Ik ben je niet vergeten hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ik ben Marloes..
aangenaam kennis te maken..

tuulk!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef Tessio het volgende:
Hey gaan we deze nog volgillen of wat?

heuj LSquote:
Dat weet ik wel zeker......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
, ik heb vast iets keigaafs gemist....

Vast wel, maar ik zou niet weten watquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:, ik heb vast iets keigaafs gemist....

er moet toch iets gaafs zijn waarom niemand hier is??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik zou niet weten wat
Hoi![]()

Vertel!quote:

quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
er moet toch iets gaafs zijn waarom niemand hier is??

Heet, alleen maar zonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:21 schreef Nizno het volgende:
Of iedereen is zich aan het voorbereiden op morgen......
wat voor weer wordt t eiglijk??

Frans Bouwer, Danny Christiaan, Jan Keizer en nog meer van dat geneuzel hier bij 100%NL..... Thomas zou ook komen... maar ja die heeft we wisselsombrero te pakken.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heet, alleen maar zon
Wat is er morgen dan![]()

Gezelligquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Frans Bouwer, Danny Christiaan, Jan Keizer en nog meer van dat geneuzel hier bij 100%NL..... Thomas zou ook komen... maar ja die heeft we wisselsombrero te pakken.....

Morgen lig ik dus lang in mn nest.. en dan smiddags als de zon idd zo lekker schijnt maar ff met buurknul naar t strandquote:

*giltquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef Tessio het volgende:
Hey gaan we deze nog volgillen of wat?

Vandaag nog?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuulk!!
De vraag is alleen... wanneer??

Ach, dat kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:, ik heb vast iets keigaafs gemist....

vaak wel...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo te zien heeft iedereen hier een sociaal leven

Leef je uit, ik beloof dat ik er niet op zal lettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Tessio het volgende:
kan eigenlijk NU schaamteloos van alles neergillen hier, geen mens die er op let...

hey sweetiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Leef je uit, ik beloof dat ik er niet op zal letten

ga dit eens ff schaamteloos volgillen, heerlijk daar had ik nou egt zin in...aaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:

eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:23 schreef Tessio het volgende:
[..]
hey sweetie![]()
heb ik zojuist gedaan, heb mijn naaldhak ff zeer elegant over het mooie gezichtje van scarface getrokken

WTF is KLB dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Fokken is toch ook sociaal?
Tenminste, in een SC enzo, niet in ONZ of KLB natuurlijk

Als jij sluit mag jij openen hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:24 schreef Tessio het volgende:
[..]
ga dit eens ff schaamteloos volgillen, heerlijk daar had ik nou egt zin in...aaaaaaaaaaahhhhhhhh

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Is dat een nieuw spel op de WII ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |