Ik zeg niet dat je post nergens op slaatquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef mijsje het volgende:
dat kan ook liggen aan het soort garen dat je gebruikt. (ene garen is dunner dan het andere) maar als je steeds met hetzelfde garen werkt, dan slaat mijn post nu helemaal nergens op...
Nee ik ben echt een beginner! Daarom ben ik ook zo trots op mijn cactussen! Was ook om aan te geven dat je best snel als beginner tot een geweldig(al zeg ik het zelf) resultaat kan komen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:45 schreef mijsje het volgende:Ik dacht dat je al heel ver was met haken mmascha, komt door de foto van de geweldige cactussen!
in het begin van het topic staan wat pagina's als link, waarop stokjes heel goed uitgelegd worden. misschien helpt dat al wat?(Jessica Tromp, haaksteken en hun symbolen deel 1 en 2...)
Dat heb ik wel van een patroon gemaakt. Begonnen met de bovenkant van het schildje. Toen ik bezig was met de onderkant had ik pas door dat ie niet echt groot zou worden. Formaat sleutelhanger is dit. Maar eens kijken of ik um zelf kan aanpassen dat de volgende een echt knuffelformaat krijgt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:02 schreef Pandora73 het volgende:
mmascha, die schildpad is wel heeeeel kjoet!
Bedankt, hier kan ik wat mee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:08 schreef -Marjo- het volgende:
l = losse
v = vaste
hv = halve vaste
stk = stokje
hstk = half stokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |