Dat is niet logisch en daarom een domme opmerking. Wie herdenkt in leninsnaam nou weer z'n vijanden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:45 schreef Chadi het volgende:
Kan die beter de slachtoffers herdenken die zij gemaakt hebben. Die zijn namelijk een veelvoud van die paar duizend
Ik zie moslims nooit kransen leggen. Als ze al iets met kransen doen, is het ermee voetballen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:45 schreef Chadi het volgende:
Kan die beter de slachtoffers herdenken die zij gemaakt hebben. Die zijn namelijk een veelvoud van die paar duizend
Je snapt hopelijk dat kransen leggen een cultureel fenomeen is, en dat daardoor mogelijk niet alle culturen die traditie kennen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie moslims nooit kransen leggen. Als ze al iets met kransen doen, is het ermee voetballen.
Uit die wereld hoor je nooit spijt, twijfel, verontwaardiging over het geweld door moslims. Altijd gejammer, gemekker en geklaag over "geweld" tegen moslims, zoals ernstige vergrijpen als doorgespoelde korans, spotprentjes van de profeet (vzmh) en columns over geitenneukers.
Iets met prioriteiten.
Ik snap dat zelfreflectie en twijfel over de eigen lijn elementen zijn die in achterlijkere beschavingen dan in onze superieure Westerse niet voorkomen inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:42 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat kransen leggen een cultureel fenomeen is, en dat daardoor mogelijk niet alle culturen die traditie kennen.
Als moslims wereldwijd de slachtoffers van moslimextremisme herdenken, vind ik het best. Of blijft dat een utopie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:45 schreef Chadi het volgende:
Wij leggen geen kransen. En dat ze mekkeren daar hebben ze groot gelijk in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie moslims nooit kransen leggen. Als ze al iets met kransen doen, is het ermee voetballen.
Uit die wereld hoor je nooit spijt, twijfel, verontwaardiging over het geweld door moslims. Altijd gejammer, gemekker en geklaag over "geweld" tegen moslims, zoals ernstige vergrijpen als doorgespoelde korans, spotprentjes van de profeet (vzmh) en columns over geitenneukers.
Iets met prioriteiten.
De kans dat ze dat doen is groter dan de kans dat ze hier toegeven wredere moordenaars te zijn dan die handvol extremisten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als moslims wereldwijd de slachtoffers van moslimextremisme herdenken, vind ik het best. Of blijft dat een utopie?
Wij ook echt. Sure jongen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wij leggen geen kransen. En dat ze mekkeren daar hebben ze groot gelijk in.
Lol. In de VS zijn bijna wekelijks protestdemonstraties tegen de inval van Amerika in Irak en Afghanistan. In Nederland was een grote demonstratie tegen de inval in Irak in 2003, en een demonstratie in 2001 tegen de inval in Afghanistan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
De kans dat ze dat doen is groter dan de kans dat ze hier toegeven wredere moordenaars te zijn dan die handvol extremisten.
Maar je kunt de kransen van anderen laten liggen toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wij leggen geen kransen. En dat ze mekkeren daar hebben ze groot gelijk in.
Het is gewoon hypocriet. Net doen of je het zo erg vindt terwijl je aan de andere kant een veelvoud aan doden op je conto hebt staan als staat waar je niet naar om kijkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je kunt de kransen van anderen laten liggen toch?
En wat is er mis mee om deze slachtoffers te herdenken? Lijkt me heel goed.
Je opmerking over de slachtoffers die de VS heeft gemaakt, staat daar los van.
Die gaan vaak zat de straat op om te demonstreren tegen die oorlogen hoor. Grootste demonstraties tegen de oorlogen die jij noemt zijn in die landen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lol. In de VS zijn bijna wekelijks protestdemonstraties tegen de inval van Amerika in Irak en Afghanistan. In Nederland was een grote demonstratie tegen de inval in Irak in 2003, en een demonstratie in 2001 tegen de inval in Afghanistan.
Wanneer gaan moslims hier massaal te straat op om te protesteren tegen het moslimextremisme?
Demonstraties waar tegen? Moslims die tegen moslimextremisme demonstreren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gaan vaak zat de straat op om te demonstreren tegen die oorlogen hoor. Grootste demonstraties tegen de oorlogen die jij noemt zijn in die landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |