abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 mei 2002 @ 10:03:17 #226
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4318691
quote:
ff nog een vraagje... is er ook iemand die dat ook egt het beste Beatles-nummer vind???
Yep, A Day In The Life is toch echt wel mijn all-time favourite zoals ik hier Beste Beatles-nummer??? al vermeldde...


Grootse afsluiting van een een groots album

[Dit bericht is gewijzigd door habermas op 25-05-2002 15:01]

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_4319255
Fraaie winnaar.
Het begint met het geluid van het publiek, dan een simpel acoustisch gitaartje wat overgaat in een pianoaccoord dat een aantal maal herhaald wordt.
Maar dan komt het mooiste: een prachtig basloopje voor "I read the news..." ; die paar noten hebben dit toernooi gewonnen.

Maar er zijn nog wel een tiental andere nummers die van mij hadden mogen winnen.

Ik denk dat Gorro met het einde van dit topic wel toe is aan vakantie, heeft hij wel verdiend.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zaterdag 25 mei 2002 @ 16:04:38 #228
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4321438
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 11:39 schreef the-O het volgende:
Ik denk dat Gorro met het einde van dit topic wel toe is aan vakantie, heeft hij wel verdiend.
En die gaan jullie subsidieren

hgehe

pi_20956468
Ik vind A day in the life veruit het allerbeste Beatles nummer. Een top 10 of 20 of wat dan ook maken is verschrikkelijk moeilijk, maar A Day in the life staat automatisch op 1. Die stem. De compositie, de orchestratie daar komt niet gauw nog een band over heen. Dit kan in het rijtje, 5e van Beethoven, Requiem van Mozert en de Toccata van Bach
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')