Nick en Simon? Nu heb je toch een heel ander soort mensen voor je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof dat niet kan in een tent die geen Nick en Simon draait. Face it, als je daarheen gaat eindig je in een Turks all-in resort met de kinderen in zo'n Nederlandse enclave.
Waarschijnlijk zouden wij het nog wel redelijk eens worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens in het echt spreken over dit onderwerp dan.
Dat komt door Mental Theo, die begon daar 12 jaar geleden al mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Ik erger me vooral aan het feit dat 90% van de tijd de camera ingezoomt staat op tieten/billen.
En de andere 10% van de tijd is de camera uitgezoomed maar ook nog steeds op een vrouw gericht.
"Haha homo!!!"
Een lekker wijf in beeld is oke maar dit is gewoon continue, als ik dat wil kijk in na 12 uur wel naar een willekeurige zender naast discovery/comedycentral/mtv
Hehe, dat is het gewoon, het kuddegedrag van die paupernederlanders, met vouwwagen/caravan en een zak aardappelen naar de Costa of met een pauper-Budget-Air-help-want-de-vleugels-van-de-antonov-zitten-vast-met-pritt naar de turkse riviera.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof dat niet kan in een tent die geen Nick en Simon draait. Face it, als je daarheen gaat eindig je in een Turks all-in resort met de kinderen in zo'n Nederlandse enclave.
Mits we een biertje erbij doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden wij het nog wel redelijk eens worden.Geldt niet voor veel mongolen hier.
Zullen we wedden dat je Nick en Simon hoort als je in de Hollandse bar in Salou gaat staan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nick en Simon? Nu heb je toch een heel ander soort mensen voor je.
Salou ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat je Nick en Simon hoort als je in de Hollandse bar in Salou gaat staan?
Jawel. In zo'n Hollandse bar he, daar gaat het over.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Salou ja.Daar gaan ook Tokkie-gezinnen heen tegenwoordig.
Op Kreta of in Bulgarije (Sunnybeach) vind je dat echt niet hoor.
Als je die oorden bedoelt waar vooral gezinnen heengaan is de klacht gewoon 100 % terecht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Jawel. In zo'n Hollandse bar he, daar gaat het over.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Salou ja.Daar gaan ook Tokkie-gezinnen heen tegenwoordig.
Op Kreta of in Bulgarije (Sunnybeach) vind je dat echt niet hoor.
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het nu over jeugd van 16-20 die gewoon lekker los gaat zoals het hoort, en paupers die met hun zoontje (compleet met matje) en dochter naar Turkije ofzo vliegen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er bestaan in Europa geen vakantieoorden waar je niet struikelt over de Nederlanders
Het spijt me dat ik niet voldoe aan die hoge standaard van je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uberhaupt alleen op Fok, mensen die nooit naar een zuip-oord geweest zijn toen ze jong waren.
Volgens jou vind je op Kreta en in Bulgarije geen tokkie-gezinnen, wake upquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het nu over jeugd van 16-20 die gewoon lekker los gaat zoals het hoort, en paupers die met hun zoontje (compleet met matje) en dochter naar Turkije ofzo vliegen.
Inderdaad wtf is daar leuk aan, kan je in Nederland ook. Zoals Muzz al zei, cultureel arm volk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens jou vind je op Kreta en in Bulgarije geen tokkie-gezinnen, wake up
En op zuipvakantie gaan is echt voor de kansloze jeugd. Moet er toch niet aan denken om in Chersonissos elke avond lallend over straat te lopen, nee ook niet toen ik 16 was
Veel minder. Die kiezen eerder voor b.v. Salou of Turkije.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens jou vind je op Kreta en in Bulgarije geen tokkie-gezinnen, wake up
De kansloze jeugd zit al thuis en gaat nooit op vakantie, dus dat kan niet. Op Kreta e.d. vind je zeker kansloze mensen, maar ook de normale mensen gaan er gewoon heen.quote:En op zuipvakantie gaan is echt voor de kansloze jeugd. Moet er toch niet aan denken om in Chersonissos elke avond lallend over straat te lopen, nee ook niet toen ik 16 was
Het heeft helemaal niets te maken met MIJN standaard.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik niet voldoe aan die hoge standaard van je.
Als je wilt bel ik morgen even de psych, dan kan ik er over praten.
Wat een onzin.
Dan snap ik niet waarom je zo denigrerend doet naar mensen wie een zuipvakantie gestolen kan worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets te maken met MIJN standaard.
Ik doe vooral denigerend naar mensen die zo lopen te zeiken op iets doodnormaals.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zo denigrerend doet naar mensen wie een zuipvakantie gestolen kan worden.
Ik heb alleen aangegeven wat ik er van vind op basis van iets wat ik zelf heb meegemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik doe vooral denigerend naar mensen die zo lopen te zeiken op iets doodnormaals.
Ik zeg niet dat iedereen van mij 'moet' hoor (wie ben ik om mensen te dwingen), maar als je 16 bent, ben je toch gewoon nieuwsgierig naar zo'n vakantie? En als je nou achteraf concludeert dat je het kut vond ok, maar mensen die nooit geweest zijn komen wel over als anti-sociale types die gewoon gefrustreerd zijn dat ze destijds geen mensen hadden om mee te gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:12 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ik heb alleen aangegeven wat ik er van vind op basis van iets wat ik zelf heb meegemaakt.
En ja, daarvoor is een weekendje Renesse en drie dagen aan Lake Huron genoeg.
Doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik wilde ontopic reageren maar... never mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |