En nee, we willen nog steeds geen camera op de doellijn ... FIFAquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:01 schreef Silenus het volgende:
Haha, tering. Als we op deze manier morgen niet van PSV winnen (bijvoorbeeld)zou ik echt de tent hier afbreken ben ik bang.![]()
DAt is lekker vroegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
0.10 morgen met de midweekse speelronde.
Bedankt, wist het nog niet..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
0.10 morgen met de midweekse speelronde.
Voor de goede orde, dat is over een uur, om dat nou morgen te noemen zorgt alleen maar voor verwarring.quote:
Oh ik dacht dat die post van gister was dus voor mij maakte het niet veel uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor de goede orde, dat is over een uur, om dat nou morgen te noemen zorgt alleen maar voor verwarring.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die post van gister was dus voor mij maakte het niet veel uit.![]()
Je hebt wel gelijk dat het voor verwarring kan zorgen, foei Borisz!
Merkloos, of iig niet meteen zichtbaar. Wel bij het keepersshirt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:21 schreef Radegast het volgende:
Die shirts van Burley, lijkt Aston Villa wel.
Arsenal fan ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
En we gaan zo beginnen.
Ben benieuwd wat de heren hebben te melden over een aantal discutabele momenten.
Dean
Ik heb 1 discutabel moment gezien. En 1 schwalbe van Arsenal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
En we gaan zo beginnen.
Ben benieuwd wat de heren hebben te melden over een aantal discutabele momenten.
Dean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |