Wat? weet je hoe VET die game isquote:
Het was tof maar aan die naam heb ik nooit kunnen wennenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wat? weet je hoe VET die game is![]()
Wel deel 1 he, Claws encounters of the Furred kind
Deel 2 sucks
Kan ik echt nog uren spelen hoor, zelfde als Mr Nutz
Heerlijke midi muziekjes haha
Super FX heette die chip. 3Dfx is heul wat anders, die maakten de Voodoo add-on kaarten voor in je PC. Doorlussen FTWquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Starwing,,,,,,,,,,met 3DFX chip.........SSSSSsaaaaaaaaaaa vette shiiiitt
Idd je heb gelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Super FX heette die chip. 3Dfx is heul wat anders, die maakten de Voodoo add-on kaarten voor in je PC. Doorlussen FTW
Dat had ik altijd met Mortal Kombatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik was op een gegeven moment zo goed in GoldenEye dat geen van mijn vrienden meer tegen mij wilde spelen![]()
GTA is niet op de psx ontstaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:57 schreef SToRM81 het volgende:
Ik stem op de PlayStation 1, omdat daar toch wel enorm veel goeie franchises op ontstaan zijn die nu nog enorm populair zijn.
Enkele voorbeelden die me zo te binnen schieten: GT, Tomb Raider, GTA, Resident Evil en dan vergeet ik er vast nog wel een heleboel
En de MGS en FF games hebben via de PSX ook hun weg naar het grote publiek gevonden.
Waar is de Saturn?? Megadrive?? Lynx??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:37 schreef o.us het volgende:
Nu we tegenwoordig een nieuwe generatie consoles hebben, kunnen we gerust terugkijken naar de vorige generatie consoles. Van de NES tot aan de Xbox.
Wat is, volgens jou, het bazigste console van de afgelopen generaties?
Poll: Wat is jouw favo console allertijden?Playstation 2 Nintendo Gamecube Xbox Nintendo 64 Playstation 1 SNES NES Gameboy Advanced Gameboy Colour Nintendo Gameboy
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De mijne was de Gamecube, want FIFA07 en al die Mariospellen ownde gwn hard op de GC. GTA-games kon ik gewoonweg rustig op mijn PC en PSP spelen.![]()
Tomb raider en resident evil waren ook gewoon multiport. En MG en FF kwamen beide van nintendoconsolesquote:
MG kwam van de MSX, niks nintendo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tomb raider en resident evil waren ook gewoon multiport. En MG en FF kwamen beide van nintendoconsoles
Maar toch moet ik ook de ps1 zeggen. Stof doen opwaaien waar algemene consoles niet verder gingen. Jammer dat ze nu in de mainstreamline bevinden maar dat kan ook niet anders.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:34 schreef Tijn het volgende:
De Saturn was ook gewoon een gaar apparaat met z'n piepende CD-drive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |