quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
Zeker leuk dat de BBC lekker veel uitzendt.
ja dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef mcyodogg het volgende:
Hopleijk zit die val van Hughes in de samenvatting
Motty.. Altijd geniaal commentaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Motson. Nu is 't seizoen echt begonnen
.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:44 schreef Silenus het volgende:
Haha, dit is bizarrr! Een bal gaat erin, keilt terug en hij wordt gewoon niet geteld. Echt ongelofelijk.
't Is natuurlijk schandalig dat dit in 2009 nog kan gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ook heerlijk dat het bij Warnock gebeurd. Niemand die zo verongelijkt kan doen als hij.
terecht weliswaar
1 van de grootste arbitraire dwalingen van de laatste jarenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:01 schreef Silenus het volgende:
Haha, tering. Als we op deze manier morgen niet van PSV winnen (bijvoorbeeld)zou ik echt de tent hier afbreken ben ik bang.![]()
Zelfdequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb BBC niet eens.![]()
Digitenne.
Als de arbitrage hierdoor niet wordt geschorst dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:01 schreef Silenus het volgende:
Haha, tering. Als we op deze manier morgen niet van PSV winnen (bijvoorbeeld)zou ik echt de tent hier afbreken ben ik bang.![]()
Hilarisch natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:01 schreef Silenus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |