Niemand reageerdt (quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:43 schreef Red_85 het volgende:
subklacht 2:14 pageviews en niemand die reageerd!!!
Omdat niemand er geen ene fuck van snaptquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:43 schreef Red_85 het volgende:
subklacht 2:14 pageviews en niemand die reageerd!!!
Je vergeet er een: Ford Focusquote:
Er is niet zoveel speciaals aan. Het is gewoon een auto.. Voor mij bijzonder omdat het MIJN nieuwe auto is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef Bohica666999 het volgende:
Als je nu vertelt wat voor auto je krijgt en wat er zo speciaal aan is.
Dan kunnen we misschien je effe uitlachen of met je meevoelen over je klacht.
quote:had ik vanavond ff kunnen poshen met mn nieuwe auto over de boulevard!!!
Waarom vind je mijn klacht onterecht? Er is een beetje tegenstrijd in je mening als ik het zo lees.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Om een heleboel redenen vind ik je hoofdklacht:
AAH!!
waarom moet ik iets gelijk in mijn handen hebben als ik iets koop en heb ik het geduld er niet voor om even te wachten..
Onterecht. Als je iets koopt dan is het meteen leveren alleen bij Roll Royce Bentley Maybach etc is het natuurlijk de ultime luxe als je eerst 6 maanden moet wachten op je auto.
Voor de rest, leveren uit voorraad en meteen. Auto's meubels etc. Ik ga niet betalen voor iets dat nog gemaakt moet worden. Dat risico neemt de leverancier dan maar.
Nu in de vakantietijd ligt het natuurlijk ietsje genuanceerder dat dan weer wel.
Dat is de eerste...quote:
Niet voor een stuk ongeduld als dat ik benquote:
Dat ook net niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef J.Herrer het volgende:
Je had verwacht dat je die auto kocht en er meteen de showroom mee uit kon rijden?
Vorige week van inet afgehaald. zelf geen foto's gemaaktquote:
Heb geen zusje, sorryquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:21 schreef wapwip het volgende:
Hyves van de auto, en pics van het zusje
Dat is dus een probleem. Die zaak zit op de weg naar mijn werk dus ik zag dat ze er mee bezig waren vandaag. reed lang trouwens om 15.00 uur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Driekwart van de monteurs is op vakantie. Ze zijn er nog niet eens aan begonnen.
Wat logisch is want de auto is toch al verkocht en is het stopwerk geworden.
Voor als er iemand eens een uurtje over heeft aan het eind van de dag.
OK, maar zijn ze er ook om 07:30 aan begonnen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is dus een probleem. Die zaak zit op de weg naar mijn werk dus ik zag dat ze er mee bezig waren vandaag. reed lang trouwens om 15.00 uur.
Gaat niet op die vlieger, helaas. Dacht je mij ff te trollen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |