quote:
Waar komen deze cijfers vandaan?quote:AGOVV beurt 75.000 euro dankzij de transfer van de Hummeloer en de Graafschap zelfs twee en een halve ton
Toch maar goed dat hij niet naar Al Ain is gegaan, vind je ook nietquote:
Ajax ook weer wat centjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar komen deze cijfers vandaan?
Wel meer, ik neem ten minste aan dat ze geen afstand gedaan hebben van het bedrag waar ze contractueel recht op hebben.quote:
Oh, maar ik had het over de opleidingsvergoeding. Die 7 miljoen komt ook nog naar Ajax ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel meer, ik neem ten minste aan dat ze geen afstand gedaan hebben van het bedrag waar ze contractueel recht op hebben.
Mwoah, heb nooit echt een hekel aan hem gehad, nuchtere vriendelijke jongen en goede spits. En het is de eerste spits van Oranje en die behoort niet bij Stuttgart te spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gecharmeerd van KJ?
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, heb nooit echt een hekel aan hem gehad, nuchtere vriendelijke jongen en goede spits. En het is de eerste spits van Oranje en die behoort niet bij Stuttgart te spelen.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.
Wie zou hem uit de basis moeten spelen dan? Opa Inzaghi? Ik neem aan dat hij met Pato in de spits gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heb ik hem liever in de basis van Stuttgart dan op de bank bij Milan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |