abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71760089
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb gisteren bijna 3 uur schoongemaakt Oh joy!

mijn huis wordt woensdag schoon gemaakt
quote:
Dit weekend overigens ook een Hollandse Maaltijdsalade bij de AH gehaald (met sticker, Steer) en er zaten rozijnen in. Is dat hollandsch, want ik ken helemaal niemand die rozijnen in de sla doet.
geen idee. ben sowieso niet echt van de rozijnen in avondeten
pi_71761077
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Verklaring die ik hoorde was: doordat we geen vochtige winter gehad hebben (wel een hele koude hence minder muggen dat was ook al opgevallen) overleven er veel meer koniniginnewespen die eerder met hun nest gaan beginnen en dus sterker zijn. In een wepsennest kunnen trouwens wel 5000 wepsen zitten, nooit zelf iets aan doen dus.

Als de winter heel vochtig is dan krijgen de koninginnen last van schimmels en gaan ze dood, en dan hebben we dus relatief weinig wespen de zomer erop.

Fijne dag!
Tinea Wespus Grappig, schimmelwesp, nooit van gehoord. Verklaring klinkt wel plausibel, heb ook weinig last van muggen. Ben alleen vrijdag een aantal keer gestoken (jurk aan en bij water in de buurt).

Werd mijn huis maar door iemand schoongemaakt Dat zou pas tof zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_71761179
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Werd mijn huis maar door iemand schoongemaakt Dat zou pas tof zijn
je kunt weer een bepaald iemand uitnodigen
pi_71761239
Zou wel lekker zijn idd Isa.

Toen ik nog werkte had ik een joegoslavische schoonmaakster. Boven de zestig, sprak geen woord nederlands, brabbelde wat in t joegoslavisch tegen de poezen, maakte schoon als een tierelier op de ouderwetse manier. Dus geen glassex en schoonmaakdoekjes maar groene zeep en borstels... dat was een mooie tijd

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkElf op 10-08-2009 14:50:36 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71761608
DE, wat jij zegt over de dagboekposts, dat was mij ook opgevallen! En ik lees dan wel, maar heb zelf ook niet iets opwindends te posten. Dus hou ik m'n mond maar Saai leven heb ik ook; elke dag werken, 's avonds eten, sporten, wat series kijken of een boek lezen... Ik heb gewoon weinig te melden. En in het weekend, als ik wèl leuke/spannende/opwindende dingen doe, heb ik gewoon geen tijd om te posten

Maar een schoonmaakster wil ik wel
pi_71762106
Ouderwetse schoonmaaksters ftw

En ik heb ook weinig te melden eigenlijk, alles gaat hier zijn gangetje. En de dingen die ik zou kunnen melden worden misschien gezien als aandachtshoerderij (Die opmerking van Liejannuh was me best in het verkeerde keelgat geschoten, maar goed, niet iedereen kan empathisch zijn.) Ik heb ook niet zo'n zin meer tegenwoordig om uren lang op fok rond te gaan hangen, misschien is dat bij allemaal wel een beetje het geval. Dan hebben we dus vers bloed nodig

Maar vertel eens, CF, welke series kijk je tegenwoordig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_71762194
ik ga zaterdag weer varen
De zeilwedstrijden in Enkhuizen. niet zelf meedoen maar weer in de serviceboot van 1 van de teams
pi_71762238
Six Feet Under (ja, ik weet het, ik loop jaaaaren achter ).
pi_71762603
Die staat ook nog op mijn verlanglijstje Net als de Soprano's, die lijtk me ook erg goed.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:53:29 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71763131
Sopranos en Six Feet Under zijn allebei geweldige series en echte aanraders om te gaan zien.
Wij zijn nu bijna helemaal klaar met ons volgende project: Spooks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71764965
Lekker is douchen toch

Six feet under heb ik geprobeerd en vond ik echt niet leuk. Snap niet dat zoveel mensen dat leuk vinden .
The Sopranos moet ik nog eens aan beginnen. Ik wacht nu braaf tot januari wanneer het Laatste? seizoen
van Lost komt, dat volg ik echt.

Verder kijk ik How I met your mother, echt hilarisch goeie serie Maar dan heb ik het wel gehad met de series die ik volg geloof ik?

Kijk graag naar channel 4 en de bbc's. Location, Location. Kirstie's home made home, River Cottage enzo...
Oh en Top Gear en Fifth gear soms ook wel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71765402
eens naar huis. en de spierpijn weg trainen
pi_71765783
Welke opmerking Isa?
Bij mij gaat posten in de SC en/of FOK! ook met vlagen.
pi_71765852
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:

Oh bij mij ook hoor, das ook heel normaal volgens mij
Alleen dat dagboekerige viel me op de laatste tijd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71765990
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:

Dat is in elke SC
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 augustus 2009 @ 17:45:56 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71766080
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik zit in 3 of 4sc's maar dat 'dagboekerige' komt in bijna iedere SC voor hoor .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71767261
Het gaat beter met mijn gewrichten sinds ik in overleg met de fysio geen oefeningen meer doe. De laatste week wel veel gefietst en 1 x gewandeld.
Tot zover het dagboek.
Dat fietsen is funest, ik ga me allerlei dingen afvragen dan.
Zoals: Ik heb een jaar niet ver gefietst. Als ik nu weer ga trainen, moet ik dan net zo beginnen als iemand die begint? Of hebben spieren een soort geheugen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71767298
Spiergeheugen bestaat Krak Maar ik zou het gewoon rustig opbouwen.
pi_71767334
spiergeheugen bestaat idd. vroeger, toen DE een kleine DE was , reed ik paard en had ik ele sterke beenspieren. Die ontwikkelen zich nu nog steeds het snelst als ik iets ga doen van sport.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71767364
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Welke opmerking Isa?
O, toen ik mijn hart een beetje uitstortte bij Liejannuh in PM met heel erg privé dingen die me dwars zaten en zij me doodleuk ging vertellen wat ik allemaal maar eventjes moest doen en en passant even meldde dat iedereen die op fok persoonlijke zaken schreef een aandachtshoer was.

Krakje, gewoon weer op de fiets stappen, maar zoals Bluezz al zegt rustig aan doen.
pi_71767423
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Spiergeheugen bestaat Krak Maar ik zou het gewoon rustig opbouwen.
Dat doe ik ook hoor! Maar ik zou dus graag door het bos/ de polder fietsen zonder al die vragen in mijn hoofd...
Bluezz, ken jij dat verhaal van Oliver Sachs? dat hij na een operatie zijn been niet meer voelt? Heeft dat te maken met spiergeheugen of met wat anders?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71767499
Isa, ik doe rustig, maar gelukkig doet fietsen geen pijn. Ik ga er alleen zo erg van nadenken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71767503
Weet ik niet krak, maar dit soort dingen weet golfer vast wel

Nou, Isa, ik post wel heel veel over mezelf compleet mét foto's op FOK! Dus ik ben een aandachtshoer
pi_71767512
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik doe rustig, maar gelukkig doet fietsen geen pijn. Ik ga er alleen zo erg van nadenken.
In dat geval een lekker muzakje op je oren
pi_71767540
iedereen die op fok post is volgens mij in zekere zin een "aandachtshoer" (naar woord soms)

Bedoel, je vindt het blijkbaar boeiend om in het openbaar te posten, als je dat niet vond zou je mensen wel mailen/schrijven/bellen/msnen toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')