Mja, dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef Antaresje het volgende:
Pas maar op. Kuik is in staat om Brein in te schakelen om je aan te klagen vanwege diefstal copyright schending van z'n telefoonnummer.
Wat voor verbinding heb jij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje die 99% van de wereld niet heeft en waardoor het halen van dergelijke snelheden voor de meesten per definitie kansloos is.quote:
Maar waarmee haal je zoiets? Glasvezel? Of is dat iets als T3 / satelliet o.i.d. ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eentje die 99% van de wereld niet heeft en waardoor het halen van dergelijke snelheden voor de meesten per definitie kansloos is.
Tja. Op de universiteit hadden ze in 2004 al een glasverbinding liggen van 10 mbit, dus in dat verlengde zou het goed kunnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar waarmee haal je zoiets? Glasvezel? Of is dat iets als T3 / satelliet o.i.d. ?
Dat is gewoon een seedbox in een datacenter die 1000gbit haalt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja. Op de universiteit hadden ze in 2004 al een glasverbinding liggen van 10 mbit, dus in dat verlengde zou het goed kunnen.
Wat kost zoiets?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is gewoon een seedbox in een datacenter die 1000gbit haalt.
Een seedbox heb je al voor 5e tot een paar tientjes.quote:
Wat hoor ik nou toch allemaal? Een zaadbox? Een trek community?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een seedbox heb je al voor 5e tot een paar tientjes.
Hier bijvoorbeeld:
http://yourseedbox.com/
Alhoewel ik liever voor een engels/amerikaans of offshore bedrijf zou gaan.
Je hebt er verder niet veel aan aangezien je het via je eigen verbinding weer terug moet downloaden vanaf de seedbox...
Het enige voordeel is dat je een goede upload ratio hebt bij je private tracking community
Dat bedoel ik. Bijna iedereen denkt bij torrents meteen aan TPB, waardoor die pipo's die usenet gebruiken torrents gaan afkraken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou toch allemaal? Een zaadbox? Een trek community?
Laat ik het nou allebei gebruikenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:36 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Bijna iedereen denkt bij torrents meteen aan TPB, waardoor die pipo's die usenet gebruiken torrents gaan afkraken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Whehe ik haal 2000mbit met mijn privé satelliet.
Euh, ik denk dat je daar toch iets te enthousiast bent en je eenheden door elkaar haaltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is gewoon een seedbox in een datacenter die 1000gbit haalt.
Wil ik dat wel?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:23 schreef paulzurrr. het volgende:
Download de TPB index!
http://thepiratebay.org/torrent/5053827
Complete Pirate Bay database!
Directeur Brein bedreigdquote:Tim Kuik, directeur van stichting Brein (Bescherming rechten entertainment industrie Nederland), is met de dood bedreigd. Kuik heeft een bericht hierover in het AD bevestigd en heeft aangifte gedaan.
Het AD kreeg een anonieme mail met de bedreigingen. Kuik heeft dat bericht gezien en stapte naar de politie.
Brein strijdt namens auteurs en verspreiders van muziek, film en video tegen inbreuk op het auteursrecht. De stichting heeft onlangs een rechtszaak gewonnen tegen de Zweedse torrentwebsite The Pirate Bay. De Zweden gaan tegen de uitspraak in hoger beroep.
Arme Tim Kuik tochquote:
Die ddos was ook een leugen, dus dit bericht moeten we ook met een flinke korrel zout nemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef koffiegast het volgende:
zal zichzelf wel bedreigd hebben...
Wie ik? Moet je het vorige topic even doorlezen. Is 'slechts' de meest populaire downloads van TPB, maakte geen onderscheid. Heb van al het gedownloade tot nu toe hooguit één of twee dingen gekeken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:41 schreef De.Wereld.Is.Een.Toverbal het volgende:
Gezien je downloads concludeer ik dat je saai bent.
Nee, ik reageerde op het eerste bericht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Wie ik? Moet je het vorige topic even doorlezen. Is 'slechts' de meest populaire downloads van TPB, maakte geen onderscheid. Heb van al het gedownloade tot nu toe hooguit één of twee dingen gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |