Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij is die ijsbeer in je avatar moe.
Bahquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Hij is klaar om gepakt te worden door TS
tepelpiercinghaterquote:
En nu weer on topic mensenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef J0ttem het volgende:
Nah dat valt opzich wel mee hoor, er zijn meerdere manier om het te doen en jouw methode hoeft niet altijd te werken. Bekijk je acties nog eens na en beoordeel wat je goed en wat je fout deed. Gewoon blijven oefenen! Succes!
Zeker welquote:
Bleke nerds (zoals ik)quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bleke nerds (zoals ik)
houden er niet van
Dat is mijn manquote:
Ik ook, een cornetto aardbei, en jij ?quote:
Ook cornetto aardbei , maar is nu opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook, een cornetto aardbei, en jij ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef Aestivate het volgende:
Voorspelbare reacties.
De klacht is echter mensen die niet ontopic blijven. Door offtopic te gaan ben je dus eigenlijk wel ontopic aan het reageren.
Als we on-topic zouden reageren, zouden we op de klacht van TS ingaan. Wat we nu doen is alles behalve dat, dus zijn we niet on-topic bezig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef Aestivate het volgende:
Voorspelbare reacties.
De klacht is echter mensen die niet ontopic blijven. Door offtopic te gaan ben je dus eigenlijk wel ontopic aan het reageren.
Nou en u_uquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef Aestivate het volgende:
Voorspelbare reacties.
Cornetto aardbeiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook, een cornetto aardbei, en jij ?
Fokkers die hun TT als OP hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:05 schreef azazeltje het volgende:
Fokkers die niet ontopic blijven... -1
mopperkontquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Eens, mensen die alleen maar tvp's zetten
post #48quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Is de patat/friet-discussie al ergens gestart?
Het is 'sowieso' en 'überhaupt'.quote:
Die zijn heiligquote:
Hebben gullie niet iets als een vogelverschrikker in je tuin ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Desunoto het volgende:
Wij hebben 3 aardbeienplantjes in die oude fontein in de tuin maar de vogels pikken de aardbeien steeds weg.![]()
![]()
![]()
Klacht: vogels die mijn aardbeien wegpikken.
Ik heb net mexicano gegeten, en hij was damn tasty.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef Steve-O het volgende:
Mijn Mexicaans is nogal zwaar gevallen uitkomst : Bruine stippellijn verlengen ..
Heeft je waarschijnlijk ene stuk minder gekost als mijn mexicaan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb net mexicano gegeten, en hij was damn tasty.
Even kijken, het was een Raspatat pinda, gewone patat pinda, kaasoufflé en mexicano, 6,95 was ik kwijt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:15 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Heeft je waarschijnlijk ene stuk minder gekost als mijn mexicaan ?
Ikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wil er iemand een biertje?
[ afbeelding ]
Ja dat ben ik maar ik loop niet de hele dag in de tuinquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die zijn heilig![]()
[..]
Hebben gullie niet iets als een vogelverschrikker in je tuin ?
* SuperrrTuxxx geeft biertjequote:
Het is al 22:40.. ben je nou al 3 uur bezig of zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef IJsblock het volgende:
De bbq wil maar niet aan, zal ik er benzine of methanol overheen gooien?
voor benzine moet je naar venezuelaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef IJsblock het volgende:
De bbq wil maar niet aan, zal ik er benzine of methanol overheen gooien?
Per ongeluk met mijn bezopen kop de bbq voor urinoir aangezien......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is al 22:40.. ben je nou al 3 uur bezig of zo?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx geeft biertje
Alstu.
Ga dan zitten..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja dat ben ik maar ik loop niet de hele dag in de tuin
Tijd vliegt zei de man, toen hij zijn wekker uit het raam gooidequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is al 22:40.. ben je nou al 3 uur bezig of zo?
Ik ken dat programma niet, pics?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:33 schreef J.Herrer het volgende:
Zouden jullie die kale chick uit Minority report geven?
Dank u.quote:
Ik zag Emimich vanmiddag in de stadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ken dat programma niet, pics?
Raampje open of airco aan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dank u.Maar zulke heb ik zelf al, ik heb liever een piem0l.
4 piemellollys voor jou.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dank u.Maar zulke heb ik zelf al, ik heb liever een piem0l.
Mensen die offquote gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zag Emimich vanmiddag in de stad
Jeuj!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef IJsblock het volgende:
[..]
4 piemellollys voor jou.
[ afbeelding ]
Kan niet, ik zag hem achter een schaakcomputer in de Intertoys.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zag Emimich vanmiddag in de stad
Vorige post voor penisbaardquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens een hoop kutmarokkanen te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |