quote:ARNHEM - Een 46-jarige man uit Arnhem is donderdagavond overleden nadat hij vanaf de Nelson Mandelabrug in zijn woonplaats in de Rijn was gesprongen. Dat meldde de politie.
Duikers van de brandweer hebben ongeveer een uur naar de drenkeling gezocht. Nadat hij was gevonden is tevergeefs geprobeerd hem te reanimeren.
De man is omstreeks half negen sprongen. Waarom hij sprong is niet duidelijk. Het was volgens een woordvoerster van de politie waarschijnlijk geen zelfdoding.
De man was volgens ooggetuigen de brug opgelopen in het gezelschap van twee andere mannen. De drie zouden elkaar hebben uitgedaagd.
Bron
Feestquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Feesteikel springt van een brug af
laat vast een gezin achter
Lastig he, posts lezen.quote:
Wat zit je nou te zieken man. Er is iemand dood gegaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lastig he, posts lezen.
Als ik in Arnhem zou wonen, zou ik ook allang van die brug gesprongen zijn.quote:
Er zijn -met name in het midden van de rivier- inderdaad veel onzichtbare draaikolken onder water. Als je daar inkomt, ben je verloren.quote:
Iemand die je niet kent en volledig zelf zijn dood heeft gekozen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zieken man. Er is iemand dood gegaan.
OOOOH WAT ERG.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zieken man. Er is iemand dood gegaan.
Ja leuk. Wat een domme reply zeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Feesteikel springt van een brug af
laat vast een gezin achter
Kijk iemand die het snapt, het lijkt onschuldig met een wat overmoedige bui.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:35 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Er zijn -met name in het midden van de rivier- inderdaad veel onzichtbare draaikolken onder water. Als je daar inkomt, ben je verloren.
Je plaatst een feest smiley op een bericht dat er iemand is verongelukt. Hoe ziek ben je dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening toch wel geven? Of bepaal jij voor mij even dat ik dat niet mag doen omdat het jou niet aanstaat?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je plaatst een feest smiley op een bericht dat er iemand is verongelukt. Hoe ziek ben je dan?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
D
O
O
D
![]()
Kom op, sommige mensen VRAGEN er toch om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |