abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71849837
Nieuwe boardjes hebben een 'factory' laag wax. In principe als je hem vers hebt gewoon voldoende. Maar je kan altijd als je zin hebt hem gaan waxen.

Die gloves zijn gewoon 'good weather' gloves. Zolang je neit vaak met de handen in de sneeuw gaat, zijn ze goed. Lekker fris (geen zweethandjes). Maar als je wel vaak onderuit gaat/veel met de handen in de sneeuw gaat worden ze wel zeiknat. Het zijn niet echt waterafstotende gloves.
pi_71850086
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef DrD00m het volgende:
Nieuwe boardjes hebben een 'factory' laag wax. In principe als je hem vers hebt gewoon voldoende. Maar je kan altijd als je zin hebt hem gaan waxen.

Die gloves zijn gewoon 'good weather' gloves. Zolang je neit vaak met de handen in de sneeuw gaat, zijn ze goed. Lekker fris (geen zweethandjes). Maar als je wel vaak onderuit gaat/veel met de handen in de sneeuw gaat worden ze wel zeiknat. Het zijn niet echt waterafstotende gloves.
Mmm, dan geef ik liever 20 euro meer uit voor leren dingen, scheelt namelijk denk ik wel?
pi_71850252
Je kan dan beter voor Superpipe gloves gaan. Ik heb die van Burton, en bevallen mij best goed. Alleen als je vaak met een sleeplift omhoog gaat met een metalen stang dan merk je wel dat het sneeuw op het leer bevriest. Anders is het een perfecte glove!

zoiets is een superpipe

Ze voelen een beetje aan als motor-handschoenen vanwege de verstevigingen bij je vingers en knokkels.
pi_71852818
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:33 schreef DrD00m het volgende:
Je kan dan beter voor Superpipe gloves gaan. Ik heb die van Burton, en bevallen mij best goed. Alleen als je vaak met een sleeplift omhoog gaat met een metalen stang dan merk je wel dat het sneeuw op het leer bevriest. Anders is het een perfecte glove!

zoiets is een superpipe
[ afbeelding ]

Ze voelen een beetje aan als motor-handschoenen vanwege de verstevigingen bij je vingers en knokkels.
Ah dat ziet er goed uit. Hoeveel heb jij er voor betaald?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:37:46 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71853637
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:51 schreef Basje_B het volgende:
TVP

[ afbeelding ]
Hoe vet is die

Had hem nog niet gezien
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:41:00 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71853713
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:19 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ik heb een 162 aanbevolen gekregen.

Inderdaad, OP moet flink worden geupdate!
Dat is beter dan die 155 die je had (tenminste dat staat in de OP)
162 is prima voor jou inderdaad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_71853747
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is beter dan die 155 die je had (tenminste dat staat in de OP)
162 is prima voor jou inderdaad.
Dacht ik dus ook:)

Maar een ding, ik had dus ook een boardbag gekocht, maar daarvan is de rits dus stuk. Hoe gaat dat met returns?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:49:16 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71853881
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:50 schreef MarcoD het volgende:
Zal de OP morgen updaten. Wat zijn we allemaal nog laat wakker;-) hèhè. Komakie jij ga de T.Rice dus ook verkopen? Want dan wil ik er wel eentje bij je reserveren! Met 85 kg bij 186 cm en met maat 45 moet een 161.5 goed zijn toch?
Ik heb met 190cm, maatje 44 schoen en 95kg op een 161.5 gereden en ik kan er prima op vooruit. Iemand die iets lichter is zou er nog iets beter op vooruit kunnen. Voor mij had hij nog wel een tikje stijver gemogen. Daar staat tegenover dat ik dat gewend ben en toch wel redelijk wat zwaarder ben.

Officieel reserveren we niets, maar je kunt altijd een mailtje sturen naar thomas@gnarly.nl om te vragen of ik je wil mailen als we ze hebben.
En anders staat het toch altijd gelijk hier. Waarschijnlijk nog voordat ze op de site staan. Ik zet ze toch pas op de site als we ze hebben dus...
Nog mooi setje bindingen erbij ook??? Hebben we ook tegenwoordig
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:51:28 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71853929
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Mmm, dan geef ik liever 20 euro meer uit voor leren dingen, scheelt namelijk denk ik wel?
Zeker weten. Nadeel vind ik dan wel weer dat ze gelijk weer iets warmer zijn. Tenminste, als je dat niet wilt is dat natuurlijk een nadeel.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:54:08 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71854004
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:42 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook:)

Maar een ding, ik had dus ook een boardbag gekocht, maar daarvan is de rits dus stuk. Hoe gaat dat met returns?
Wat voor Boardbag heb je gekocht? Merk bedoel ik.
Als het een merkloos ding is of van de winkel waar je hem gekocht hebt geef ik je weinig kans. Ik neem aan dat hij van dezelfde winkel komt waar jij je board gekocht hebt?
Je kunt er natuurlijk een belletje of mailtje aan wagen
pi_71855217
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat voor Boardbag heb je gekocht? Merk bedoel ik.
Als het een merkloos ding is of van de winkel waar je hem gekocht hebt geef ik je weinig kans. Ik neem aan dat hij van dezelfde winkel komt waar jij je board gekocht hebt?
Je kunt er natuurlijk een belletje of mailtje aan wagen
Ja het is een Burton Space Sack, 40 dollar, vond ik niet veel. En hij moest in 't vliegtuig mee, dus een beetje bescherming helpt wel.

Ik heb burton gemaild, met foto's en bonnetje (scan). Wat kan ik nog meer doen, bellen geprobeerd, maar er was niemand van customer service aanwezig.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:54:56 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71855459
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ja het is een Burton Space Sack, 40 dollar, vond ik niet veel. En hij moest in 't vliegtuig mee, dus een beetje bescherming helpt wel.

Ik heb burton gemaild, met foto's en bonnetje (scan). Wat kan ik nog meer doen, bellen geprobeerd, maar er was niemand van customer service aanwezig.
Ik neem aan dat dat wel genoeg is.
Ik hoop alleen dat ze dan niet beginnen te zeuren dat je hem in moet leveren bij de winkel ofzo.
Het zou een beetje onzin zijn als je ook het bonnetje hebt maar je weet nooit....
pi_71859516
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat wel genoeg is.
Ik hoop alleen dat ze dan niet beginnen te zeuren dat je hem in moet leveren bij de winkel ofzo.
Het zou een beetje onzin zijn als je ook het bonnetje hebt maar je weet nooit....
WInkel zit in NYC, dus dat gaat lastig.
pi_71860660
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Als je gemaild hebt, moet het wel goed komen. Over het algemeen zijn ze best goed qua garantiezaken.
Heb je Burton in amerika gebeld of die van Europa?

Je kan ook proberen Burton in Innsbruck te bellen (Oostenrijk). Haller Straße 111, Mühlau, Innsbruck - +43 512 2300
pi_71860761
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ah dat ziet er goed uit. Hoeveel heb jij er voor betaald?
Verschilt een beetje. Ik had hem toen voor ongev. 40 euro. (seizoens-opruiming)

Hier is hij te koop voor ongev. 29 dollar. Omgerekend naar euro's is dat best een koopje als je er de verzendkosten erbij doet. (zal zo ongev. 15 euro zijn gok ik)

De warmte van het leer vind ik overigens wel meevallen. Ik heb ook een setje wanten ( ) en die zijn veeeeele malen warmer dan deze dingen. Naast wanten zweer ik op superpipes. Enige nadeel is dat wanneer je veel park rijdt en je daardoor veel gebruik maakt van de sleeplift met een stalen stang (snowworld ZM bijv.) en je hebt wat sneeuw/vocht op het leer zitten, dan zal het na verloop van tijd wat bevriezen. Merk je verder niks van qua handbeweging maar het wordt wat gladder als je de lift wil pakken.
pi_71861605
Ik wil eventueel lid worden van Avalanche Boarders, snowboardvereniging van TU/e. Iemand ervaringen daarmee?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:12:47 #77
71115 Rnej
I walk the line
pi_71862786
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:35 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil eventueel lid worden van Avalanche Boarders, snowboardvereniging van TU/e. Iemand ervaringen daarmee?
geen ervaring mee maar ik vind wel dat ze een debiele naam gekozen hebben
pi_71862863
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Rnej het volgende:

[..]

Ik ook maar daar zit ik niet echt mee.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:23:18 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71863139
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Rnej het volgende:

[..]

Dat was ook wat ik dacht
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:24:02 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71863164
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef Flaccid het volgende:

[..]

WInkel zit in NYC, dus dat gaat lastig.

Hmmm daar was ik al bang voor.
Nouja, volgens mij moeten ze daar bij Burton niet zo over zeiken. Ze nemen wel vaker spullen terug zonder bonnetje
pi_71863218
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm daar was ik al bang voor.
Nouja, volgens mij moeten ze daar bij Burton niet zo over zeiken. Ze nemen wel vaker spullen terug zonder bonnetje
Hij heeft wel een bonnetje.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:11:51 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71865583
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:25 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Hij heeft wel een bonnetje.
Weet ik. Stond ook al in een eerdere post van me....
Deze was nog ff een reactie als soort van toevoeging zeg maar
pi_71866127
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb met 190cm, maatje 44 schoen en 95kg op een 161.5 gereden en ik kan er prima op vooruit. Iemand die iets lichter is zou er nog iets beter op vooruit kunnen. Voor mij had hij nog wel een tikje stijver gemogen. Daar staat tegenover dat ik dat gewend ben en toch wel redelijk wat zwaarder ben.

Officieel reserveren we niets, maar je kunt altijd een mailtje sturen naar thomas@gnarly.nl om te vragen of ik je wil mailen als we ze hebben.
En anders staat het toch altijd gelijk hier. Waarschijnlijk nog voordat ze op de site staan. Ik zet ze toch pas op de site als we ze hebben dus...
Nog mooi setje bindingen erbij ook??? Hebben we ook tegenwoordig

hmm ok zal je voor de zekerheid nog wel een mailtje sturen, over die bindingen weet ik nog niet ligt er een beetje aan of het een voordeel geeft! Maar je mag me natuurlijk proberen te overtuigen !

[ Bericht 15% gewijzigd door MarcoD op 14-08-2009 11:25:28 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:34:29 #84
71115 Rnej
I walk the line
pi_71898334
zooo, sollicitaties de deur uit gedaan :-) we gaan het merken of ik op seizoen ga :-D

vriendin waarmee ik samen ga heeft binnen een dag reactie gehad dat ze aangenomen is in Ischgl... hoop dat voor mij 'tzelfde geldt :-) Ischgl rocks! :-D
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:00:45 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71900092
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef Rnej het volgende:
zooo, sollicitaties de deur uit gedaan :-) we gaan het merken of ik op seizoen ga :-D

vriendin waarmee ik samen ga heeft binnen een dag reactie gehad dat ze aangenomen is in Ischgl... hoop dat voor mij 'tzelfde geldt :-) Ischgl rocks! :-D
Ischl??? Stelletje watjes daar. Gerlos is hardcore
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:01:08 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71900102
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 02:04 schreef MarcoD het volgende:

[..]

hmm ok zal je voor de zekerheid nog wel een mailtje sturen, over die bindingen weet ik nog niet ligt er een beetje aan of het een voordeel geeft! Maar je mag me natuurlijk proberen te overtuigen !
hoe bedoel je een voordeel?
Wat voor bindingen heb je op dit moment?
pi_71900225
Ik heb nu burton customs en die zijn nog gewoon maar ik kijk het nog wel ff aan (recessie he )
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:27:02 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71900676
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:06 schreef MarcoD het volgende:
Ik heb nu burton customs en die zijn nog gewoon maar ik kijk het nog wel ff aan (recessie he )
Ik hoorde laatst dat de koopkracht juist weer is gestegen (ondanks de recessie)
Hoe dat allemaal in elkaar zit weet ik ook niet, maar het klonk leuk

Anyway, Dan kun je er wat bindingen betreft nog wel wat op vooruit gaan. Het is ook zonde als je op een heel vet board rijdt met een paar slappe bindingen. En bij een hele set kunnen we natuurlijk nog wel wat doen met de prijs
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:52:37 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71901255
Btw er zijn een paar merken die hun site van komend seizoen hebben

Lib Tech: www.lib-tech.com
Burton: www.burton.com
Forum (volgens mij): www.forumsnowboards.com
Analog: www.analogclothing.com (nog wel met de oude produkten... zie ik nu)
Neff: www.neffheadwear.com
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:00:09 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71901442
Het filmpje bij Burton van dat Rocker vs Camber debat is ook wel grappig

http://www.burton.com/men(...)mber,default,sc.html

als je goed oplet hoor je in het begin ook dat die gast zegt "no slippery banana". Hoezo ff uithalen naar het bedrijf dat je vorig seizoen gewoon afgetroeft heeft

btw, die gasten hebben bizar veel boards...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')