quote:
QFT.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:17 schreef leetzors het volgende:
Unicef reclames zijn erger, met die kinderen om medelijden op te wekken, oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Dat klopt natuurlijk ook wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:17 schreef leetzors het volgende:
Unicef reclames zijn erger, met die kinderen om medelijden op te wekken, oprotten.
Blijf anders gewoon wegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:21 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik kan over deze klacht echt geen mening vormen, oh wacht kijk eens aan "Who gives a fuck"
Alleen als je alsjeblieft zegt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Blijf anders gewoon weg![]()
Niet alleen uit dit topic, maar ook van fok!![]()
quote:
Zelf gefotosoept?quote:
Wat is daar nou erg aan? Die kinderen hebben het toch ook zo slecht? Moeten ze dan een olifant inzetten ofzoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:17 schreef leetzors het volgende:
quote:Stichting Nina Foundation
Stichting Nina Foundation is opgericht om wetenschappers en professionals financieel te stimuleren om het Angelman Syndroom nader te onderzoeken!
wat is er angelman aan een kind die: eueheuehueheuehueh "praat"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef karr-1 het volgende:
Elke reclame met kinderen, baby's, negerkindjes of gehandicapten zou verboden moeten worden. Je hebt er ook zo een van de Nina Foundation. Dat kind heet Charlie en is gewoon ronduit een mongool, maar nee we verzinnen een duur syndroom en dan geven mensen wel geld.
[..]
Precies dat dus.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er angelman aan een kind die: eueheuehueheuehueh "praat"
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef karr-1 het volgende:
Elke reclame met kinderen, baby's, negerkindjes of gehandicapten zou verboden moeten worden. Je hebt er ook zo een van de Nina Foundation. Dat kind heet Charlie en is gewoon ronduit een mongool, maar nee we verzinnen een duur syndroom en dan geven mensen wel geld.
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:27 schreef Acinonyx het volgende:
van die Afrika-reclames met van die zogenaamd zielige hongerige negertjes
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar die 3 breezer-meiden die er omheen zitten, bohhh, ik wil me daar ook op gaan geven als debieltje
Wat ? Afrika is het land van de dieren, er is daar voedsel in overvloedquote:
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat ? Afrika is het land van de dieren, er is daar voedsel in overvloed![]()
Die negers gaan eerst zielig doen en bedelen voor de camera, en zodra die uit is stappen ze weer in hun gepimpte jeep en rijden ze naar hun blokhutje terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |