abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71660231
Vervolg van: Creatieve uitspattingen deel 17

Met mijn laatste post:
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Pyttpytt het volgende:
Top! Waar? Ik werd in een winkeltje in Utrecht nogal als een dom gansje behandeld.
"ik zoek iets om te haken"
-"ja dat kan met alles he."

Wilde ook een knuffie gaan maken voor nieuw neefjelief, maar das echt lastig. Ik snap die patroontjes nog steeds niet... Misschien moet ik me maar eens op borduren gaan storten ofzo...

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 07-08-2009 13:30:57 ]
pi_71660358
Wat stom zeg
Wij hebben hier een brei/borduur winkel in de straat en daar zijn ze ook heel vriendelijk.
pi_71660780
Pssst Pyttpytt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71661436
hmmm, wageningen is wel wat ver van de afsluitdijk... jammer...
Bij ons in het dorp hebben ze ook wel wat, maar niet heel erg veel. dan moet ik echt naar Anna Paulowna (dan het dichtst bij qua hobbywinkel) ze is wel heel vriendelijk hier in het dorp. denkt echt met je mee. maar wat borduren betreft haal ik m'n garen liever ergens anders. hier in het dorp heeft ze van anchor het garen, maar ik wil van DMC. (anchor vind ik een stuk stugger dan DMC, het zal wel tussen m'n oren zitten...)

hier weer vrolijk verder met m'n borduurwerk (nu de leesplank), m'n knipkaarten (kerstkaarten alweer...) en m'n haken lekker alles door elkaar! (ligt eraan hoe licht het is en hoe hard het waait als ik buiten ben wat ik aan het doen ben... )
pi_71662037
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:25 schreef mijsje het volgende:

hier weer vrolijk verder met m'n borduurwerk (nu de leesplank), m'n knipkaarten (kerstkaarten alweer...) en m'n haken lekker alles door elkaar! (ligt eraan hoe licht het is en hoe hard het waait als ik buiten ben wat ik aan het doen ben... )
Dat doe ik ook! Wel alleen haken , maar wel 2 verschillende dingen door elkaar, want anders wordt het saai! Ik heb het kanten ding uit het boek eerst maar even laten zitten. Ik ben nu bezig met een sjaal met van die open vierkantjes en ondertussen probeer ik een oma-vierkant uit het boek te haken. Het gaat goed! Die sjaal is echt simpel, dus dat is geen probleem en het oma-vierkant gaat ook de goede kant uit.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:48:24 #6
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71662086
Wat heeft dit topic nog met OUD te maken?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:53:17 #7
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_71662237
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:25 schreef mijsje het volgende:
Ik doe ook altijd van alles door elkaar, maar nu al kerstkaarten maken...
Dit topic heeft met OUD te maken omdat er kinderspul gemaakt wordt?! Hier mijn kinderbijdrage, een geboorteslinger voor het zoontje van een vriendin van mijn collega
Geluk is een richting, geen punt
pi_71662308
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef m@x het volgende:
Wat heeft dit topic nog met OUD te maken?
Geïnspireerd door al het moois wat ouders hier hebben gehaakt voor hun kroost, wilde ik ook leren haken en een knuffie voor neefjelief te maken. Ben dan wel zijn moeder niet, maar 't is voor een babietje, mag ik het ajb in oud postenn...? Je mag het toch wel over het 'hoe' achter een creatieve uitspatting hebben?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:55:56 #9
3142 m@x
pi_71662313
Ja duh, dat was inderdaad volgens mij de bedoeling van dit topic. Maar kerstkaarten en pannenlappen vind ik geen kinderspul. Er worden in andere topics mensen op de vingers getikt omdat ze niet ontopic blijven. Gelijke monnikken, gelijke kappen. Anders kan ik hier ook al mijn creaties in gaan posten terwijl ze geen fluit met OUD of kinderen te maken hebben.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:02:34 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71662495
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef m@x het volgende:
Ja duh, dat was inderdaad volgens mij de bedoeling van dit topic. Maar kerstkaarten en pannenlappen vind ik geen kinderspul. Er worden in andere topics mensen op de vingers getikt omdat ze niet ontopic blijven. Gelijke monnikken, gelijke kappen. Anders kan ik hier ook al mijn creaties in gaan posten terwijl ze geen fluit met OUD of kinderen te maken hebben.
m@x, het klinkt heel makkelijk, maar je post precies wat ik dacht toe ik dit topic begon te lezen.

Tips en trucs uitwisselen is uiteraard geen probleem, maar idd heeft m@x wel gelijk, pannelappen en kerstkaarten en echte 'hoe doe ik dit eigenlijk' vragen die niet betrekking hebben op echte OUD dingen maar op voorbeeldjes uit boeken horen hier idd niet.
Het moet toch idd wel enige link met OUD hebben, anders kan ik hier ook gaan posten hoe creabea ik ben geweest op de muur van de woonkamer bij wijze van spreken.

Dus.... mag het ietsje meer on-topic alsjeblieft?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:03:22 #11
3142 m@x
pi_71662513
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Geïnspireerd door al het moois wat ouders hier hebben gehaakt voor hun kroost, wilde ik ook leren haken en een knuffie voor neefjelief te maken. Ben dan wel zijn moeder niet, maar 't is voor een babietje, mag ik het ajb in oud postenn...? Je mag het toch wel over het 'hoe' achter een creatieve uitspatting hebben?
Je hebt mij niet horen zeggen dat je het niet over het knuffie van je neefjelief mag hebben. Ik zou het erg prettig vinden als je me wat dat betreft geen woorden in de mond legt. Maar ik vind het zonde van het topic als het alleen nog maar geneuzel is over haaksteekjes e.d. Ik wil juist zien wat er gemaakt is. Als je wil leren haken zit je volgens mij in OUD niet goed, dan moet je in een ander subforum zijn.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:04:15 #12
3142 m@x
pi_71662544
Oh haai BE We zitten lekker tegelijk te posten geloof ik

En hoe crea bea ben je op de muur van je woonkamer geweest?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:07:06 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71662626
Haaai!

Knuffels voor neefjes mogen hier uiteraard prima gepost worden. Maar leren hoe je een knuffel voor dat neefje maakt hoort in LIF of mss wel UVT (daar loopt ook een brei-topic).

Oh, en die muur van de woonkamer is al weer heel oud. Was het eerste dat in me op kwam.
pi_71662894
Nou laatste offtopc post dan maar, aangezien ik niets af krijg dus hier dan maar weinig te vinden heb, wat is uvt...?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:22:23 #15
3142 m@x
pi_71662989
Het subforum 'uitgaan en vrije tijd'
pi_71663027
Uitgaan en Vrije Tijd, het subforum waar het onder andere over hobbies gaat. Maar daar kan ik dus niets over haken vinden.
Maar euh, iemand leuke patroontjes om knuffeltjes te haken? Ik wil dat graag proberen, maar kan het niet vinden... Of verzinnen de haakdames die allemaal zelf?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71663077
Ik geloof dat ik degene was waardoor het topic nogal offtopic ging. Sorry daarvoor!

Ik zal een haaktopic aanmaken in LIF! Post hier zo wel de link...
pi_71663113
dus, als ik het goed begrijp, mag je hier wel een foto plaatsen van iets wat je voor een baby/kind hebt gemaakt, maar mag je geen andere dingen trots laten zien en moet je ook ergens anders praten over hoe je je dingen maakt en waar je je spullen vandaan haalt? nou, zeg dat dan meteen... (linkje naar het goede haaktopic? )

-edit- oke, linkje komt er dus zo aan...
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:28:57 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71663195
Waar je dingen haalt is niet per se taboe hoor.
Als iemand een supergaaf wolletje of stofje heeft gebruikt mag je best vragen waar ze dat vandaan hebben. Of een 'heeft er iemand een linkje van een site waar ik leuke kinderstoffen kan kopen' mag ook nog wel, zolang het maar niet op een heel handwerk-topic uit loopt.
De intentie is idd om trots te showen en niet heel veel meer.
pi_71663216
De openingpost stelt niet zoveel voor, maar goed... Haken: hoe doe je dat?
pi_71663357
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef m@x het volgende:
Het subforum 'uitgaan en vrije tijd'
Daar had ik het niet gezocht. haha. Ook wel iets, haken bij het uitgaan... lekker hip!
Dank iig
pi_71663449
Dank je wel pronkjewail, ik volg je
pi_71663846
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Daar had ik het niet gezocht. haha. Ook wel iets, haken bij het uitgaan... lekker hip!
Dank iig
Binnen de categorie "vrije tijd" vallen toch ook de hobby's?
Sterker nog, binnen het UVT forum heb je ook ene subforum dat "Hobbies, Vrije Tijd & Gezelschapsspellen" heet, met als omschrijving:
"Iets kwijt over je hobby, passie, leuke activiteiten in je vrije tijd, of over het spelen tegen familie en vrienden? Meld het hier!"

Daar had ik het gezocht.
Maar, on-topic maar weer... Als ik een leuke knuffel gehaakt heb kom ik weer buurten!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:55:38 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71668345
Ik heb een andere naaimachine dus ik hoop binnenkort eindelijk weer eens wat te kunnen maken/laten zien
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71669427
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef pronkjewail het volgende:
De openingpost stelt niet zoveel voor, maar goed... Het grote haaktopic
het heet nu: LIF / Het grote haaktopic.
lol, in de quote neemt de link meteen de goede naam aan, maar in de post van pronkjewail was het nog de oude titel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')