Spuit 11.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:15 schreef conobram het volgende:
Thomas Berge heeft Mexicaanse griep
Volkszanger Thomas Berge (19) heeft de Mexicaanse griep onder de leden.
http://www.at5.nl/artikel(...)eft-mexicaanse-griep
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klacht: zie OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar staat 'Wellicht' spuit 11quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Spuit 11.
Zanger Thomas Berge heeft wellicht Mexicaanse griep
Tsja, wat verwacht je als je je tong steekt in 90% van de toeristen...quote:Thomas keerde vorige week zaterdag ziek terug van zijn vakantieadres in de Spaanse badplaats Salou.
Hij is een halfzoon van Gordon.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef vosss het volgende:
Ik heb serieus geen idee wie de neuk die Thomas Berge is?!
Waar moet ik die knakker van kennen?
die typische chickies daar zullen wel aan zn reet gehangen hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef starla het volgende:
[..]
Tsja, wat verwacht je als je je tong steekt in 90% van de toeristen...
De troszomerfeesten natuurlijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef vosss het volgende:
Och gos.... je mama luistert de hele dag naar Thomas Berge en je bent niet mans genoeg om haar te vragen of ze iets anders wil horen......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef drumstickNL het volgende:
En nu hopen dat het z'n stembanden aantast.
quote:van onze redactie
AMSTERDAM - Homo-vogeltje Tweety bekend van o.a. The Looney Tunes en Space Jam heeft mogelijk de Mexicaanse griep, dit meldde diverse anale bronnen vandaag. Tweety was naar Mexico gevlogen om Road Runner zijn verjaardag te bezoeken. Road Runner is ook onderzocht en bleek clean. Van wie Tweety de griep heeft opgelopen is nog niet bekend, wel kan ik melden dat ik Tweety onlangs een broodje rookworst van de HEMA heeft gegeten. De desbetreffende broodjes zijn direct uit de schappen gehaald. We spraken met Tweety en hij had te melden:"ik houd gewoon van zaad en van vliegen. ook al ben ik een parkiet.. met andere mannen doe ik het niet. Achter elk vogeltje schuilt een verhaal, maar alleen homo-vogeltjes als mij doen aan anaal"
Met deze verlossende woorden werd Tweety naar het ziekenhuis gebracht. Het is nog niet duidelijk hoe lang Tweety daar moet blijven. De dokters stellen "zolang als het onderzoek duurt"
idem... of schop KLB of slot...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef vosss het volgende:
Inderdaad. Dit is juist mooi nieuws!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
En waarom staat dit nieuws in de klaagbaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |