abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71665892
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat soort kinderen werden door 90 % van hun leeftijdsgenoten ook wel 'nerds' of 'stuudjes' genoemt. Al hadden ze dat zelf vaak niet eens door. Als je in die leeftijd bent, boeit die cultuur je toch nog geen flikker? Wees eens jong. Als je de 18 gepasseert bent is het al wat begrijpelijker.
Ik zou mijzelf niet het etiket stuud willen geven, want zoveel deed ik niet voor school. Dat het leren mij relatief makkelijk afging, is een tweede.

Daarnaast heb ik nooit op enig moment zonder vrienden gezeten. Pas bij het overlijden van mijn vader besefte ik hoeveel ik er eigenlijk heb. Ook ben vanaf mij 17e tot nu elk weekend in de kroeg te vinden geweest en heb op die manier de idiote dingen gedaan die daar bijhoren. Dus ik ben gewoon jong geweest, hoor. Ik heb ook gewoon geluld over meiden, drank, muziek, gedate, geflikflooid, etc. En dat doe ik nog. Alleen had ik daarbij ook nog wat andere interesses. Het is niet zo dat ik dagelijks met die interesses bezig ben geweest, en er is nooit iemand in mijn vriendenkring geweest die mij daarom stuud of nerd heeft genoemd.

Natuurlijk krijg ik die verwijzing weleens van figuren die mij menen te kennen. Maar wat zij vinden laat mij koud.
pi_71665920
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is bij mij nu ik in de 20 ben ook zo. Maar ik kan wel zeggen dat ik veel heb geprobeerd (van Aruba tot Turkije en van Spanje tot Denemarken). Ik zou gek worden als ik niet had geweten hoe het er aan Llorret aan toe ging.
Ik heb ook veel gezien en gedaan. Ook in Alanya, Marmaris en Rimini. Maar heb toch nooit in mijn blote
pens, lallend overdag met lipstick en bruin zonder zon op voor een camera staan dansen.

Ach het zal wel de huidige generatie zijn, die beinvloed wordt door TMF. Die leggen jeugd vanaf 12 jaar al op dat neuken normaal is en dat je je hoort te gedragen als een geile
boi of girlie.

Triest vind ik dat. Maa ik word oud denk ik. Tijd
voor zelf kinderen langzamerhand
Zou het wel niet willen meemaken dat mijn dochter met een type Ronaldo thuiskwam. Volgens mij keek ik dan zo:
U MAD?
pi_71665931
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nog even 1 reactie en dan zal ik mijn kop houwe!

Ritmo, ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar dat is mijn mening, daar hoeven we niet weer drie uur over te discussieren Maar ik geef niet af op zuipende/neukende/feestende jongeren, je moet lekker doen wat je leuk vind!

En nu kap ik

Biels: That 70's Show??
Daarom zeg ik ook: ik ga mensen niet dwingen. Maar ik andersom lopen 'cultuurliefhebbers' mij ook af te zeiken als ik niet van Jimmy Hendrix hou, dan zou ik geen muzikale ontwikkeling gehad hebben.
-
pi_71666020
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef Biels het volgende:

[..]

Burnnnnnnnnn.

Inhoudelijk graag, waarom?
Die gek liep laatst gewoon een rascistische discussie aan te wakkeren, en toen ie er achter kwam dat het niet helemaal handig was, ging zijn ene hercencel op volle toeren, en bedacht ie ineens een verhaaltje dat ie "vanaf zijn mobieltje aan het FOK!ken was en het topic niet goed gelezen had".
Zoooh doorzichtig.

Hij is zooh slecht, dat het gewoon lachwekkend is, dat ze hem ooit aangesteld hebben als modje, niet normaal meer.
pi_71666035
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik heb ook veel gezien en gedaan. Ook in Alanya, Marmaris en Rimini. Maar heb toch nooit in mijn blote
pens, lallend overdag met lipstick en bruin zonder zon op voor een camera staan dansen.
Nee ok, er zijn grenzen voor mij. Zélfs in zo'n oord.
quote:
Ach het zal wel de huidige generatie zijn, die beinvloed wordt door TMF. Die leggen jeugd vanaf 12 jaar al op dat neuken normaal is en dat je je hoort te gedragen als een geile
boi of girlie.
Mwoah ik heb het niet gezien maar heb toch wel het idee dat het grootste deel daar minimaal 15 of 16 is. Als het echt 12 is wat daar loopt dan moet je bij de ouders van die kinderen zijn en niet TMF die slechts verslag doet.
quote:
Triest vind ik dat. Maa ik word oud denk ik. Tijd voor zelf kinderen langzamerhand
Zou het wel niet willen meemaken dat mijn dochter met een type Ronaldo thuiskwam. Volgens mij keek ik dan zo:
Ach, zolang het verder geen crimineel ofzo is die haar de goot mee insleurt vind ik niet dat je het recht hebt om te bepalen hoe de vriend van je dochter zich kleedt en gedraagt.
-
pi_71666053
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Lamon het volgende:

[..]

Die gek liep laatst gewoon een rascistische discussie aan te wakkeren, en toen ie er achter kwam dat het niet helemaal handig was, ging zijn ene hercencel op volle toeren, en bedacht ie ineens een verhaaltje dat ie "vanaf zijn mobieltje aan het FOK!ken was en het topic niet goed gelezen had".
Zoooh doorzichtig.

Hij is zooh slecht, dat het gewoon lachwekkend is, dat ze hem ooit aangesteld hebben als modje, niet normaal meer.
Je bent nu zelf ook aan het stoken, vrind.
pi_71666061
Als je bowa niet vereerd, heb je het posten niet in klb geleerd
Na de coma ben ik terug, Nb is gevlucht
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:55:27 #233
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71666104
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Lamon het volgende:

[..]

Zoooh doorzichtig.

Boeiend, hij zet slotjes op de goede topics. Dat hij dan als user wat onzinnigs post gebeurt ons allemaal wel eens.
pi_71666122
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Mirre_c het volgende:
Die kan zo op een tegeltje.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:56:05 #235
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71666123
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Fiddlergurl het volgende:
Biels: That 70's Show??
Yes.
pi_71666124
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef Botje96 het volgende:

[..]

Ik zou mijzelf niet het etiket stuud willen geven, want zoveel deed ik niet voor school. Dat het leren mij relatief makkelijk afging, is een tweede.
Ik weet nog wel altijd dat als we op schoolreisje naar een museum gingen, er altijd 2 of 3 kinderen waren die het daadwerkelijk leuk vonden, en de rest lachte die mensen een beetje achter de rug om uit en probeerde zo snel mogelijk het museum uit te komen om de stad in te kunnen.
quote:
Daarnaast heb ik nooit op enig moment zonder vrienden gezeten. Pas bij het overlijden van mijn vader besefte ik hoeveel ik er eigenlijk heb. Ook ben vanaf mij 17e tot nu elk weekend in de kroeg te vinden geweest en heb op die manier de idiote dingen gedaan die daar bijhoren. Dus ik ben gewoon jong geweest, hoor. Ik heb ook gewoon geluld over meiden, drank, muziek, gedate, geflikflooid, etc. En dat doe ik nog. Alleen had ik daarbij ook nog wat andere interesses. Het is niet zo dat ik dagelijks met die interesses bezig ben geweest, en er is nooit iemand in mijn vriendenkring geweest die mij daarom stuud of nerd heeft genoemd.
Ok, het valt nog mee bij jou als ik het zo hoor.
quote:
Natuurlijk krijg ik die verwijzing weleens van figuren die mij menen te kennen. Maar wat zij vinden laat mij koud.
Tsja, ik vind het op een bepaalde manier 'ongezond' als je je zo slecht kunt vinden in 90 % van je leeftijdsgenoten.
-
pi_71666195
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het op een bepaalde manier 'ongezond' als je je zo slecht kunt vinden in 90 % van je leeftijdsgenoten.
Als dat alleen vakanties betreft, vind ik dat reuze meevallen .

Oh wacht, niet helemaal. Bij mijn leeftijdsgenoten is het tegenwoordig 'in' om koters te verwekken. Daar heb ik wel een ongefundeerde hekel aan. Maar dat is een andere discussie .
pi_71666253
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Botje96 het volgende:

[..]

Als dat alleen vakanties betreft, vind ik dat reuze meevallen .
Sowieso een grote care. Leven en laten leven. Iedereen zijn ding.
pi_71666262
Dan nog wel ja.
-
pi_71666309
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef A.Nus het volgende:

[..]

Sowieso een grote care. Leven en laten leven. Iedereen zijn ding.
Tsja, erop zeiken vind ik nog steeds 'laten leven' want daarmee geef je gewoon je mening. Pas als je diegene neerslaat, de bus naar Llorret ingooit en dwingt om elke avond 30 bier erin te gooien is het dat niet meer.
-
pi_71666407
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tsja, erop zeiken vind ik nog steeds 'laten leven' want daarmee geef je gewoon je mening. Pas als je diegene neerslaat, de bus naar Llorret ingooit en dwingt om elke avond 30 bier erin te gooien is het dat niet meer.
Ach daar heb je gelijk in. Maar dat de gemiddelde FOK!er wegblijft uit bepaalde gebieden kun je ook als een zegen beschouwen. Dus laat ze maar lekker zo denken, heb ik geen last van ze
pi_71666435
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Mirre_c het volgende:
U MAD?
pi_71666507
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lamon.
Hadden ze in de jaren '30 ook al zuip-vakanties in Llorret?
Oh, en nee, toen hadden we een drooglegging, dus niemand had meer zin de deur uit te gaan, en we stookten onze eigen drankjes.
pi_71666516
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef A.Nus het volgende:

[..]

Ach daar heb je gelijk in. Maar dat de gemiddelde FOK!er wegblijft uit bepaalde gebieden kun je ook als een zegen beschouwen. Dus laat ze maar lekker zo denken, heb ik geen last van ze
Haha zo denk ik ook wel eens ja, Emimich tegenkomen op Kreta. Maar goed, als al die figuren daarheen kwamen zouden ze waarschijnlijk na 1 vakantie hun gedrag wel afgeleerd zijn.
-
pi_71666557
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:06 schreef Lamon het volgende:

[..]

Oh, en nee, toen hadden we een drooglegging, dus niemand had meer zin de deur uit te gaan, en we stookten onze eigen drankjes.

Ow ja, de drooglegging was in die tijd in Amerika.
-
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:56:33 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71668392
Rimini was mijn beste (zuip/strand/feest) vakantie ever De Altromundo en Baia Imperial zijn echt tof! Op latere leeftijd wel ingezien dat je hier niet mee door kan blijven gaan natuurlijk, maar toen was het wel leuk !
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:58:49 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71668486
Lloret was ook leuk, net als Alanya. Maar Rimini spande toch wel de kroon in positieve zin
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:02:05 #248
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_71668610
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef leolinedance het volgende:
Rimini was mijn beste (zuip/strand/feest) vakantie ever De Altromundo en Baia Imperial zijn echt tof! Op latere leeftijd wel ingezien dat je hier niet mee door kan blijven gaan natuurlijk, maar toen was het wel leuk !
Laat me raden? Blijvende schaden aan overgehouden?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:05:44 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71668726
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Volgens mij niet, wel goede herinneringen
pi_71668870
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Liever dat dan nog maagd zijn op je 25e.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')