Vergeet de stringetjes voor 6 jarigen niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nou boehoe....
poppen die kunnen schijten, pissen en kotsen mogen wel maar als je gesimuleerd borstvoeding kan geven is het erg?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vergeet de stringetjes voor 6 jarigen niet.
Dat vind ik dan weer wel fout. Want je sexualiseert daar zo'n kind mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vergeet de stringetjes voor 6 jarigen niet.
Als je daar op wacht dan kan je nog een stap verder gaan: Het aanmoedigen van kinderen om het met elkaar te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht nog op de eerste dildo met K2 of kabouter plop als versiering.
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wel fout. Want je sexualiseert daar zo'n kind mee.
Anders hap je even niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Als je daar op wacht dan kan je nog een stap verder gaan: Het aanmoedigen van kinderen om het met elkaar te doen.
Laat een kind toch kind zijn en geen mini volwassene.
Met poppen spelen en die poppen verzorgen is prima maar het "lichaam van het kind" bij het spel betrekken gaat net weer wat te ver. Dan worden die meisjes weer teveel gefocust op het hebben van borsten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik dacht eerst WAT??? dat lees ik niet goed..maar ik las het toch goed.. Tja vind het wel een goeie tegenhanger, kinderen willen graag hun moeder naar doen, das het hele dingen van met poppen spelen..
Ik vind het niet zo'n probleem niks mee heel normaal...
japanners hebben een hello kitty vibratorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |