Hij heeft geen gadgets nodigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:02 schreef Joene het volgende:
Maar goed Rip , die toyboy dus ... vertel wat heeft die voor gadgets dat je zo voor hem ging ?
Grote piemel dus? Of een enorme Spaanse worst?quote:
je bent toch niet echt verliefd he Rip?quote:
Hij komt wel uit amsterdam en woont op zichzelf, dus dat scheeltquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Joene het volgende:
Oh Oh Oh Rip...... dit gaat niet goed......
Wanneer ga je samenwonen ? en heeft die leuke ouders ? hij woont nog thuis neem ik aan.
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef Joene het volgende:
Op een of andere vage party leren kennen zeker ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef Joene het volgende:
Omdat ik je gewoon zo een tiep vind die foute mannen opzoekt op een heel faut feest zegmaar
Ik ben nu echt nieuwsgierig waar je dit op baseertquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:21 schreef Joene het volgende:
Geen idee Rip, zo kom je altijd op me over
No thanksquote:
ik weet niet goed maar gewoon zo wat ik altijd van je lees heb ik altijd het idee : Skihut , zuipen , foute doch stoere mannen .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nu echt nieuwsgierig waar je dit op baseert
Ik haat de skihut, ben wel dol op wijntjes en val juist op verlegen mannen. Dus ben ik nog steeds benieuwd hoezo je die associatie hebtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet niet goed maar gewoon zo wat ik altijd van je lees heb ik altijd het idee : Skihut , zuipen , foute doch stoere mannen .
stom misschien van mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |