O ja. Dat je altijd in die casettes moest blazen bij de NES en na 4 a 5x opstarten deed ie het weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef fratsman het volgende:
SNES en NES. Ik heb ze allebei bewaard en meegenomen toen ik op mezelf ging, aansluiten op de LCD en hop! Spelen maar!en net als vroeger; hapert het een beetje: BLAZEN!
Kom daar maar eens mee bij een PS3 of XBOX 360.
Lekker freaking boeiend. Het topic gaat over eigen meningen. Jij lult de heletijd over statistische gameplezier. Dat kan me aan mn kont roesten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat is dus het verschil. Nintendo's Mario en Zelda hebben de overgang naar 3D perfect overleefd. Maar de hele stijl van Sonic leent zich daar gewoon niet voor.
o boehoequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lekker freaking boeiend. Het topic gaat over eigen meningen. Jij lult de heletijd over statistische gameplezier. Dat kan me aan mn kont roesten.
Zo wou ik het net niet uitdrukken. Maar preciesquote:
Niet ontstaan maar GTA1 was toch wel vet.quote:
Sega heeft ook aan het eigen graf meegegraven door keer op keer vreemde beslissingen te nemen omtrent de diverse opeenvolgende consolesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik snap echt dat gedweep met Nintendo niet. Middelmatige nietszeggende consoles. Maar ik ben een van de weinige die er zo over denkt.
Eens, maar op den duur is de koek op. Ben het met jullie eens hoor. SNES was geweldig,... maar heb gewoon meer plezier gehad van mijn PSX!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zelda ALTTP en Mario Kart speel ik anders nog steeds, de gameplay is gewoon briljant
Final Fantasy ook overigens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
MG kwam van de MSX, niks nintendo.
Doordat de N64 nog cartridges had, konden er ook geen echte filmpjes op, wat bij de PSX wel volop gebeurde. C&C was daardoor bijvoorbeeld heel suf op de N64, want in plaats van echte acteurs in de tussenfilmpjes had je dan 3D personages die er niet uit zagenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Van de N64 vind ik echt geweldig hoe het Mario en Zelda naar 3D heeft gebracht. Dat is echt geen gemakkelijke opgave, om 2D-gameplay om te toveren tot 3D en het nog kwalitatief instandhouden ook. Zelf nooit de N64 gehad trouwens, maar via de Wii speel ik die spellen nu alsnog.
Maar over het algemeen had de N64 toch wel een duffer imago dan de PS1. Het gebruik van de cartridges nekte de N64 ook enorm, er is daarop maar bijzonder weinig ruimte beschikbaar in vergelijking met de CD-rom schijfjes van de concurrent. Dat zie je terugkomen in de textures, of wellicht beter gezegd: het gebrek daaraan.
quote:Poll: Wat is jouw favo console allertijden?
Je hebt gestemd op: SNES
Ik heb ze ook nog steeds.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef fratsman het volgende:
SNES en NES. Ik heb ze allebei bewaard en meegenomen toen ik op mezelf ging, aansluiten op de LCD en hop! Spelen maar!en net als vroeger; hapert het een beetje: BLAZEN!
Kom daar maar eens mee bij een PS3 of XBOX 360.
Ik heb ook veel meer plezier gehad aan mijn N64quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,... heb zelfs meer plezier gehad van mijn N64 dan van mijn SNES. Mario 64, Banjo, Conker, Zelda OoT, Mask of Majora, Donkey Kong 64, etc. etc.
@Noot,... ik zal dan wel wat met 3D hebben inderdaad
C&C moet je ook niet op een console spelen (ik heb ook C&C voor n64 nog liggen hier) maar dat werkte gewoon kut. Enige 2 spellen die ik gemist heb toen zijn FF7 en Metal gear voor de rest waren er veel leukere spellen op de n64.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Doordat de N64 nog cartridges had, konden er ook geen echte filmpjes op, wat bij de PSX wel volop gebeurde. C&C was daardoor bijvoorbeeld heel suf op de N64, want in plaats van echte acteurs in de tussenfilmpjes had je dan 3D personages die er niet uit zagen
megadrive Iquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef fokkerspy het volgende:
Opzouten met je SNES. Dat is tokkies console.
[ afbeelding ]
aka Sega 16 bit roeleert gewoon met als enige uitzondering de Atari
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |