Mwah, Fc Twente zit inmiddels op een niveau dat er in de zomer spelers naar Inter, Hsv vertrekken en dat ze dure talenten kunnen terugkopen en wat stellen ze daar in Azerbeidzjan precies tegenover volgens jou?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ze in Azerbeidzjan ook niet ontevreden zijn met FC Twente en op hun forum zeggen dat het goed te doen is.
Nee, hij meent het. Hij doelt er (denk ik) op dat wij Fc Twente te hoog inschatten Europees gezien..quote:
Ik zeg alleen maar dat ze in Azerbeidzjan best tevreden zullen zijn met deze loting. Het is veel te simpel om te doen alsof dit appeltje eitje wordt. Leuk van die spelers maar dat zegt niet zoveel over deze 2 wedstrijden. Het is echt zo'n rare anonieme tegenstander die je kan verrassen. En doe nou niet alsof Twente voor de meeste ploegen in Europa een angstgegner is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Mwah, Fc Twente zit inmiddels op een niveau dat er in de zomer spelers naar Inter, Hsv vertrekken en dat ze dure talenten kunnen terugkopen en wat stellen ze daar in Azerbeidzjan precies tegenover volgens jou?
We schatten alle Nederlandse clubs te hoog in. Ik denk dat alle Nederlandse clubs van alle clubs in de UEFA league kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Nee, hij meent het. Hij doelt er (denk ik) op dat wij Fc Twente te hoog inschatten Europees gezien..
Nouja, het zegt wel dat je meer mogelijkheden hebt. En Fc Twente is op Europees niveau ook maar een doorsnee ploeg, maar deze ploeg uit Azerbeidzjan zit normaal gesproken nog wel een stuk onder dat niveau, plus het feit dat McClaren me geen coach lijkt die zich wel ff laat verassen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ze in Azerbeidzjan best tevreden zullen zijn met deze loting. Het is veel te simpel om te doen alsof dit appeltje eitje wordt. Leuk van die spelers maar dat zegt niet zoveel over deze 2 wedstrijden. Het is echt zo'n rare anonieme tegenstander die je kan verrassen. En doe nou niet alsof Twente voor de meeste ploegen in Europa een angstgegner is.
Ja en ze kunnen ook allemaal winnen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
We schatten alle Nederlandse clubs te hoog in. Ik denk dat alle Nederlandse clubs van alle clubs in de UEFA league kunnen verliezen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
We schatten alle Nederlandse clubs te hoog in. Ik denk dat alle Nederlandse clubs van alle clubs in de UEFA league kunnen verliezen.
volg jij de griekse competitie? volg jij de azerbijaanse competitie? volg jij de israelische competitie? volg jij de slovaakse competitie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mijn reactie zie Champions League 2009/2010 #2: Met meer kwalificatieduels want daar mee on topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb er niks van gezien ivm vakantie. Maar duels tussen kampioenen vind ik gewoon leuk.. Het is puur filosofisch gebaseerd voor mijn ideale 'CL'. Het zal tegenwoordig niet meer mogelijk zijn vanwege geld en tvrechten etc.
Echt gelul van dat superieure. Waar leid je dat uit af?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef pfaf het volgende:
[..]Wat een onzin. Ja, uiteraard kan dat. Het is voetbal: iedereen kan van iedereen verliezen. Chelsea kan net zo goed van iedereen verliezen, maar als je zo een loting gaat analyseren ben je mooi dom bezig. Twente, Ajax en PSV zijn tien keer superieur aan hun tegenstander. Dat betekent niet dat ze niet kunnen verliezen, maar er van uit gaan is enorm dom.
Nee dat van jou is geen gelulquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt gelul van dat superieure. Waar leid je dat uit af?
10 keer superieur is idd overdreven, maar als ik jou vraag.. gaan Twente, Psv en Ajax alle 3 door of hun 3 tegenstanders... Wat zou je dan voorspellen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax is zo onvoorspelbaar, daar zou ik geen geld opzetten. PSV idem. Twente heeft wel veel kans maar het is geen appeltje en eitje en kat in het bakkie en makkie enz.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
10 keer superieur is idd overdreven, maar als ik jou vraag.. gaan Twente, Psv en Ajax alle 3 door of hun 3 tegenstanders... Wat zou je dan voorspellen?
Je doet net alsof het beide even waarschijnlijk is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn. HOe laat moeten we allemaal en is het nog ergens te zien op een kanaal voor gewone mensen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Donderdag gaat het weer los; hopelijk goede prestaties van de Nederlandse ploegen.
quote:MFK Ko¨ice AS Roma 16.30
FK Baki FC Basel 17.00
BATE Borisov Litex Lovech 18.00
FK Teplice Hapoel Tel Aviv 18.00
Bnei Yehuda PSV 18.30
En Avant Guingamp Hamburger SV 18.45
Trabzonspor Toulouse FC 18.45
CSKA Sofia Dinamo Moskou 19.00
Metallurg Donjetsk Austria Wien 19.00
NAC Breda Villarreal CF 19.00
PAOK Saloniki sc Heerenveen 19.00
Rapid Wien Aston Villa 19.15
Sturm Graz Metallist Charkov 19.15
Steaua Boekarest St. Patrick's Athletic 19.30
Dinamo Boekarest Slovan Liberec 19.45
FC Twente Garabagh Agdam 20.00
FC Vaslui AEK Athene 20.00
Sivasspor Shakhtar Donetsk 20.00
Slavia Praag Rode Ster Belgrado 20.00
FK Sarajevo CFR 1907 Cluj 20.15
Partizan Belgrado MSK Zilina 20.15
Brøndby IF Hertha BSC 20.30
FC Sion Fenerbahçe 20.30
Lech Poznan Club Brugge 20.30
Racing Genk Lille OSC 20.30
Ajax Slovan Bratislava 20.45
Benfica Vorskla-Naftohaz Poltava 20.45
Galatasaray FC Levadia Tallinn 20.45
Genoa OB Odense 20.45
Lazio IF Elfsborg 20.45
NK Maribor Sparta Praag 20.45
Stabæk Fotball Valencia CF 20.45
Dinamo Zagreb Heart of Midlothian 21.00
Everton Sigma Olomouc 21.00
Fulham Amkar Perm 21.00
Werder Bremen Aktobe Lento 21.00
CD Nacional Zenit St. Petersburg 21.30
Athletic Bilbao Tromsø IL 22.00
Engelaar en Marcellis geblesseerd. Ooijer en Manolev geschorst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Wie zijn er bij PSV geblesseerd dat die 16jarige mokro mee moet? (niet dat ik daar iets tegen heb trouwens)
Goed dat je het zegt, want ik dacht even dat je er iets tegen zou hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Wie zijn er bij PSV geblesseerd dat die 16jarige mokro mee moet? (niet dat ik daar iets tegen heb trouwens)
Gewone mensen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn. HOe laat moeten we allemaal en is het nog ergens te zien op een kanaal voor gewone mensen?
En voor Heerenveen niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EL Live op RTL] 18.30 Bnei - PSV en 20.45 Ajax - Slovan.
[EL Live] NAC - Villarreal om 18.45 op Eredivisie Live.
De rest kan hier gevolgd worden - als er echt behoefte aan is, mag voor Twente ook nog wel een topic.
------------------------Artur------------------------quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
Roma mét Totti?
Naar mijn weten is het nergens te zien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
En voor Heerenveen niet?
Waar moeten Daggla en ik elkaar dan de virtuele hersentjes inslaan
Intahnetzquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het nergens te zien?
Ik krijg het linkje straks van Danny opgestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het nergens te zien?
Dizkriminazie - wij spelen tegen de leukste ploeg qua publiekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet op TV, niet in een eigen topic.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:03 schreef n00000b het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, want ik dacht even dat je er iets tegen zou hebben.
Neen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heerenveen nergens live te zien?.
Nee, dan zit in in de VS.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Neen.
Ben je volgende week in Heerenveen trouwens>?
Echt hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Die scheidsrechter is gestoord.
Nu krijgt Kosice een penal terwijl dr werkelijk niets aan de hand was: 2-3
Niet op tv.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi van Heerenveen.
Geen kritiek maar waarom heeft die wedstrijd geen apart topic ?
Omdat die wedstrijd nergens live te zien is in Nederland.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi van Heerenveen.
Geen kritiek maar waarom heeft die wedstrijd geen apart topic ?
Ga lekker in een hoekje huilenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt HOE onterecht wil het het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |