quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef julian6 het volgende:
Nee geen converse, ik heb me laten vertellen dat ze een Nike Fast Lane hebben dit jaar.
Dat geld dan alleen voor Nike Air Max.
Ja julian dat krijg je er van als je je echt naam gebruikt op Fok! Ze zetten zo foto's van je online!quote:
Haha handig dat wij dezelfde bronnen hebben hieroverquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef MB88 het volgende:
Er komt zeker geen Converse fast lane.
Bij Nike weten ze overigens van niets.
quote:Dit jaar is er geen Fast Lane. 100% zeker.
jammer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Haha handig dat wij dezelfde bronnen hebben hierover![]()
Quote van bron
[..]
Serieus..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef swentibold het volgende:
[..]
of je eerder naar binnen mag met schoenen aan
nou ik keek net op de android app en daar werden 5000 converse fast lanes verlootquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef julian6 het volgende:
Nee geen converse, ik heb me laten vertellen dat ze een Nike Fast Lane hebben dit jaar.
Dat geld dan alleen voor Nike Air Max.
Make that 2......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:10 schreef Keenan het volgende:
volgens mij ben jij de enige met nike air max! mij maakt het niet uit, vind zelfs het wachten leuk. lowlands
Als jij oplet was zijn bericht van vorig jaar met een boel sarcasme!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
nou ik keek net op de android app en daar werden 5000 converse fast lanes verloot
Maar dus wel de ideale plek op de camping uit kan zoekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef portie het volgende:
[..]
Als jij oplet was zijn bericht van vorig jaar met een boel sarcasme!
Dit jaar inderdaad een fast-lane waarvoor je kaarten moet winnen. Waardoor je dus niet gezellig in de normale rij kan gaan staan.
Tip: zorg dat je op donderdag er ergens in de middag bent, dan heb je misschien het geluk om een maagdelijke camping mee te pikkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Salmonella het volgende:
Ik heb er één gewonnen! Maar, Lowlandsmaagd zijnde: wat is het precies?
Vorig jaar was de normale rij ook geen zak aan. stonden maar 2 mensen voor me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef portie het volgende:
[..]
Als jij oplet was zijn bericht van vorig jaar met een boel sarcasme!
Dit jaar inderdaad een fast-lane waarvoor je kaarten moet winnen. Waardoor je dus niet gezellig in de normale rij kan gaan staan.
Laat ik het zo zeggen, je kan het proberen. Maar als je vroeg genoeg bent dient het geen probleem te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Salmonella het volgende:
We gaan donderdagochtend al die kant op, heb ik begrepen. Bier drinken tot het terrein/camping open gaat
Maar zijn met een flinke groep. Kan ik dan in m'n eentje genoeg grond vrij houden - bij voorkeur zonder grof geweld - zodat iedereen van de groep z'n tent nog kwijt kan, of is dat frowned upon?
Helaas, dan ga ik wel gewoon met m'n vrienden in de rij staan, extra 6-packje Grolsch mee dan maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef MB88 het volgende:
Je kunt het ticket wel overnemen, maar alleen door je broer's telefoon mee te nemenJe kunt het volgens mij niet doorsturen.
Ik neem aan dat het +1 geldt? Dat je je meisje niet hoeft achter te laten in de grote, enge rij voor het gepeupel
Je bedoelt: als de overigen vroeg genoeg zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:28 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je kan het proberen. Maar als je vroeg genoeg bent dient het geen probleem te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |