Ja, naar huisarts toe gaan. Sterkte TS.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:47 schreef Re het volgende:
trimbos, jellinek, zoek hulp! via je huisarts of gelijk er naar toe
Moet je eerst naar de huisarts he.quote:
waar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:57 schreef Jarno het volgende:
Wat is die relicrap opeens in topic als dit?
Dit dus...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:41 schreef teknomist het volgende:
Dat is zwaar klote man.
Zoek echt onmiddellijk hulp!
Dat dus! zoek een luisterend oor, dat scheelt zo onwijs veel! Dat kan ontzettend opluchten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:30 schreef jack4ya het volgende:
Ga naar je vader, ga naar je broer en begin een gesprek. Zeg dat je stuk zit. Zoek een fijn familielid of wel een betrouwbare vriend op en zeg dat je stuk zit.
Nee. Ik vind het ook maar een vaag verhaal dat z'n broer over een maand doodleuk naar Berlijn gaat en z'n stervende vader en compleet naar de klote gaande broertje zomaar achterlaat. Wie doet dat nouquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Northside het volgende:
Ben ik dan de enige die dit verhaal in twijfel trekt?
aandachttrekkerij dit verhaal van tsquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Northside het volgende:
Nope. Heb zo mijn twijfels.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Northside het volgende:
Want je kunt vanuit Berlijn niet gewoon terugkomen als het nodig is? Waarom zou iemand zijn eigen leven opschorten omdat een ander zijn leven niet op orde heeft... Ik zou die keuze waarschijnlijk ook zo gemaakt hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het ook maar een vaag verhaal dat z'n broer over een maand doodleuk naar Berlijn gaat en z'n stervende vader en compleet naar de klote gaande broertje zomaar achterlaat. Wie doet dat nou
Ik zou mijn plannen even uitstellen ja, het is niet zo erg om eens een keer je eigen dingen opzij te zetten om een ander te helpen, notabene je vader en je broertje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Want je kunt vanuit Berlijn niet gewoon terugkomen als het nodig is? Waarom zou iemand zijn eigen leven opschorten omdat een ander zijn leven niet op orde heeft... Ik zou die keuze waarschijnlijk ook zo gemaakt hebben.
rightquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Want je kunt vanuit Berlijn niet gewoon terugkomen als het nodig is? Waarom zou iemand zijn eigen leven opschorten omdat een ander zijn leven niet op orde heeft... Ik zou die keuze waarschijnlijk ook zo gemaakt hebben.
Ik vind het nogal wat om broer te veroordelen, voor hetzelfde geld is dit zijn enige kans om 6 maanden in het buitenland te studeren, is alles doorgesproken met pa en accoord bevonden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het absoluut met de posters hier eens dat TS hulp moet zoeken en liefst zo snel mogelijk. Maar ik zie echt niet in waarom dat broer daarvoor zou moeten 'boeten'...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou mijn plannen even uitstellen ja, het is niet zo erg om eens een keer je eigen dingen opzij te zetten om een ander te helpen, notabene je vader en je broertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |