Editors!quote:
Niemand houd u tegenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
KAK!
Vond Budapest wel heerlijk, vorige zomer daar een weekje vertoefd, beide eilanden verkend, heerlijke stad. Wil nog steeds keertje Sziget doen
Jah man, echt. Te vet deze band.quote:
Uhu, I know, maar goed er waren wat omstandigheden enzo...quote:
Inderdaad.quote:
Beter zou zijn Oerol maar dan groter en met muziek danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhu, I know, maar goed er waren wat omstandigheden enzo...![]()
Maar kan iedereen sowieso Budapest (en Margitsziget) aanraden, echt heerlijke plekken.
Hoop nog steeds dat ze hier in R'dam keer Noordereiland platgooien en zoiets mee doen
Dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben alleen bang dat Snow Patrol gaat tegenvallen. Het priveoptreden van een paar weken geleden kunnen ze echt niet overtreffen.
Ja inderdaad, wat je toen ook zei over strakke schema's enzo. Daar was toen niks van terug te zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ach het word hoe dan ook wel tof. Tis vaak wel tof om daar met de gedachte te staan vanne dat ze dan opeens hartstikke serieus zijn enzo
Omdat Hongarije een niet-euro land is, kost dat geld ja. Maar dat zal niet zo heel veel zijn hoor - ik gok zo een eurootje of drie? Ligt ook aan je bank, moet je even op hun website kijken wat de opneemtarieven voor niet-euro landen zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, ik hoor van de een dat je moet bij betalen als je daar wilt pinnen en van de ander niet? Hoe zit dat? Ik weet dat als je bv bij het GWK geld omruilt, dat je wel moet betalen, maar pinnen ook?!
Ik op dinsdagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef HanSchwulo het volgende:
a.s. dinsdagmiddag is het zo ver.
nog meer mensen die met wizzair richting budapest gaan?
Jh heeft volgens mij dezelfde vlucht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:51 schreef HanSchwulo het volgende:
a.s. dinsdagmiddag is het zo ver.
nog meer mensen die met wizzair richting budapest gaan?
niet morgen, wel dinsdag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef AArt het volgende:
net terug van vakantie.. even al mijn kleren wassen en hopen dat het droog is voor morgenochtend en dan lekker op tijd naar boedapest!!
nog meer mensen die morgen met WizzAir gaan?
4 euro dag ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
En hoe duur is het bier en eten in de trein? Weet iemand dat toevallig?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
WOW wtf!Nou dan haal ik morgen zelf wel even wat lekkers voor onderweg
Jazeker, morgen rond het middaguur!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef AArt het volgende:
nog meer mensen die morgen met WizzAir gaan?
Jezus.quote:
Nee niet eensquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
Oh ja, een hoop mensen gingen gewoon in het toilet roken, maar rookmelder doar
Om het half uur of 45 minuten ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Lol, ach dat overleef ik wel weer. Stopt ie dan regelmatig op stations dan?
Nee johquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Hoe streng zijn ze verder? Er staat dat je maar 6 bier mag meenemen/drinken, letten ze daar ook op?
Tering, dat is wel erg veel zeg!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om het half uur of 45 minuten ofzo
Maakt geloof ik 2 lange stops van 20 minuten
Ik dacht dat hij vanaf Nederland gelijk door zou rijden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om het half uur of 45 minuten ofzo
Maakt geloof ik 2 lange stops van 20 minuten
Je ID is in principe toch ook genoeg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee joh
Vorig jaar was er eentje waarvan z`n ticket was gestolen op Sziget, heeft het helemaal tot Nederland gehaald.
OP NAAR BOEDAPEST CHICKIEE!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
*pakt spullen*
Weer ziet er goed uit mensen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
OP NAAR BOEDAPEST CHICKIEE!!!![]()
* Chaos-Zero doet dat zondag wel op Amsterdam CS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef Zotheid het volgende:
En als je dan Hongaars geld in je handen hebt komt het gevoel helemaal.
* Zotheid heeft alvast 8000 forint gehaald
Maar waarschijnlijk ben je er wel eerder dan degene die met de trein gaan. De trein zou eerst rond 12 uur aankomen, nu pas om een uurtje of half 3 's middagsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef Rayan het volgende:
Maandag met whizzair, de vlucht van 12 uur!! haha denk dat ik echt de allerlaaste ben van fok die vertrekt
Mijn trein komt wel rond 12 uur aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ben je er wel eerder dan degene die met de trein gaan. De trein zou eerst rond 12 uur aankomen, nu pas om een uurtje of half 3 's middags
Voor 38,01 euro had ik 8000 Forint.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is trouwens goedkoper? Hier wisselen of daar?
Nee.quote:
day zero half 12 at mokka chukaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
Blijven steeds minder mensen over zo en van een meeting is niet te spreken
Volgens mij is het dit jaar dan anders. Deze treinen zijn speciaal voor Sziget.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
Althans, vorig jaar was een gewone DB trein hoor, ook gewone passagiers die in Wenen of Milaan moeten zijn.
Bordje voor wat? Meeting?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal morgen nog eventjes een bordje maken
ik jat die van de immer falende lowlands meet wel
quote:
Lijkt me erg onhandig met een slaaptreinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ah, kan ook. Vorig jaar moesten we overstappen in Wenen.
Mwah, om 12 uur `smiddags was het overstappenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Lijkt me erg onhandig met een slaaptrein
Een nieuw ticket kopen, of even contact opnemen met Szigetfestival.nl, misschien kunnen ze nog wat voor je regelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:48 schreef Chaos-Zero het volgende:
Een vriend van me is z'n camping ticket kwijt, kan er nog op een of andere manier toegang verleend worden aan hem?
Hmm hopen voor hem dat hij hem nog vind. Hij gaat nu zelfs tussen het oud papier kijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een nieuw ticket kopen, of even contact opnemen met Szigetfestival.nl, misschien kunnen ze nog wat voor je regelen.
Toen ik vorige week keek waren de verwachtingen een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:02 schreef El.Wulfo het volgende:
http://www.zoover.nl/hong(...)/budapest/hotel/weer
dinsdag kans op regen en niet zo heul warm
Klopt, alles word ingescand. Daaromquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het schijnt opgelost te zijn
Elroy mailde hem dat hij kan zeggen dat hij z'n kaartje vergeten is. ZIjn barcode heeft hij toegestuurd gekregen en die kan hij laten zien/zeggen. Toch nog een leuke Sziget
Jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:13 schreef De_Ananas het volgende:
Is er een winkel daar waar je gasflessen en dergelijke campinggerei kan kopen?
En is het makkelijk om te pinnen?
Ja, voor 10 euro per dag als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef Markeerstift het volgende:
Is het nu zo dat je 2 dagen vooraf al je tent op kunt zetten, dus vanaovnd en morgen, of tellen die twee dagen voor maandag en dinsdag? Als dat zo is hebben wij een klein probleempje
Die 2 dagen zijn vandaag en morgenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, voor 10 euro per dag als ik het goed heb.
Ja precies. Vanaf maandag is het normale campingkaartje al geldig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:12 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Die 2 dagen zijn vandaag en morgen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik heb ook een soort van sporttas, trolly en een rugtas voor eten en drinken in de trein. Daarnaast nog een slaap zak..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
Hoeveel bagage kan je meenemen in de trein? Ik wil een rugtas, weekendtas en een backpak meenemen.
quote:17 Augustus: Einde festival, om 08:00 uur dient iedereen het terrein te verlaten.
quote:Sziget-Express terug:
Vertrek Budapest Nyugati 15.30
Dan ga ik wel met de gewone trein, maar hoe tering druk zal het wel niet worden dan op het station en wtf moet je de hele dag doen met zo tering veel bagage bij je?quote:Sziget-Slaaptrein terug:
Vetrek Budapest Nyugati circa 16.30 (definitieve tijd wordt op de trein gemeld)
Ik hoop dan even ergens een badhuis te vinden. Maar goed, dan zit je alsnog met je spullen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat trouwens echt super kut is is het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga ik wel met de gewone trein, maar hoe tering druk zal het wel niet worden dan op het station en wtf moet je de hele dag doen met zo tering veel bagage bij je?
Vergeet niet dat je 3 grote treinstations hebt in Budapest. Maar sowieso is het gezellig druk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga ik wel met de gewone trein, maar hoe tering druk zal het wel niet worden dan op het station en wtf moet je de hele dag doen met zo tering veel bagage bij je?
Ik was de laatste dag de hele middag op het station gaan zitten. De hele tijd zitten kaartenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dan even ergens een badhuis te vinden. Maar goed, dan zit je alsnog met je spullen.
Dat is allemaal niet zo strikt. Vorig jaar rond een uur of 10 wakker geworden, toen rustig begonnen met inpakken etc, en daarna nog even in de stad op een terrasje gezeten tot ons vliegtuig vertrokquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou er echt niet aan moeten denken om eerst nog te moeten werken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 06:29 schreef Brammie1 het volgende:
mijn wekker ging een half uur geleden alik moet nog werken van 7:30 tot 15:00. 3 kwartier later de trein naar Den Bosch!
21quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef adutchgirl020 het volgende:
Over een paar uur gaat de trein! Hebber zin in!Wel jammer dat ie er nu 20 uur over doet
Doei Zotheid, veel plezierquote:
Dank je wel!quote:
Veel Plezerquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jongens, heel veel plezier allemaal, ik ga er zo vandoor even een vriend ophalen, dan gelijk door naar spoor 7b in Amsterdam!
Tot op Sziget of op de meeting
Kudt, heb ik dat.quote:
Nog niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't uitverkocht? Kan 't nergens vinden.
Ik dinsdag, zelfde vlucht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef Rayan het volgende:
Ben hier wss als laaste weg haha!![]()
Morgen om 12:35 vetrekt mijn vlucht vanaf eindhoven airport, als er nog mensen in die vlucht zitten, laaat je horeeeeeeeeee
Ach, anders zit je ook maar te wachten tot er wat begintquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dinsdag aankomen is kut, alle schaduwplekken zijn dan al weg.
faith no more niet zo bijzonder? fat boy slim geen hol aan? man, wat is dat voor triest gelul. dat waren twee van de hoogtepunten van deze sziget.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:02 schreef Pantheon het volgende:
Dat was leuk! Het weer viel me enorm mee - alhoewel het op de camping wel een rotzooi zijn geweest, dat is dan weer het voordeel van een hotel. Bij lange na niet zo warm als vorig jaar alhoewel het de laatste twee dagen nog even flink aanzette. Biertjes smaakten weer goed, alhoewel de hoofdsponsor van vorig jaar het liet afweten.
Bandjes waren er ook nog!: IAMX (de enige band die ik graag wilde zien) waren enorm leuk, maar drie uur op het hoofdpodium is natuurlijk niet goed bedacht, Nouvelle Vague was grappig en Ska-P bleek helemaal niet mijn ding dus toen zijn we maar vast met de woensdag-after-party begonnen. Donderdag's Die Toten Hosen gezien, wat leuk was maar niet denderend, toen wilde ik Vive la Fęte zien maar die kwamen niet dus maar een stukje Fatboy Slim meegepakt. Dat was hels druk en geen flikker aan dus toen zijn we maar metalbandjes gaan kijken, wat natuurlijk altijd leuk is. Satricon klonk dit jaar echter belabberd, helemaal omdat het twee jaar geleden enorm tof was. Vrijdag dan, Jet was een leuke binnenkomener, tijdens Primal Scream wat rondgelopen maar dat klonk niet heel overtuigend, en toen Pendulum en Prodigy die allebei best de moeite waard waren. Deathstars ook wel volgens mij, maar ik heb toen maar even een tukkie gedaan, anders kwam ik de rest van de nacht niet meer door. Placebo was erg goed, blij dat ik die toch maar ben gaan kijken, Manic Street Preachers (stonden ervoor) viel mij wat tegen qua muziek maar klonk wel strak. Tijdens Babylon Circus maar de waterpijp uit de tas geplukt en van een afstandje toegekeken
En de laatste dag was Danko Jones (ik vind die grote bek van 'm wel wat hebben), Isolated viel vies tegen en begon drie kwartier te laat, The Offspring was ook al niet en Faith No More was niet zo bijzonder.
Kort samengevat: leuk gehad! Volgend jaar is Boedapest culturele hoofdstad van Europa volgens mij? Dan zal het nog wel wat drukker worden.
Het interesseert mij geen reet wat JIJ de hoogtepunten van Sziget vond, als je zo'n reactie geeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
faith no more niet zo bijzonder? fat boy slim geen hol aan? man, wat is dat voor triest gelul. dat waren twee van de hoogtepunten van deze sziget.
Liet jij de eerste dag met een blauw ajax shirt?quote:
Dat was ik jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Liet jij de eerste dag met een blauw ajax shirt?
Zo ja
Ik kon je niet vinden. Ik wist ook niet meer in welke coupe je zat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was ik ja!
Waarom kwam je niet hallo zeggen in de trein, ik had speciaal mijn Kobayashi shirt aangedaan zodat je me kon herkennen
Ja die op de heenweg was echt superirritant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kon je niet vinden. Ik wist ook niet meer in welke coupe je zat.
Die omroepster in de trein, wtf.
.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je laatste dagen trouwens nog al die wcrollen in de bomen gezien? Een stel Nederlanders had een heel stuk geTPt.
Het smerigste van het hele festival waren naast de Toi Toi's de zweetregen in de Party Arena. Ik snap niet waarom ze niet als bij medusa het gewoon open hadden gelaten. Zeker bij Armin was het echt verschrikkelijk.
Geen mexicaanse griep maar m'n keel is wel schraal van die 2 pakjes Hongaarse Gauloises per dag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:33 schreef Brammie1 het volgende:
wie heeft er nog meer de Mexicaanse griep opgelopenik heb 'm ook flink verspreid de afgelopen week...
Echt geweldigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef Elwar het volgende:
[..]![]()
YEAH! Fok!ers die van ons kunstwerk hebben kunnen genieten! (96 rollen voor iets van 1000 HUF bij de Auchan
).
Verder een onwijs geslaagd festival. Toppunten voor mij waren de avond van Pendulum-Prodigy en Al Di Meola (ben groot fan en was enorm verrast toen ik hem in 't programma boekje zag staan)
Komend jaar staat heel Den Helder weer op dezelfde spot langs het strand (met waarschijnlijk 5x zoveel man), dus pas maar op
Haha, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja die op de heenweg was echt superirritant.
En die op de terugweg was echt helemaal dronken of stoned ofzo.
Als je maar blijft herhalen dat een muntje 250 forint is terwijl je collega al 4x zegt 750![]()
Wel echt relaxed dat je gewoon kon roken en smoken in je coupe als degene met wie je zit er geen last van heeft
Dat was zo gaaf!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef Rayan het volgende:
Oeps typo, wtf waarom kan ik mijn vorige bericht niet editen![]()
Anyways iemand m in youtubeformaat zetten hier?
Pics? Ruilen tegen mijn karaoke filmpje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik krijg net een smsje van m'n Hongaarse meisje.
Een vriend heeft foto's op zijn fototoestel staan, ik hoop ze morgen te krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pics? Ruilen tegen mijn karaoke filmpje?
Haha, je had jezelf moeten zien liggen gastquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, het was erg leuk. Vooral gisteren nog die meeting!
Die gasten in bananenpakken? Die waren epic.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik stond daar bij het kamp met de 2 gele bananen. (Over die bananen gesproken, iemand die nog gezien tijdens het crowdsurfen aan het begin van the offspring?) Echt een supermooie plek. Ik hoorde van andere mensen in de slaaptrein dat er nogal veel gejat was maar bij ons gelukkig helemaal niet.
Jaaaaa, Jimi Hendrix Memorial!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef SlaggY het volgende:
De treinreis was wel slopend hey, wel lachen.
Verder weer goed vermaakt daar op 't eiland. Hoogtepunten : Jimi Hendrix Memorial (gekkenhuis), SKA-P (leuk feestje), Karen Karol (lekkere Mississippi blues), Calexico (beter dan verwacht) en verder gewoon chillen bij de World Music of Blues stage.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
Echt geweldig
Ik die zaterdagavond zag het er al mooi uit maar toen ik zondagnacht terug kwam had ik echt zoiets van "WTF!"
Ik stond daar bij het kamp met de 2 gele bananen. (Over die bananen gesproken, iemand die nog gezien tijdens het crowdsurfen aan het begin van the offspring?) Echt een supermooie plek. Ik hoorde van andere mensen in de slaaptrein dat er nogal veel gejat was maar bij ons gelukkig helemaal niet.
Die gasten waren best aardig bezig. Op 't laatst nog een mini-pit onder een enorme stofwolk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Brammie1 het volgende:
ik wou ook even gaan kijken bij de Jimi Hendrix Memorial maar het werd zo druk dat ik niks meer kon zienben toen maar na 1 nummer al weggegaan
Hehe, vage shit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:38 schreef Elwar het volgende:
[..]Ik stond onder die blauwe partytent naast jullie. En die bananen heb ik idd nog over het publiek zien gaan.
Edit: ff je fobo gechecked...en die tenten op de achtergrond van je foto was ons kamp.
Nee, we hadden van die grote opblaasbare bananen waaraan mensen gingen crowdsurfen, helaas voor korte duur, ze gingen al snel naar de beveiliging.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die gasten in bananenpakken? Die waren epic.
Wij stonden daar te vroeg dus het was nog niet superdruk. Maar toen begon het en leek het niet eens op jimi dus toen maar weer weggegaan. Blijkt dat we naar een toegift hebben zitten kijken en zon beetje het vetste van het festival hebben gemist.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Brammie1 het volgende:
ik wou ook even gaan kijken bij de Jimi Hendrix Memorial maar het werd zo druk dat ik niks meer kon zienben toen maar na 1 nummer al weggegaan
Ik liep in een Lyon shirtje rond daar voor een dag. Ik zo blij lopen, begint zo'n kerel in het Frans allemaal dingen te schreeuwen ovre Lyon en het klonk niet echt positiefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef Zotheid het volgende:
Inderdaad, al die Fransen die om sigaretten vroegen.
Niet eens in het Engels, nee in het Frans.
Balen. Ik heb een gewone verkoudheid er aan over gehouden. Tenminste dat hoop ik maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:43 schreef Duizendpootje het volgende:
hmm ik heb trouwens een leuk souvenirtje mee gekregen uit Hongarije..
de Mexicaanse griep
Serieus? Ik vond dat optreden echt afschuwelijk dikke echo en galm. Ze kunnen zoveel beter en dan verneuken ze het precies op sziget. De mensen liepen ook echt met 10tallen tegelijk wegquote:[b]Op donderdag 20 augustus 2009 14:34
De Staat was 1 grote Nederlandse aangelegenheid, wel een zeer goede performance en ik heb me daar erg goed vermaakt!
Ik heb ze verder nooit live gezien dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar ik vond die gast achter het keyboard/ cowbell echt geniaalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond dat optreden echt afschuwelijk dikke echo en galm. Ze kunnen zoveel beter en dan verneuken ze het precies op sziget. De mensen liepen ook echt met 10tallen tegelijk weg
in dezelfde tent? Ga dan maar naar de huisarts voor zo'n griepremmer. Tenten zijn zo'n vochtige bedoening dat je 's nachts lekker elkaars' ziektekiemen overneemt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me heeft het waarschijnlijk ook, hij sliep in de tent naast me. Zelf nergens last van.
Ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
in dezelfde tent? Ga dan maar naar de huisarts voor zo'n griepremmer. Tenten zijn zo'n vochtige bedoening dat je 's nachts lekker elkaars' ziektekiemen overneemt.
ja ik ook alleen zat mn beurs er niet meer inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef Duizendpootje het volgende:
Bij mij is helemaal niks gejat!
had al mn waardevolle spullen als ipod, sleutels, telefoon, camera, paspoort altijd bij me in een tasje.
Bij ons in de groep precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:46 schreef zwartedoos het volgende:
Mijn idkaart zat er ook in maar gelukkig is mn (lege)beurs met idkaart erin mooi afgegeven bij de lost & found, scheelde een hoop regelwerk aangezien we met het vliegtuig waren
Ik heb jou ook niet gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:24 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb nog lang niet alles gezien!
Een groot deel van het rode gedeelte heb ik niet gezien..
Bij het theater dorp en het Hongaarse dorp enzo..
Daarom volgend jaar weer!
Maar je had dan zeker ook je bord niet mee!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet gezien.
Wel een stuk of 10 mensen die mij wel kende maar waar ik geen idee had wie ze waren.
En vragen "Wie ben jij eigenlijk?" staat ook zo lullig.
Nee klopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:33 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Maar je had dan zeker ook je bord niet mee!
oww nou wie weet volgend jaar
voor zover ik weet heb ik geen vreemde mannen aangesproken!
Geen Nederlanders iig
Had zelfs m'n slr camera in m'n tent liggen, niet gejat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef Duizendpootje het volgende:
Bij mij is helemaal niks gejat!
had al mn waardevolle spullen als ipod, sleutels, telefoon, camera, paspoort altijd bij me in een tasje.
?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef Juicyhil het volgende:
Er zijn trouwens 10 mensen dood gegaan op Sziget
bron? Google kan er niks over vinden dus..quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef Juicyhil het volgende:
Er zijn trouwens 10 mensen dood gegaan op Sziget
Een Hongaar zei dat tegen me.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
bron? Google kan er niks over vinden dus..
Daar klopt natuurlijk helemaal geen hol van. Hier (in Hongarije) is alleen in het nieuws geweest dat er 6 Hongaren de Mexicaanse griep hebben opgelopen. Voor de rest niks.quote:
Dikke controle van de douane daar! Ik zat in de slaaptrein, helemaal geen controle gehadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef Mokus het volgende:
Een leuk Hongaars filmpje gevonden over de sziget express vanuit Nederland.
http://index.hu/video/200(...)landokat_a_szigetre/
Ik zat ook in de slaaptrein. En 't is maar goed dat daar geen controle is geweest, anders zat ik waarschijnlijk nu nog in een hongaarse cel. x(quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Dikke controle van de douane daar! Ik zat in de slaaptrein, helemaal geen controle gehad
Dat grietje wat nog zei dat we bij Duitsland zouden worden gecontroleerd en dat dit de laatste mogelijkheid was om van je drugs af te komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:14 schreef Elwar het volgende:
[..]
Ik zat ook in de slaaptrein. En 't is maar goed dat daar geen controle is geweest, anders zat ik waarschijnlijk nu nog in een hongaarse cel. x(
Als je het nog nodig bent: http://www.setlist.fm/set(...)ungary-43d7e313.htmlquote:Op woensdag 2 september 2009 20:46 schreef SwiffMeister het volgende:
Weet iemand waar ik ergens een setlist van Pendulum en the Prodigy kan vinden die ze op sziget speelden?
quote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hopelijk ben ik ook weer van de partij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |