Oh, je bedoelt vanaf waar de topics leeg begonnen te lopen..Ik zie een verband.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.
Ja, dat taalgebruik is echt erg. Ik kon me nog net beheersen om het te verbeterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat taalgebruik bij Primeurjagers, wat een niveau weer![]()
Maarreh, doe mij die Audi van Ramona maar, die is stukken leuker dan de Range Rover van Yolanthe
Die had ik net verdrongenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wilde net zeggen... tot nummertje 22 hadden we enkel last van die Jim Wave groupie
At your service, ma'mquote:
Die blik van jou zegt ook genoegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef static het volgende:
Moet nou werkelijk alles verknald worden hier?
preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegd![]()
Als je iemand al wil beoordelen n.a.v. iemands blik dan iig als je deze live hebt kunnen zien!
Leandraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas even verbeteren Vivi, het dromme gedram wat ik van DGK, CBL en TBO ken was ons tot topic # 22 bespaard gebleven, maar vanaf dat moment is het "kille blik" en "golddigger" wat de klok slaat.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef roosje77 het volgende:
oke... misschien iets te heftiggereageerd gisteren
, tis maar een forum..
maar soms irriteert het enorm als er tig keer wordt herhaald "ze deugt niet met die koele blik/ niet sprekende ogen".
maar goed, laten we er maar over ophouden, ik blijf jantje een mammaas kindjevinden wat hoert en snoert en vervolgens manager japio en mama de boel laten lijmen, of het een ander nu schaadt of niet..
(denk aan omkopen evert santegoed, verhaal verdraaien van knokpartij wim, leegroven van jantjes huis, enz)
en dat is ook iedereen (gelukkkig maar!) niet met me eens.
zo houden we wel de spanning hier er in.![]()
En gelukkig heeft iemand irl altijd dezelfde blik!quote:
En wat heeft dát nou weer met Palinggate te maken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Leandra...... toch hebben we samen heel lang over de gouden kooi gepost met altijd veel plezier
Ik vind jou toch wel te ver gaan, kijk dat je bikkelhard kan zijn oke, maar je doet af en toe zo uit de hoogte tegen iemand ,niet leuk meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
waar héb je het over domme trol. Jij loopt hier vanaf topic 1 al te zaniken over een lege blik etc.
En natuurlijk zou jij je generen als je een duur cadeau krijgt, dat hebben wel meer vrouwen die niks gewend zijn.
Ja nou als we toch gaan beginnen, we zijn toch wel wat gewend hier?Nick en Simon waren al gay voordat iemand ze zag, Jan is ook al voor alles en nog wat uitgescholden.En voor degene die t niet of niet meer weten, trek er een middagje voor uit om de topics na te lezen,dus niet zo week nu allemaal over de blik van Yo, want das nog nix al t andere gezegde vergeleken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het oordeel vellen n.a.v. iemands blik op basis van video en foto nog veel achterlijker eerlijk gezegd![]()
Als je iemand al wil beoordelen n.a.v. iemands blik dan iig als je deze live hebt kunnen zien!
Doe dan tuinbonen, staat beter bij zijn cd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
En toch blijft Jantje een vadsig moederkindje met een kweelkeel.
Een blik sperziebonen naar zijn hoofd kan ie krijgen. Of erwtjes.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef Anniebab het volgende:
En alhoewel we vaak in de clinch liggen ,ik heb een tuitje in me harrrt voor jullie allemaal, of jullie nou wel of geen geld bieden om de song nooit meer te horen ,mi rosuuuuuuu ,alleeen voor jou,o yeahLaten we t gezellie houden....
Dank je, jij ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Eef ,Jij bent en blijft altijd liefffff
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef Anniebab het volgende:
En alhoewel we vaak in de clinch liggen ,ik heb een tuintje in me harrrt voor jullie allemaal, of jullie nou wel of geen geld bieden om de song nooit meer te horen ,mi rosuuuuuuu ,alleeen voor jou,o yeahLaten we t gezellie houden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |