Allemachtig wat die teef op de bus die denkt dat ze alles is en alles kan maken.
Ze zat er bij alsof ze veel te goed was voor de bus en dat iedereen rekening met haar moest houden.
Sta me toe dit even toe te lichten.
Ten eerste: ze zat muziek te luisteren via haar discman (

dat die dingen nog bestaan). Nou is dit natuurlijk helemaal niet erg, want ik zat zelf ook muziek te luisteren via m'n mp3-speler. En als je oordopjes in hebt, val je niemand lastig. Maar op een gegeven moment raakten de batterijen van onze prinses op. Wat doet mevrouw? Ze opent haar discman, haalt de batterijen eruit en gooit ze gewoon op de grond

Niks in haar tas stoppen en thuis recyclen. Nee, gewoon 2 keer heeft de hele bus het geluid van een batterij die op de grond valt mogen horen.
Dit vond ik al vrij asociaal, maar ik bedacht me nog: "misschien weet ze niet hoe ze batterijen moet recyclen", dus worden ze wel gevonden tijdens het schoonmaken van de bus en dan alsnog gerecycled. Maar moet je dan die batterijen zo op de grond gooien? Kan je ze niet gewoon stilletjes op de stoel naast je leggen?
Enfin, we dwalen af. Ik vond het asociaal maar dit was niet topic-waardig natuurlijk. Wat er daarna gebeurde was voor mij de druppel en ik dacht "nu ga je te ver, ik ga een topic over je openen!"
Ter illustratie even een paint
![]()
Zo zag de bus er ongeveer uit. Het gaat nu vooral even om de soort-van handvaten op de stoelen. Daar kun je je even aan vasthouden als je gaat zitten. Meestal als je dan zit maak je hier geen gebruik meer van. Als je normaal zit komt je rug/nek/hoofd niet tegen dat handvat aan. Sommige mensen vinden het dus fijn om dat handvat voor hun vast te pakken. Dat kan soms net wat lekkerder zitten, en wat maakt het uit: hij wordt op dat moment toch niet gebruikt.
Zo dacht ook onze prinses, want ze had het handvat van de stoel voor haar vast. Op deze stoel zat een man. Hij was waarschijnlijk moe van een lange dag werken en een lange busreis. Derhalve rekte hij zich even uit en raakte hij pardoes met zijn rug de edele hand van prinses Afrika.
Nu zullen jij en ik onze hand wegtrekken, omdat het niet onze stoel is. Dat lijkt mij ook de correcte handelswijze. Maar onze busprinses vond het echter nodig om na een halve miliseconde al heel hard door de bus te roepen "EXCUSE ME"

Alsof die man fout zit dat hij zich even wil uitrekken op z'n eigen fucking stoel.
Ik heb de betreffende man in de paint "doetje" genoemd, omdat hij zich verontschuldigde en zich terugtrok.
Tot zover mijn klacht.
Mocht je echter nog niet genoeg hebben van mijn verhaal, blijf dan even verder lezen voor een anti-klacht.
De busreis ging verder en er stapten mensen in en uit. Met het doel haar lichtelijk te irriteren probeerde ik steeds de batterijen, evenals een leeg drinkflesje, haar kant op te schoppen. Dit kon ik redelijk goed en onopvallend doen gezien de positie waarin ik mij jegens haar bevond (zie paint). Hoewel dit weinig effect had, heeft het me toch even bezig gehouden en mijn haat voor haar arrogantie vergroot. Wat zou ik haar graag geirriteerd zien raken.
Drie haltes voor de halte waar ik eruit zou gaan, kwam er een groepje van pak en beet zes 14 a 15 jarige meisjes binnen die bij onze hoogheid en TS in de buurt gingen zitten. Het waren echter geen apetijtelijke minderjarige meisjes, maar vervelende, luid pratende, 2-liter fles sinas drinkende, irritante meisjes. Normaal gesproken zijn die verschrikkelijk irritant zal ook het meerendeel van jullie weten.
Ik had echter een aardige glimlach op m'n gezicht. "Geweldig," dacht ik "wat zijn die meisjes tergend voor je oren!" Dit moet onze omhooggevallen middenstander toch zeker wel agiteren?
En met die gedachte stapte ik uit bij mijn halte, ben ik naar huis gelopen en heb ik snel dit topic geopend
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.