jaah hehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Ja, ik nam het zekere voor het onzekerequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een serieuze reactie in een backfire topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stom
Ja , ikke en toen hebben die vervelende FOK!kers me uitgelachen..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef wittesneeuw het volgende:
Geen idee of iemand al serieus gereageerd heeft, maar voor de zekerheid: ts, je bent 15, die lul gaat vast nog wel groeien
(damn, presteer ik het alsnog om een lullige reactie neer te gooien)
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef Waldkorn het volgende:
haha vriendin TS trekt z'n broek omlaag en voelt in zijn onderbroek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |