Mmm, dan geef ik liever 20 euro meer uit voor leren dingen, scheelt namelijk denk ik wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef DrD00m het volgende:
Nieuwe boardjes hebben een 'factory' laag wax. In principe als je hem vers hebt gewoon voldoende. Maar je kan altijd als je zin hebt hem gaan waxen.
Die gloves zijn gewoon 'good weather' gloves. Zolang je neit vaak met de handen in de sneeuw gaat, zijn ze goed. Lekker fris (geen zweethandjes). Maar als je wel vaak onderuit gaat/veel met de handen in de sneeuw gaat worden ze wel zeiknat. Het zijn niet echt waterafstotende gloves.
Ah dat ziet er goed uit. Hoeveel heb jij er voor betaald?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:33 schreef DrD00m het volgende:
Je kan dan beter voor Superpipe gloves gaan. Ik heb die van Burton, en bevallen mij best goed. Alleen als je vaak met een sleeplift omhoog gaat met een metalen stang dan merk je wel dat het sneeuw op het leer bevriest. Anders is het een perfecte glove!
zoiets is een superpipe
[ afbeelding ]
Ze voelen een beetje aan als motor-handschoenen vanwege de verstevigingen bij je vingers en knokkels.
Hoe vet is diequote:
Dat is beter dan die 155 die je had (tenminste dat staat in de OP)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:19 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb een 162 aanbevolen gekregen.
Inderdaad, OP moet flink worden geupdate!
Dacht ik dus ook:)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is beter dan die 155 die je had (tenminste dat staat in de OP)
162 is prima voor jou inderdaad.
Ik heb met 190cm, maatje 44 schoen en 95kg op een 161.5 gereden en ik kan er prima op vooruit. Iemand die iets lichter is zou er nog iets beter op vooruit kunnen. Voor mij had hij nog wel een tikje stijver gemogen. Daar staat tegenover dat ik dat gewend ben en toch wel redelijk wat zwaarder ben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef MarcoD het volgende:
Zal de OP morgen updaten. Wat zijn we allemaal nog laat wakker;-) hèhè. Komakie jij ga de T.Rice dus ook verkopen? Want dan wil ik er wel eentje bij je reserveren! Met 85 kg bij 186 cm en met maat 45 moet een 161.5 goed zijn toch?
Zeker weten. Nadeel vind ik dan wel weer dat ze gelijk weer iets warmer zijn. Tenminste, als je dat niet wilt is dat natuurlijk een nadeel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Mmm, dan geef ik liever 20 euro meer uit voor leren dingen, scheelt namelijk denk ik wel?
Wat voor Boardbag heb je gekocht? Merk bedoel ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:42 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook:)
Maar een ding, ik had dus ook een boardbag gekocht, maar daarvan is de rits dus stuk. Hoe gaat dat met returns?
Ja het is een Burton Space Sack, 40 dollar, vond ik niet veel. En hij moest in 't vliegtuig mee, dus een beetje bescherming helpt wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat voor Boardbag heb je gekocht? Merk bedoel ik.
Als het een merkloos ding is of van de winkel waar je hem gekocht hebt geef ik je weinig kans. Ik neem aan dat hij van dezelfde winkel komt waar jij je board gekocht hebt?
Je kunt er natuurlijk een belletje of mailtje aan wagen
Ik neem aan dat dat wel genoeg is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja het is een Burton Space Sack, 40 dollar, vond ik niet veel. En hij moest in 't vliegtuig mee, dus een beetje bescherming helpt wel.
Ik heb burton gemaild, met foto's en bonnetje (scan). Wat kan ik nog meer doen, bellen geprobeerd, maar er was niemand van customer service aanwezig.
WInkel zit in NYC, dus dat gaat lastig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat wel genoeg is.
Ik hoop alleen dat ze dan niet beginnen te zeuren dat je hem in moet leveren bij de winkel ofzo.
Het zou een beetje onzin zijn als je ook het bonnetje hebt maar je weet nooit....
Als je gemaild hebt, moet het wel goed komen. Over het algemeen zijn ze best goed qua garantiezaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja het is een Burton Space Sack, 40 dollar, vond ik niet veel. En hij moest in 't vliegtuig mee, dus een beetje bescherming helpt wel.
Ik heb burton gemaild, met foto's en bonnetje (scan). Wat kan ik nog meer doen, bellen geprobeerd, maar er was niemand van customer service aanwezig.
Verschilt een beetje. Ik had hem toen voor ongev. 40 euro. (seizoens-opruiming)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ah dat ziet er goed uit. Hoeveel heb jij er voor betaald?
geen ervaring mee maar ik vind wel dat ze een debiele naam gekozen hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil eventueel lid worden van Avalanche Boarders, snowboardvereniging van TU/e. Iemand ervaringen daarmee?
Ik ook maar daar zit ik niet echt mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
geen ervaring mee maar ik vind wel dat ze een debiele naam gekozen hebben
Dat was ook wat ik dachtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
geen ervaring mee maar ik vind wel dat ze een debiele naam gekozen hebben
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef Flaccid het volgende:
[..]
WInkel zit in NYC, dus dat gaat lastig.
Hij heeft wel een bonnetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm daar was ik al bang voor.
Nouja, volgens mij moeten ze daar bij Burton niet zo over zeiken. Ze nemen wel vaker spullen terug zonder bonnetje
Weet ik. Stond ook al in een eerdere post van me....quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb met 190cm, maatje 44 schoen en 95kg op een 161.5 gereden en ik kan er prima op vooruit. Iemand die iets lichter is zou er nog iets beter op vooruit kunnen. Voor mij had hij nog wel een tikje stijver gemogen. Daar staat tegenover dat ik dat gewend ben en toch wel redelijk wat zwaarder ben.
Officieel reserveren we niets, maar je kunt altijd een mailtje sturen naar thomas@gnarly.nl om te vragen of ik je wil mailen als we ze hebben.
En anders staat het toch altijd gelijk hier. Waarschijnlijk nog voordat ze op de site staan. Ik zet ze toch pas op de site als we ze hebben dus...
Nog mooi setje bindingen erbij ook??? Hebben we ook tegenwoordig
Ischl??? Stelletje watjes daar. Gerlos is hardcorequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef Rnej het volgende:
zooo, sollicitaties de deur uit gedaan :-) we gaan het merken of ik op seizoen ga :-D
vriendin waarmee ik samen ga heeft binnen een dag reactie gehad dat ze aangenomen is in Ischgl... hoop dat voor mij 'tzelfde geldt :-) Ischgl rocks! :-D
hoe bedoel je een voordeel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:04 schreef MarcoD het volgende:
[..]
hmm ok zal je voor de zekerheid nog wel een mailtje sturen, over die bindingen weet ik nog niet ligt er een beetje aan of het een voordeel geeft! Maar je mag me natuurlijk proberen te overtuigen !
Ik hoorde laatst dat de koopkracht juist weer is gestegen (ondanks de recessie)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:06 schreef MarcoD het volgende:
Ik heb nu burton customs en die zijn nog gewoon maar ik kijk het nog wel ff aan (recessie he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |