Dan is het nog triesterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ze zijn in hoger beroep gegaan en tot die tijd mag hij uitgezonden worden.
Dag 15 & 16.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef J.Herrer het volgende:
Wat begrijp je niet aan half augustus?
Dat augustus uit 8 letters bestaat en ik niet kan kiezen uit augu en stusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef J.Herrer het volgende:
Wat begrijp je niet aan half augustus?
Doe je mond nog eens openquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat augustus uit 8 letters bestaat en ik niet kan kiezen uit augu en stus
Weet je grote broer dat je op z'n account aan het posten bent?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je mond nog eens open
Ik zie veel verrotte kiezen.
En je meurt uit je muil.
Weet je moeder dat je stiekem op je PC zit ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je grote broer dat je op z'n account aan het posten bent?
Ik kan wel op jou niveau verder gaan posten en iets zeggen in de trand van 'ik zit gewoon op m'n stoel' oid, maar laten we er gewoon mee stoppen. Uiteindelijk leidt dit alleen maar naar hard gehuil aan jouw kant en dat gun ik je gewoon niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je stiekem op je PC zit ?
Aan jouw kant bedoel je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan wel op jou niveau verder gaan posten en iets zeggen in de trand van 'ik zit gewoon op m'n stoel' oid, maar laten we er gewoon mee stoppen. Uiteindelijk leidt dit alleen maar naar hard gehuil aan jouw kant en dat gun ik je gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |