Tip: zorg dat je op donderdag er ergens in de middag bent, dan heb je misschien het geluk om een maagdelijke camping mee te pikkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Salmonella het volgende:
Ik heb er één gewonnen! Maar, Lowlandsmaagd zijnde: wat is het precies?
Vorig jaar was de normale rij ook geen zak aan. stonden maar 2 mensen voor me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef portie het volgende:
[..]
Als jij oplet was zijn bericht van vorig jaar met een boel sarcasme!
Dit jaar inderdaad een fast-lane waarvoor je kaarten moet winnen. Waardoor je dus niet gezellig in de normale rij kan gaan staan.
Laat ik het zo zeggen, je kan het proberen. Maar als je vroeg genoeg bent dient het geen probleem te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Salmonella het volgende:
We gaan donderdagochtend al die kant op, heb ik begrepen. Bier drinken tot het terrein/camping open gaat
Maar zijn met een flinke groep. Kan ik dan in m'n eentje genoeg grond vrij houden - bij voorkeur zonder grof geweld - zodat iedereen van de groep z'n tent nog kwijt kan, of is dat frowned upon?
Helaas, dan ga ik wel gewoon met m'n vrienden in de rij staan, extra 6-packje Grolsch mee dan maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef MB88 het volgende:
Je kunt het ticket wel overnemen, maar alleen door je broer's telefoon mee te nemenJe kunt het volgens mij niet doorsturen.
Ik neem aan dat het +1 geldt? Dat je je meisje niet hoeft achter te laten in de grote, enge rij voor het gepeupel
Je bedoelt: als de overigen vroeg genoeg zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:28 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je kan het proberen. Maar als je vroeg genoeg bent dient het geen probleem te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |