Het is worst!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef pisnicht het volgende:
Jezus wat is dat wijf met Adobe® Photoshop® software bewerkt
Ik zal jou een worst geven!quote:
quote:
vieze potquote:
1. TS is homo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef muay-toy het volgende:
dit verhaal heeft 3 betekenissen in 1 wie weet ze
quote:
Kasthomo, nog.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TS is homo.
neuken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
EIN-DE-LIJK iemand die me snapt![]()
Maar kom op beste man, jouw naam....................
Is leuk
Nee, maar dat komt door je username..quote:
Ik bel m ffquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:33 schreef pisnicht het volgende:
ehh...
- slikken
- blond
dat was het wel
quote:
Sorry, ik doe onaardig eh.. Sorryquote:
Jawel, het bonnetjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Beste luitjes. Zal ik jullie even uit jullie droom helpen? Die fucking kutrookworsten zijn helemaal niet van de Hema. Die vleesdildo's komen gewoon uit de unox fabrieken![]()
![]()
![]()
![]()
Dus er zit helemaal niks, maar dan ook niks van de hema bij
Ok nou gelukkig maar..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef pisnicht het volgende:
ik vond hem wel grappig hoor. Mij raak je niet zo snel
Toppie!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef muay-toy het volgende:
en? wat vinden jullie van mijn topic?
Ik krijg kanker van deze tekst. Wat een gedrocht om te lezen. Zum kotsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
Kom net terug van de HEMA, want daar hebben ze lekkere worst. Lekkere rookworst naar binnen gewerkt. Het genot was alleen een beetje kort, maar wel dik en dat heb ik liever dan dat hij heel diep gaat. Liever een dikke/brede worst dan een dunne lange meer genot en meer spuit.
Lekkere jus gaat rechtstreeks naar het bekkie, ik lik alles schoon geen drup rond m'n bekkie
Soms duurt het even voordat de jus komt, dan mag hij voor 1 keertje best in m'n kont.
klacht: worst vd HEMA
[ afbeelding ]
zouje?
neequote:
alleen als je ook ontvangtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef Gizmo112 het volgende:
slowchat, mag ik meedoen ??
Een pareltjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef muay-toy het volgende:
en? wat vinden jullie van mijn topic?
Idd , van een knappe en intelligente vrouw zou je toch net iets meer klasse verwachten...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Space-Chinees het volgende:
Ze studeert rechten en grieks aan de uva. wat ze met de hema rookworst doet is mij een raadsel.
Helemaal niet!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef Chain_Reaction het volgende:
Liever Kip's leverworst dan Hema rookworst.
TS doet t blijkbaar ook op z'n Grieksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Space-Chinees het volgende:
Ze studeert rechten en grieks aan de uva. wat ze met de hema rookworst doet is mij een raadsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |