belangrijk weet je
Gast, je bent net pac man; je blijft maar happen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen pc van 30 euro, dat was in 2007
Al vroeg in zijn leven ontpopte Braddie zich als een groot onderhandelaar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen pc van 30 euro, dat was in 2007
ja, maar goed.... als je geen vervoer tot je beschikking hebt, En de 400euro ook echt alles is wat je maximaal kan uitgeven, dan blijft er niet veel over....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:49 schreef Henno het volgende:
[..]
Vooral de combinatie van die twee is niet slim nee... als je al een lage prijs wil betalen, sta je niet echt in de positie om nog meer te willen/eisen![]()
Als je nou zegt "voor 400 euro kom ik 'm bij je ophalen", dan heb je nog kans dat de verkoper je serieus neemt en het 'handjeklappen' kan beginnen. Dan geef je 'm i.i.g. nog het gevoel dat hij er nog wat aan overhoudt, namelijk geen omkijken hebben naar het brengen/versturen van het gevaarte. Beetje een politiek spelletje.
Verder hangt het natuurlijk van het artikel af hoe laag je kan gaan... een PC raak je na een paar jaar aan de straatstenen niet meer kwijt, dus dan kan je vrij laag gaan... een muziekinstrument is waardevaster denk ik.
Wat dacht je van een vsti + software?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, maar goed.... als je geen vervoer tot je beschikking hebt, En de 400euro ook echt alles is wat je maximaal kan uitgeven, dan blijft er niet veel over....
En zo`n keyboard is ook niet echt waardevast, kijk naar de Tyros III van Yamaha.
Stond zo`n 7 maanden geleden in de winkels voor 4895euro, word nu al aangeboden op marktplaats voor 3000....
Slof peuken kopen voor 30 euro? Zo goedkoop, maar het is wél waardevast !!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, maar goed.... als je geen vervoer tot je beschikking hebt, En de 400euro ook echt alles is wat je maximaal kan uitgeven, dan blijft er niet veel over....
En zo`n keyboard is ook niet echt waardevast, kijk naar de Tyros III van Yamaha.
Stond zo`n 7 maanden geleden in de winkels voor 4895euro, word nu al aangeboden op marktplaats voor 3000....
Plus je word er rustig van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Slof peuken kopen voor 30 euro? Zo goedkoop, maar het is wél waardevast !!!!!!!!
Oh nee, spullen zijn niet waardevast dus is mijn bod redelijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |