quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Pyttpytt het volgende:
Top! Waar? Ik werd in een winkeltje in Utrecht nogal als een dom gansje behandeld.
"ik zoek iets om te haken"
-"ja dat kan met alles he."
![]()
Wilde ook een knuffie gaan maken voor nieuw neefjelief, maar das echt lastig. Ik snap die patroontjes nog steeds niet...Misschien moet ik me maar eens op borduren gaan storten ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
Dat doe ik ook! Wel alleen haken , maar wel 2 verschillende dingen door elkaar, want anders wordt het saai!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:25 schreef mijsje het volgende:
hier weer vrolijk verder met m'n borduurwerk (nu de leesplank), m'n knipkaarten (kerstkaarten alweer...) en m'n hakenlekker alles door elkaar! (ligt eraan hoe licht het is en hoe hard het waait als ik buiten ben wat ik aan het doen ben...
)
Ik doe ook altijd van alles door elkaar, maar nu al kerstkaarten maken...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:25 schreef mijsje het volgende:
hier weer vrolijk verder met m'n borduurwerk (nu de leesplank), m'n knipkaarten (kerstkaarten alweer...) en m'n hakenlekker alles door elkaar! (ligt eraan hoe licht het is en hoe hard het waait als ik buiten ben wat ik aan het doen ben...
)
Geïnspireerd door al het moois wat ouders hier hebben gehaakt voor hun kroost, wilde ik ook leren haken en een knuffie voor neefjelief te maken. Ben dan wel zijn moeder niet, maar 't is voor een babietje, mag ik het ajb in oud postenn...? Je mag het toch wel over het 'hoe' achter een creatieve uitspatting hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef m@x het volgende:
Wat heeft dit topic nog met OUD te maken?
m@x, het klinkt heel makkelijk, maar je post precies wat ik dacht toe ik dit topic begon te lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef m@x het volgende:
Ja duh, dat was inderdaad volgens mij de bedoeling van dit topic. Maar kerstkaarten en pannenlappen vind ik geen kinderspul. Er worden in andere topics mensen op de vingers getikt omdat ze niet ontopic blijven. Gelijke monnikken, gelijke kappen. Anders kan ik hier ook al mijn creaties in gaan posten terwijl ze geen fluit met OUD of kinderen te maken hebben.
Je hebt mij niet horen zeggen dat je het niet over het knuffie van je neefjelief mag hebben. Ik zou het erg prettig vinden als je me wat dat betreft geen woorden in de mond legt. Maar ik vind het zonde van het topic als het alleen nog maar geneuzel is over haaksteekjes e.d. Ik wil juist zien wat er gemaakt is. Als je wil leren haken zit je volgens mij in OUD niet goed, dan moet je in een ander subforum zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Geïnspireerd door al het moois wat ouders hier hebben gehaakt voor hun kroost, wilde ik ook leren haken en een knuffie voor neefjelief te maken. Ben dan wel zijn moeder niet, maar 't is voor een babietje, mag ik het ajb in oud postenn...? Je mag het toch wel over het 'hoe' achter een creatieve uitspatting hebben?
Daar had ik het niet gezocht. haha. Ook wel iets, haken bij het uitgaan... lekker hip!quote:
Binnen de categorie "vrije tijd" vallen toch ook de hobby's?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Daar had ik het niet gezocht. haha. Ook wel iets, haken bij het uitgaan... lekker hip!
Dank iig
het heet nu: LIF / Het grote haaktopic.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef pronkjewail het volgende:
De openingpost stelt niet zoveel voor, maar goed... Het grote haaktopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |