O-M-G.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef TNA het volgende:
Echte mannen eten tofuburgers met taugé en griesmeelpudding
In de meeste puddings zit gelatine, niet echt vegetarisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef TNA het volgende:
Ik gooi 's morgens een liter sojamelk en 25 radijsjes in de blender als voorbereiding op mijn dagelijkse lapje Valessquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Echte bazen leven op een diëet van rucola en knolselderij
Agh jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:36 schreef Nikmans het volgende:
Paul!
Jij zegt wat ik al jaren denk
Wat een topper ben je ook
Heltquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik gooi 's morgens een liter sojamelk en 25 radijsjes in de blender als voorbereiding op mijn dagelijkse lapje Valess
Maar vleeseters mogen wel op vegetariers zitten zeuren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef zomgmoz het volgende:
vegetariers moeten het zelf weten ofcourse, maar ga niet op vleeseters zitten zeuren
Tuurlijk, vlees eten is normaal, dat hoort bij den mens, vegetarieseren is raar!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar vleeseters mogen wel op vegetariers zitten zeuren?
Lekker hypocriet
mijn fout, ik bedoelde tegen, niet opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar vleeseters mogen wel op vegetariers zitten zeuren?
Lekker hypocriet
Oh mag ik mee doen.. Die hypocriete vegetariërs ook!! Beetje vlees laten liggen, maar ondertussen worden die haantjes en kalfjes geslachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef Ericr het volgende:
Gezellig, de wekelijks vegetariersbashthread.
Tegelijkertijd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef TNA het volgende:
Er zijn ook genoeg vleeseters die tegen vegetariers zitten te zeuren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef zomgmoz het volgende:
mijn fout, ik bedoelde tegen, niet op
Kan mij het verreken als vegateriers onder elkaar praten over hoe barbaars wij zijn.
Gebruik gewoon de zoekfunctie en lees een van de 1900 andere topics hierover.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef Paul het volgende:
Ik wacht met spanning op de vegetariers, er schijnen nogal wat te leven in NL
Van nature verzamelen we namelijk ook graagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef TechXP het volgende:
Waarom eten vleeseters op BBQ's of bij buffetten altijd het eten op van de vegetariërs en veganisten?
'Ja we hebben ook voor jou/jullie wat gemaakt'.... *gaat kijken*... hebben die stomme vleeseters het weer als eerste opgegeten...
Vreet jij die meuk maar, dan eet ik wel een karbonade extra om dat te compenseren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:31 schreef TNA het volgende:
Omdat jullie eigenlijk niet welkom zijn op zo'n geweldig braadfestijn, maar veel mensen er moeite mee hebben omdat dat in jullie gezicht te zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef TechXP het volgende:
Waarom eten vleeseters op BBQ's of bij buffetten altijd het eten op van de vegetariërs en veganisten?
'Ja we hebben ook voor jou/jullie wat gemaakt'.... *gaat kijken*... hebben die stomme vleeseters het weer als eerste opgegeten...
Ligt er aan hoe strikt een vegetarier is. Als die heel strikt is, dan redt die honderduizenden dieren per jaar. Maar dat is ook maar net hoe je het gaaf afbakenen, van wat je meeneemt in die cijfersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef TNA het volgende:
Sowieso, wat is nou het netto-effect van vegetariër zijn? In 40 jaar een halve koe redden?
In 40 jaar eet ik wel meer op dan een halve koe, zo ongeveer een halve koe per 3 maand, dus ongeveer 80 koeien red je ermee!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef TNA het volgende:
Sowieso, wat is nou het netto-effect van vegetariër zijn? In 40 jaar een halve koe redden?
Genesis 1:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef Paul het volgende:
Lekker vlees eten, zo heeft god het ook gewild
quote:En God zeide: Ziet, Ik heb ulieden al het zaadzaaiende kruid gegeven, dat op de ganse aarde is, en alle geboomte, in hetwelk zaadzaaiende boomvrucht is; het zij u tot spijze!
Maar aan al het gedierte der aarde, en aan al het gevogelte des hemels, en aan al het kruipende gedierte op de aarde, waarin een levende ziel is, heb Ik al het groene kruid tot spijze gegeven. En het was alzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Een groot deel van de vleeseters kan ook niet barbecuen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:25 schreef griekjeee het volgende:
Klacht 10000000000000 over dit onderwerp. Oke wel met de slechtste onderbouwing. Er wat tegen omdat vegetariërs niet kunnen barbecueën![]()
![]()
care nietwaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Een groot deel van de vleeseters kan ook niet barbecuen.![]()
correctquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Een groot deel van de vleeseters kan ook niet barbecuen.![]()
Het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor de redelijke onderbouwing!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:32 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen hier nou van walgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |