Hepatitis B zou bij hem wel voor de hand liggen. Nu ja, met alvleesklierkanker ben je sowieso bijna altijd kansloos.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Hij is overleden aan alvleesklierkanker, waarvan ze eerst dachten dat het hepatitis B was.
Mijn schoonzus is aan alvleesklierkanker overleden, Dan ben je gewoon in een maand of vier wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, ik heb het niet helemaal gevolgd/gelezen, maar inderdaad kansloos.
Zo'n act komt alleen in een intieme zaal tot z'n recht, volgens mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hem in 2002 op Bospop zien spelen, heeft toen weinig indruk gemaakt.
Ja, dat lijkt mij wel. Hij stond toen op het hoofdpodium, het had waarschijnlijk beter geweest als hij op een kleiner podium had gestaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n act komt alleen in een intieme zaal tot z'n recht, volgens mij.
Geen Nederlander en absoluut geen beatmuziek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Een beatmuziek bassist.... Nederlandert?
Oei, heel erg warm.quote:
Het was ook even zoeken naar een plaatje van hem met een Jazz Bassquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
John Paul Jones dus. Had je 'm met een Alembic gepost, had ik het meteen geweten
Waar ik dit jaar niet bij zal zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
De geruchten zijn vrij sterk dat hij dit jaar op Lowlands staat met Dave Grohl en Josh Homme.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan tref jij het, hier komt weer een bassist
[ afbeelding ]
quote:
Dan zul je nu aardig gaar zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond.... ik was vanmorgen om 9:30 thuis na het stappen......
Valt wel mee.... Ik heb goed geslapen en vanavond een pizza, cheesy bread en chicken wings gegeten dus nu ben ik weer helemaal het ventje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zul je nu aardig gaar zijn, lijkt me.
Hij komt me wel vaag bekend voor maar ik er geen naam bij verzinnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze is zo voorbij, meneer is heel beroemd.
Gezondquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt wel mee.... Ik heb goed geslapen en vanavond een pizza, cheesy bread en chicken wings gegeten dus nu ben ik weer helemaal het ventje!
Deze meneer zul je volgens mij nooit met een Jazzbas gezien hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij komt me wel vaag bekend voor maar ik er geen naam bij verzinnen.
Hey als ik gestapt heb moet ik altijd een beetje vettig eten want anders ben ik echt kapot. Ik heb ook nog gesport vandaag maar toen was nog niet alles eruit gezweet merkte ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezond![]()
moet je zelf weten hoor
Ik vraag me af of ik hem ooit wel eens gezien heb (live dan).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze meneer zul je volgens mij nooit met een Jazzbas gezien hebben.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezond![]()
moet je zelf weten hoor
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zulke kinderen krijg je als je te vroeg begint met diksap en toetjes...
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
zulke kinderen krijg je als je te vroeg begint met diksap en toetjes...
Staat er ook nog een gitarist open? Ik heb al moeite om de bassist te raden.quote:Is de gitarist nog steeds niet geraden....
Hij heeft deze eeuw nog wel samengespeeld met één van de vier, gister door jou genoemde, gitaristen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik hem ooit wel eens gezien heb (live dan).
Een keertje is ook niet zo erg, als je het dagelijks doet, dan word het een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik eet eens een keer junkfood omdat ik ben wezen stappen.....
Ik bedoelde het niet als kritiek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk Joe Bonamassa geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft deze eeuw nog wel samengespeeld met één van de vier, gister door jou genoemde, gitaristen.
Ik vind junkfood niet echt denderend. ben meer fan van sushi. Ik wou dat we hier benihana's hadden....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een keertje is ook niet zo erg, als je het dagelijks doet, dan word het een heel ander verhaal.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk Joe Bonamassa geweest.
Okay dan zal ik het ook niet zo opvatten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als kritiek.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:29 schreef brother52 het volgende:
Oh wacht. Heeft hij met Vernon Reid op het North Sea Jazz gestaan dan?
Sushiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind junkfood niet echt denderend. ben meer fan van sushi. Ik wou dat we hier benihana's hadden....
Ik zal maar niet zeggen wat ik vandaag gegeten hebquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dan zal ik het ook niet zo opvatten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik vandaag gegeten hebHet is maar goed dat ik rook anders werd ik veel te gezond.
Andy, het was een knipoog naar mijn posts in OUD, heb me daar even "boos" gemaakt, omdat er wat mensen zijn die zo nodig alles beter weten, mij behandelen als nono/klein kind en daar werd ik een beetje moe van. En dat allemaal omdat Lennon diksap en toetjes krijgt. Kijk maar even in een linkje die Peaceman eerder vanavond gepost heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |