quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb gisteren bijna 3 uur schoongemaakt
Oh joy!
geen idee. ben sowieso niet echt van de rozijnen in avondetenquote:Dit weekend overigens ook een Hollandse Maaltijdsalade bij de AH gehaald (met sticker, Steer) en er zaten rozijnen in. Is dat hollandsch, want ik ken helemaal niemand die rozijnen in de sla doet.
Tinea Wespusquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Verklaring die ik hoorde was: doordat we geen vochtige winter gehad hebben (wel een hele koude hence minder muggen dat was ook al opgevallen) overleven er veel meer koniniginnewespen die eerder met hun nest gaan beginnen en dus sterker zijn. In een wepsennest kunnen trouwens wel 5000 wepsen zitten, nooit zelf iets aan doen dus.
Als de winter heel vochtig is dan krijgen de koninginnen last van schimmels en gaan ze dood, en dan hebben we dus relatief weinig wespen de zomer erop.
Fijne dag!
je kunt weer een bepaald iemand uitnodigenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werd mijn huis maar door iemand schoongemaaktDat zou pas tof zijn
Oh bij mij ook hoor, das ook heel normaal volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Bij mij gaat posten in de SC en/of FOK! ook met vlagen.
Dat is in elke SCquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Oh bij mij ook hoor, das ook heel normaal volgens mij
Alleen dat dagboekerige viel me op de laatste tijd.
Ik zit in 3 of 4sc's maar dat 'dagboekerige' komt in bijna iedere SC voor hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh bij mij ook hoor, das ook heel normaal volgens mij
Alleen dat dagboekerige viel me op de laatste tijd.
O, toen ik mijn hart een beetje uitstortte bij Liejannuh in PM met heel erg privé dingen die me dwars zaten en zij me doodleuk ging vertellen wat ik allemaal maar eventjes moest doen en en passant even meldde dat iedereen die op fok persoonlijke zaken schreef een aandachtshoer was.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Welke opmerking Isa?
Bij mij gaat posten in de SC en/of FOK! ook met vlagen.
Dat doe ik ook hoor! Maar ik zou dus graag door het bos/ de polder fietsen zonder al die vragen in mijn hoofd...quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Spiergeheugen bestaat KrakMaar ik zou het gewoon rustig opbouwen.
In dat geval een lekker muzakje op je orenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik doe rustig, maar gelukkig doet fietsen geen pijn. Ik ga er alleen zo erg van nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |