neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:39 schreef IJsblock het volgende:
Was het in FairPlay toevallig?
Naast mij stond er ook een gokverslaafde vanmiddag......
Ik denk dat hij gokt dat hij goed ijkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe 'ijk' je zo'n ding? En hoe weet je of dat eerlijk gebeurt?.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gokt dat hij goed ijkt.
Nou dat wordt dan geen succes, kijkende naar zijn eerdere gokpogingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 50 euro wisselt om te gaan gokken je net zo'n probleem hebt als die gast.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Valt mee, 1 x per maand lekker 50 euro gokken, niets mis mee. Ik heb maar 1x gehad dat ik me niet aan mijn budget hield in al die jaren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 50 euro wisselt om te gaan gokken je net zo'n probleem hebt als die gast.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 50 euro wisselt om te gaan gokken je net zo'n probleem hebt als die gast.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen, maar je gokt tenslotte wel met geld, hè.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef MrX1982 het volgende:
In een gokhal komen toch alleen maar paupers?
Ik had op vakantie in Vegas 500 dollar gewonnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
En maar niet doorhebben dat die gokkasten en puur voor gemaakt zijn om geld te verdienenPaupers die gokken met die dingen verdienen het ook om arm te worden
En daarna heb je een hoertje gepakt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik had op vakantie in Vegas 500 dollar gewonnen![]()
2!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En daarna heb je een hoertje gepakt?
Waarom deze reactie?heb je verloren met gokken?quote:
Ik gok niet ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Waarom deze reactie?heb je verloren met gokken?
Ik ben kei trots op jequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een keer 2 euro erin gekenkerd en ik kreeg er 10 terug
;;;1111:D![]()
![]()
![]()
;;1 1;1 1;1 EINZ ZWEI HERT MIT GEWEI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|