abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71742845
Klinkt logisch Vicky vind ik. Ik hoop dat ze het snel kunnen zien hoe ze thuis doet. Rare zin, maar je snapt het wel denk ik.
pi_71744177
Misschien is ze nog verbaasd over de andere omgeving. Maar het zou natuurlijk goed zijn als ze daar haar huilgedrag kunnen zien inderdaad.
Hoe is het eigenlijk met haar ontlasting? Ze gingen het toch op kweek zetten, is daar al iets uit gekomen? Toch wel raar dat het zo stinkt, of niet?

Arme Amber, zo naar dromen. Hopelijk is alles snel in een rustiger vaarwater bij jullie.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71744377
Oeke, d'r ontlasting stinkt nog steeds verschrikkelijk. Morgen krjgen we ws. de uitslag van de kweek.. ben benieuwd of daar iets in gevonden is.
M. is er nu en Tess was al wel weer wakker. Niet huilerig ofzo maar wel weer heel druk met haar handen en voeten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71756596
Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de ontlasting.
Het lijkt me idd ook rot als ze in het zkh een heel andere geschiedenis met haar hebben dan dat jullie dat thuis hebben. Dan krijg je het gevoel dat ze je straks helemaal niet meer serieus nemen..

Ik ben ook benieuwd hoeveel verschil het idd zal maken, wanneer ze weer thuis is en dan voor de verandering in haar eigen kamertje ligt.

En als dit nou helemaal niet werkt, is thuis observeren dan nog een optie? Ofwel er komt iemand bij jullie kijken, ofwel er wordt thuis gefilmd, zoals bij schatjes. Wie weet kunnen ze jullie dan nog extra tips en aanwijzingen geven.

In ieder geval: ik duim voor jullie!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_71761246
Uitslag was nog niet binnen. Morgen op zijn vroegst.
Afhankelijk van de uitslag mag ze misschien donderdag mee naar huis. Dat betekent ook dat ik dan woensdag 24uur in het zh moet zij .
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71761358
Maar als ik het goed begrijp is Tess dus in de tussentijd minder huilerig geweest dan bij jullie thuis?????
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:01:16 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71763339
Vicky stomme gedachte misschien, maar kreeg tess al hypoallergene voeding omdat amber destijds toch ook kma had?
Misschien dat ze een nog beter evrteerbare voeding moet zoals de nutramigen oid?

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_71768344
Tess krijg tnog steeds hypoallergene voeding. Hebben eht wel aangekaart dat we toch twijfelen of het nou wel of niet de voeding is maar ze willen in het ziekenhuis niet zomaar overstappen...

Vanescha, Tess huilt in het zh idd minder als thuis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71768650
Balen dat ze minder huilt, zo kunnen ze nog niet zien hoe of wat !
hopenlijk komt er uit de onderzoeken iets naar voren en krijgen jullie in elk geval een Tess mee naar huis die een stuk minder huilt
pi_71768765
Vicky, misschien is het patroon nu wel doorbroken en zal Tess zich straks net zo gedragen als in het ziekenhuis. Minder onrustig en minder huilen dus!
Ik hoop het heel erg voor jullie. En ben ook benieuwd naar de uitslag van de kweek.
En Amber, tja... Het is voor haar natuurlijk ook niet makkelijk geweest allemaal. Een zusje erbij is al stressvol genoeg, maar als die dan ook nog eens zoveel huilt steeds, extra aandacht nodig heeft van een steeds gestresster rakende papa en mama, en dan ineens is ze "zomaar" niet meer thuis....
Geen wonder dat ze zoveel te verwerken heeft 's nachts!

Sterkte voor jullie allemaal
.... met gevoel voor drama....
pi_71769729
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

En als dit nou helemaal niet werkt, is thuis observeren dan nog een optie? Ofwel er komt iemand bij jullie kijken.

In ieder geval: ik duim voor jullie!
Ik heb wel een keertje iets gelezen over een babycoach of zoiets heette dat. Die komt thuis kijken naar de baby in zijn eigen omgeving, de omgang van de ouders met het kind en het dagrhythme en geeft dan tips aan de hand daarvan. Dat stond in een oudere "Wij jonge ouders".
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:48:03 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71771389
Vicky, is er vandaag nog nieuws uit het ziekenhuis? Hebben ze al iets ontdekt dat voor die spanning zorgt?
pi_71780944
De uitslag van de ontlasting is binnen: Adenovirus
Eigenlijk een normaal buikgriepvirus waar ze niets aan kunnen doen, moet dmv uitzieken over gaan.
Verder weinig te melden. Vandaag komt als het goed is de fysio weer langs om te kijken hoe het nu met de spanning in het lijfje van Tess is. Ik vind dat ze nog steeds heel gespannen is. De verpleging zou iig kijken of babymassage een uitkomst bied en zo ja, dan krijg ik een spoedcursusje in het ziekenhuis. Mocht Tess dus nog steeds spanning in haar lijfje hebben dan krijgen we fysio thuis.

Gisteravond weer in het zh geweest en Tess in badje gedaan. Toen zag ik een potje miconazol staan en Tess blijkt dus toch een schimmelinfectie te hebben ipv luieruitslag.

Straks ga ik weer naar het ziekenhuis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:44:55 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71782337
zou dat virus ook t huilen veroorzaken? dat ze echt pijn heeft?

hoop dat de massages gaan helpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71782868
Geen idee, neem nietaan dat ze dat virus al weken heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:21:12 #66
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71783092
Fijn dat ze weten wat die stinkende ontlasting veroorzaakt. Hopelijk is ze snel van het virus af en ook van d'r schimmelinfectie.

Ik hoop van harte dat de fysio een goed advies kan geven en babymasage de verllichting geeft die Tess nodig heeft.

Vind je het een eng idee dat ze weer naar huis komt. Ik bedoel ben je bang dat ze weer terug valt in haar eigen patroon van huilen?
pi_71784213
Tess mag morgen naar huis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:15:15 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71784236
wat fijn!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71784564
Fijn Vicky! Goed om te horen!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:29:15 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_71784599
Wat fijn Vicky!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:29:59 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71784621
Fijn Vicky!
Hopelijk zijn jullie allemaal even lekker tot rust gekomen op deze manier en gaat het van nu af aan alleen maar beter.
pi_71784641
lekker vicky
pi_71784935
Wat goed nieuws, morgen slaapt Tess weer in haar eigen bedje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71784951
Oh wat fijn Vicky Je kleine meisje is snel weer thuis!

Adenovirus is heel naar. Linde heeft het ook gehad en die heeft zo'n 7 weken lang diarree gehad. Kon die billen daarna echt even niet meer zien. We hebben toen eens soort ors gekregen van de huisarts om uitdrogen te voorkomen.
pi_71784985
Hoera, lekker weer naar huis
Hopelijk raakt ze snel verlost van het virus en de schimmel. Die arme meid heeft het ook niet getroffen zeg...
.... met gevoel voor drama....
pi_71786222
Hoera ! Tess naar huis !!
pi_71786309
Fijn
Krijg je nou ook nog tips mee van het ziekenhuis? Hebben ze bijvoorbeeld veel aanpassingen gedaan in haar ritme of is dat eigenlijk grotendeels hetzelfde gebleven?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:30:29 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71786351
Tess naar huis.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:31:27 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71786377
Fijn Vicky!

Hebben ze nou eigenlijk iets gevonden?
Hebben jullie een plan de campagne?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71786602
Wat fijn Vicky! Ik hoop dat in haar eigen bedje slapen heel veel helpt!! (dat zijn jullie van plan, toch?)
pi_71787458
FIjn Vicky!

Maar ergens eigenlijk wel 'jammer' dat ze daar de geweldige baby uithing...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:15:41 #82
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71787496
O wat fijn voor jullie Vicky.
Hoop dat de rust nu dan echt terug keert.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71789268
Wat fijn dat je meisje weer naar huis mag!!!!
pi_71793649
Vicky wat fijn dat ze naar huis mag...
pi_71793913
Vicky, wat fijn dat ze naar huis mag!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:05:35 #86
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71794172
supernieuws!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:19:32 #87
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71799061
Hier kom ik even voor jompelen Wat fijn dat Tess naar huis mag en hopelijk gaat het thuis nu ook beter of nog liever gewoon goed!!
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:25:46 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71799298
Heel fijn Vick, dat Tess weer lekker mee mag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:28:36 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_71799390
ik hoop dat ze het thuis goed gaat doen vicky!
stormy waters...
sailin'
pi_71801611
Joepedepoepie! Ik sluit mij aan bij de rest, ik hoop dat het thuis ook beter gaat!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71801764
Vicky, wat fijnd at je kleine meid weer naar huis komt

hopelijk gaat het een stuk beter en kunnen jullie nu als gezinnetje van elkaar genieten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71802233
Oh fijn meid

Ik meen tussen de regels door te hebben gelezen dat ze die stinkende poep pas in het zkh had. Heel goed mogelijk dat ze het virus dus in het zkh heeft opgelopen... Hoort natuurlijk niet, maar het gebeurt wel eens.

Ik hoop dat het thuis ook beter gaat, meid!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:31:20 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71809321
Fijn dat het meisje weer bij jullie mag zijn Vicky. Dat wordt weer dubbel genieten van je meiden
pi_71810325
vandaag wordt het gezinnetje weer compleet!
pi_71846991
Vicky, Hoe is het nu ze weer thuis is?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:42:46 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_71847164
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef chacama het volgende:
Vicky, Hoe is het nu ze weer thuis is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71850725
Toen we gister naar huis gingen heeft ze in de maxi cosi geslapen. Ik wilde haar thuis niet wakker maken dus heb haar lekker laten liggen.
Gistermiddag was het weer ff foute boel, ze wilde niet slapen en was helemaal over de zeik. Gisteravond is ze lief gaan slapen en om half 10 hebben we haar in bad gedaan. Toen om 22.00 een fles en om 22.30 lag ze in bed tot 6.00!
Vanmorgen weer flesje en om 7.00 was het weer richting bed, toen heeft ze geslapen tot half 9 geloofik. Half 10 een flesje, toen spelen en slapen in de mc want we gingen even weg. 14.10 uur weer een fles en ze ligt nu net in bedje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 augustus 2009 @ 15:53:47 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71850855
Dat klinkt goed zeg, Vicky, heerlijk!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_71850898
Super Vicky. Klinkt als een goed begin! Ga zo door kleine Tess!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:11:18 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71851330
Heftig hoor, gelukkig gaat het met Tess nu beter.

Zelf heb ik er directe geen ervaring mee, beide meiden huilen/huilden zelfs erg weinig en slapen prima, maar heb het wel van dichtbij meegemaakt met een vriendin van me.
Ik heb het dan ook regelmatig van haar overgenomen omdat ze er echt stapelgek van werd, later bleek dat haar kleintje KISS-syndroom heeft, gelukkig ging het met behandelingen bij de osteopaat al heel snel beter.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')