Sorriequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
HiDiHo is een topicopenverzaker!
Ik wil niet meer!!!!!
quote:
Ik ben ook aan het pokeren, maar dan op de beurs. In drie weken 25 procent rendement, gisteren alles veilig gesteld, maar kon het vandaag toch weer niet laten en maar weer gekocht (op die 25 procent na)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorrie
Was ff bezig met verliezen![]()
Kijk maar uit, tegenwoordig moet je voor korte termijn beleggingen er aardig bovenop zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het pokeren, maar dan op de beurs. In drie weken 25 procent rendement, gisteren alles veilig gesteld, maar kon het vandaag toch weer niet laten en maar weer gekocht (op die 25 procent na)
Ik doe het zelf, maar sommige aandelen staan, historisch gezien, zo enorm laag, dat je voor de lange termijn je welhaast winst moet maken. Tenzij alles naar z'n grootje gaatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, tegenwoordig moet je voor korte termijn beleggingen er aardig bovenop zitten![]()
(als je het zelf doet)
Je zou zeggen dat het nu wel verder omhoog gaat, tenzij je de verkeerde hebtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe het zelf, maar sommige aandelen staan, historisch gezien, zo enorm laag, dat je voor de lange termijn je welhaast winst moet maken. Tenzij alles naar z'n grootje gaat
Er was jou al iemand voorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef Dementor het volgende:
[RLS SC #160] Ja! En toen???
100 euro voor het goede doel, dank u wel.
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh mooi!
Dat heb ik niet gelezen, waar staat die post?
Ja /care, hij vroeg om een link naar die post.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.
Precies, en die heb ik gegeven. Maar wilde ook gehoor geven aan Remlof.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja /care, hij vroeg om een link naar die post.
Voila.
Reactie op je PM gehad?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
Aangezien Remlof zei en nu kappen heb ik NMNS een pm gestuurd met een link naar betreffende quote ipv dat op het forum te melden.
Net alsof linken naar een oude post op Fok! niet zou mogen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, en die heb ik gegeven. Maar wilde ook gehoor geven aan Remlof.
I care
Ik dacht daar komt dan weer discussie van enzo en Remlof was duidelijk dat ie dat sfeerverziekende niet meer wilde in de sc en of dat per pm kon. Dus dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof linken naar een oude post op Fok! niet zou mogen.
Ja heel netjes hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht daar komt dan weer discussie van enzo en Remlof was duidelijk dat ie dat sfeerverziekende niet meer wilde in de sc en of dat per pm kon. Dus dat heb ik gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |