Wahahaha! Deja vu!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zooo geen idee waar je het over hebt
Woon je in Groningen? ik kom er met enige regelmaat zelf ook.
Nu je het verteld denk ik "oh ja das waar ook"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wahahaha! Deja vu!
Je geheugen is niet meer wat het geweest is.
Ten eerste was ik in Amsterdam gaan wonen. Dit detail stond zelfs nog vermeldt in het blog / kranten artikel van NRC.next.
Ten tweede wist je de vorige keer ook niet waar ik het over had, en werd jou uitgelegd dat het tegenwoordig mogelijk is om via je mobiele telefoon te internetten.
Of in mijn geval: ik heb een minilaptopje die via BlueTooth naar mijn Nokia N95 telefoon verbind.
De Nokia N95 telefoon is dan eigenlijk een draadloos modem op dat moment.
...Komt er al iets terug?
Groningen is voor mij een lekker uitstapje naar mensen die ik ken. Even ontsnappen van de urban jungle en lekker de country side in.
Wat is regelmatig in jouw geval?
Ik ga gemiddeld een keertje per maand.
Cheers!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:06 schreef Flammie het volgende:
Ik vind je robo's eik best gaaf Darkwolf
Zelf ben ik heel erg lui en haal gewoon van die Hero Fruit2Day flesjes!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:00 schreef Exoteria het volgende:
Weeeeee, ik heb weer genoeg vitamientjes in huis voor de komende dagen![]()
Mij blijft Aibo nog steeds verrassen en ik ken Aibo eigenaren van het eerste uur die hun eerste Aibo nu al bijna 10 jaar hebben en nog steeds laat rond lopen. En dat was dan het allereerste model!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:04 schreef _Led_ het volgende:
Toch denk ik dat 't mij binnen 2 dagen zou gaan vervelen, tenzij 't mogelijk is om ze zelf te programmeren.
Zelf AI schrijven om ze aan te sturen lijkt me leuk, maar om nou de hele tijd met hun 'fixed' AI te zitten - ik denk dat voor mij de lol daar snel vanaf zou zijn.
Daar heb ik ook wat filmpjes van opgezocht. Daar kan je echt hele coole dingen mee maken!quote:Misschien moet ik maar eens met Lego Mindstorms NXT gaan spelen ofzo
Ja in en om het huis.. je zal kinderen moeten hebben om het te begrijpen denk ik.. maar ik kan zo genieten van ze..quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat hebben jullie drieen gedaan dan? Beetje thuis lopen dollen?
ow, lekker is dat ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja in en om het huis.. je zal kinderen moeten hebben om het te begrijpen denk ik.. maar ik kan zo genieten van ze..
Niet altijd natuurlijk, als ze echt vervelend worden maar vaak is het ook om te buigen en heb je gewoon wel een leuke dag
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
En ik had vanacht ook een TRU dinges droom met Obama
Weet niet meer precies hoe dat zat, maar was op een fenefietavond waar ik aan tafel zat met hem. En eigenlijk is het een heel geschikte kerel, en ik gaf hem wat tips "doe als amerika nou eens relaxed in de rest van de wereld" "Good point" vond hij dat
Kan jullie toch niet aan jullie lot overlatenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Exoteria het volgende:
[..]![]()
ik denk dat je een tijdje tru/bnw vakantie moet houden...
Zelfs in zijn dromen is hij een moderatorquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Exoteria het volgende:
[..]![]()
ik denk dat je een tijdje tru/bnw vakantie moet houden...
Whehehe, en die Fok!'er ze dan in de fik steken zodra ie ze krijgt, jij zo van "WTF GEK MIJN SCHILDERIJEN",quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:36 schreef nokwanda het volgende:
Leuk weekend gehad, ja. o.a. hier in V&A ten bate van de asielactie schilderijen en tekeningen aangeboden die ik dan voor mensen zal maken
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Whehehe, en die Fok!'er ze dan in de fik steken zodra ie ze krijgt, jij zo van "WTF GEK MIJN SCHILDERIJEN",
hij zo van "ja ik heb ze toch gekocht whehehehe"
Dat is wel een lief verhaal!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:
Er zijn trouwens vast mensen die in dit verhaal iets bovennatuurlijks kunnen vinden,
en anders is 't gewoon amusant leesvoer : The squirrel who knwe too much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |