Ik schop ze liever terug de baarmoeder inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En nog gaan janken ook als de Range Rover niet wit is! Deze soort mensjes schop ik het liefste terug de samenleving in en laat ze maar eens werken voor hun geld!
NATURLICH, niet allemaal natuurlijk, zitten soms heule lelijke negerts tussen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef TI_2008 het volgende:
De vraag is: zou je de dames uit de serie geven?
Well kid, since American idol Tv went to hell.quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef TI_2008 het volgende:
De vraag is: zou je de dames uit de serie geven?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:24 schreef fullmetal het volgende:
Jeah there we go. Bij een feesie van floortje half stoned tv te kijken, en wat keken we eigenlijk?
Mtv, my SS16UK. En potvergoor wat voor onzin was het eigenlijk.
Programma gaat over egoïstische mooi-alpha homo sapiens die een feest wil geven. Doet heul dramatish over, bijvoorbeeld gaat rondspringen als kameel op ecstasy als hun ouders auto in de verkeerde kleur hebben besteld of jurk maar 1,5k kostte.
Uiteindelijk komt het allemaal goed, en feest wordt een toppertje.
Iemand fan van deze serie?![]()
[ ]
Kijkend naar je schrijfstijl alleen al, zou ik toch geneigd zijn aan te nemen dat dergelijke programma's precies aansluiten op jouw niveau als ze al niet te hoog gegrepen zijn. Daarbij..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:33 schreef fullmetal het volgende:
[..]
NATURLICH, niet allemaal natuurlijk, zitten soms heule lelijke negerts tussen.
[..]
Well kid, since American idol Tv went to hell.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |