Kloptquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:07 schreef Rekkie het volgende:
Gisteren dan of morgen?
Zelfs bij Tweakers is de status nog 'Unsorted'
En bij het kleine aantal bedrijven dat dit apparaat in de verkoop heeft, staan geen specs.![]()
Ik zie daar echt staan ; Integrated Camera Digital Motion Camera (0.3 Mega Pixel)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef swollywood het volgende:
http://www.samsung.com/uk/consumer/detail/spec.do?group=itbusiness&type=notebookcomputers&subtype=rseries&model_cd=NP-R519-FA06UK&fullspec=F
Op de engelse site van Samsung staat er geen webcam bij.
In Duitsland en UK wordt ie overigens geleverd met Vista Home Premium en in Nederland met Home Basic.
Sorryquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
Die TT doet trouwens wel een beetje zeer aan m'n van Dale.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef Remake het volgende:
Zit de webcam wel fysiek op je laptop?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Waaghals het volgende:
ja als je de webcam ook niet ziet op de klep zal ie er niet zitten he
Ja, maar dat vind ik ook weer zonde aan de ene kant. Maar wat ik me dan afvraag is waarom er op die engelse site ergens een paar post naar boven toch staat dat er een webcam inzitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:06 schreef Rekkie het volgende:
Maar Dixons heeft sowieso niet goed geld terug.
Damn...wordt tijd voor Hans Anders. Of ik begin dyslectisch lui te worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie daar echt staan ; Integrated Camera Digital Motion Camera (0.3 Mega Pixel)
Aangezien er op de NL-versie Vista Home Basic zit en op de UK-versie Vista Home Premium, zal de NL-versie wel een uitgeklede versie zijn of zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik ook weer zonde aan de ene kant. Maar wat ik me dan afvraag is waarom er op die engelse site ergens een paar post naar boven toch staat dat er een webcam inzit
Maar... er zit toch ook... een webcam... in ?....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik ook weer zonde aan de ene kant. Maar wat ik me dan afvraag is waarom er op die engelse site ergens een paar post naar boven toch staat dat er een webcam inzit
http://www.dixons.nl/De_o(...).aspx#specificationsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kloptmaar op de dixons site staat dat ie er wel inzit. Dan kan ik daar toch "aanspraak" op maken? Of dat ze me een korting geven?
Heb hem daar o.a ook voor gekocht.
Dus als ik nu tik, dat er bij het volgende model standaard een vibrator bij zit, dan geloof je dat ook?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |