WAAR GAAN WE HEEN???????quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:34 schreef Jenglejack het volgende:
LEKKER STAMPUHHHH IN SALOU !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
WAAR GAAN WE HEEN???????
NAAAR DE KLOTUUUUHHHHHH
Waar is de grote Nederlandse vlag met "VENLO KOMT RELLUH" erop?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JEUHHHHHHHHHH LEKKER AL DIE WIJFFIES NEUKUUUUHHHHHHH !!!!!!!!
Oh ja fuck ! In zulk soort gebieden heb je natuurlijk altijd OF een nederlandse vlag uit je raam hangen OF een stadsvlag..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar is de grote Nederlandse vlag met "VENLO KOMT RELLUH" erop?
De naam van de website waar je dit plaatje vandaan hebt gehaald zegt me al genoeg......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:08 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JEUHHHHHHHHHH LEKKER AL DIE WIJFFIES NEUKUUUUHHHHHHH !!!!!!!!
Of een verkeerdsbordquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh ja fuck ! In zulk soort gebieden heb je natuurlijk altijd OF een nederlandse vlag uit je raam hangen OF een stadsvlag..![]()
Laat ik het zo zeggen. Jij was degene die als een ongesteld pubermeisje tegen mij begon te praten/Ritmo op zat te hemelen. Ik had het in 1e instantie tegen Ritmo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, daarna ging je er niet een hele tijd over door inderdaad. Die 2 pagina's zijn volgekomen door de andere discussie die we hadden, over dit onderwerp.
Je beste post in jaren, BW.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Interesseert jou het echt wat anderen van je denken.... op internet ?
Die mensen die vroeger het beest uithingen in Salou/Llorett/Kreta/etc. zitten nu thuis de koters te verzorgen omdat het zo hoort, of ze staan met een caravan ergens op de Veluwe. Althans, zo gaat dat nu in mijn vriendenkring (22-30 jr.). Niet dat daar iets mis mee is, het is een constatering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:57 schreef Ritmo het volgende:
Al die mensen hier die zelf eenzaam thuis zaten op hun 16e die doen alsof er alleen Tokkies zitten op Kreta.
Dat zijn dan denk ik de mensen die 7 jaar lang op zulke vakanties gingen? Niet iedereen die 1 of 2 keer geweest is, anders zou 90 % van Nederland uit paupers bestaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Die mensen die vroeger het beest uithingen in Salou/Llorett/Kreta/etc. zitten nu thuis de koters te verzorgen omdat het zo hoort, of ze staan met een caravan ergens op de Veluwe. Althans, zo gaat dat nu in mijn vriendenkring (22-30 jr.). Niet dat daar iets mis mee is, het is een constatering.
Als we met de bus door Blanes en Lloret reden hingen er bij alle hotels Nederlandse vlaggen op de balkonsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh ja fuck ! In zulk soort gebieden heb je natuurlijk altijd OF een nederlandse vlag uit je raam hangen OF een stadsvlag..![]()
Je zou je moeten schamen voor je zelf. Nederlanders moeten weer eens trots worden op hun eigen land.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als we met de bus door Blanes en Lloret reden hingen er bij alle hotels Nederlandse vlaggen op de balkonsik schaamde me voor m'n eigen volk.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zou je moeten schamen voor je zelf. Nederlanders moeten weer eens trots worden op hun eigen land.
Uiteraard, maar niet met vlaggen op vakantie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zou je moeten schamen voor je zelf. Nederlanders moeten weer eens trots worden op hun eigen land.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Ritmo het volgende:
Haha Breathtaking is ook een kansjongere, ze reed langs Blanes en Llorret.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
Neu, zoals ik al zei: op een uitzondering na ben je gewoon sociaal incompetent als je nooit geweest bent.
Edit: Kut. Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
Neu, zoals ik al zei: op een uitzondering na ben je gewoon sociaal incompetent als je nooit geweest bent.
Heilig boontje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ja ik ben echt trots op al die overlast veroorzakende zuipende over hun balkon heen kotsende Nederlandse paupers.
[..]
Ja eigenlijk wel he!
Vraag ik me ook af jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Edit: Kut. Verkeerd gelezen
Wat bedoel je met: "nooit geweest"
Moet je perse naar bestemmingen zoals Salou zijn geweest om een leuke jeugd te hebben gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |