abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71779675
Ik heb net "Bedtime Stories" binnengehaald, erg leuk
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:12:41 #127
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71781789
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:24 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Zou je die link weg willen halen AUB.
[..]

Dat ben ik..
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:16:36 #128
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71781844
Goh... Brein denkt eens na:

AMSTERDAM - De Zweedse torrentsite The Pirate Bay hoeft zijn diensten nog niet af te sluiten voor Nederlandse bezoekers. Stichting Brein geeft de eigenaren gelegenheid zich te verdedigen.
http://www.nu.nl/internet(...)og-even-respijt.html
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:44:47 #129
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71791922
quote:
De website van auteursrechtenorganisatie Stichting Brein is opnieuw uit de lucht. Een cyberaanval zou de site helemaal hebben platgelegd.

Bij een zogenoemde 'distributed denial-of-service-aanval' wordt een enorme hoeveelheid informatie op een website afgevuurd waardoor de server bezwijkt en de site onbereikbaar wordt.

Of er ook bestanden zijn vernield of informatie is gestolen bij deze aanval, is niet bekend, aldus een woordvoerster van de stichting.

Eind juni werd de website van de auteursrechtenorganisatie ook bestookt en ging de pagina enkele dagen uit de lucht. Of de aanval nu door dezelfde mensen is uitgevoerd, is niet bekend.

Proces

Stichting Brein voert een juridisch proces tegen downloadsite The Pirate Bay. Of de dader ook in die hoek gezocht moet worden, is niet bekend.

''We weten niet wie erachter zit en we zijn erg voorzichtig om iemand de zwarte piet toe te spelen.''

Google

Inmiddels zijn de gevolgen van de aanval ook bij Google merkbaar. De site van Brein is al uit de zoekresultaten van Google verdwenen.

Volgens een woordvoerster moet de website binnenkort weer te bezoeken zijn. Stichting Brein heeft nog geen aangifte gedaan.
Ze spelen juist makkelijk iemand de zwarte piet toe Sukkels
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71792497
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Nu.nl is ook weer eens lekker vlot. De site is al een aantal weken uit de lucht.
lol
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:19:56 #131
145738 superworm
is erbij
pi_71792949
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Wat een gelul. Het was allang bekend dat Brein een DDos aanval had gefaked. De site was gewoon bereikbaar, als je maar niet via de http://www.adres.nl/ ging maar via bijvoorbeeld /index.html, dan kwam je ergewoon. Is nog in fok-nieuws geweest, en op GS, Danny kwam erachter toch? Nou ja, goed. Zwartepieten zijn ze idd erg goed in, vooral zelf iets verneuken en dan een ander de schuld geven. Maar ja, entertainment industrie he. Fascisten pur sang.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:20:46 #132
145738 superworm
is erbij
pi_71792972
quote:
Eind juni werd de website van de auteursrechtenorganisatie ook bestookt en ging de pagina enkele dagen uit de lucht. Of de aanval nu door dezelfde mensen is uitgevoerd, is niet bekend.
Wat?! "Enkele dagen"? 1. Het is bekend dat Brein dat ZELF deed, en 2
Hij is al 1,5 maand oid offline. Niet meer online geweest sinds ze de aanval in scene zetten.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_71796225
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:20 schreef superworm het volgende:

[..]

Wat?! "Enkele dagen"? 1. Het is bekend dat Brein dat ZELF deed, en 2
Hij is al 1,5 maand oid offline. Niet meer online geweest sinds ze de aanval in scene zetten.
Via de index toch wel?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:43:27 #134
145738 superworm
is erbij
pi_71801994
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Via de index toch wel?
Hmhm. Nu niet meer? Dan gok ik dat Tim Kuik eindelijk uitgevogeld heeft hoe hij de content ook offline kan halen (bijvoorbeeld met een FTP-programma. Die Tim, maanden zitten broeden op een oplossing..), waarna hij ongetwijfeld -zoals nu- claimt dat hij het slachtoffer is van gruwelijke misdrijven.

Het lijkt af en toe net een excuus-relmarokkaantje, die Kuik.
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:45:48 #135
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71802077
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef superworm het volgende:

[..]

Hmhm. Nu niet meer? Dan gok ik dat Tim Kuik eindelijk uitgevogeld heeft hoe hij de content ook offline kan halen (bijvoorbeeld met een FTP-programma. Die Tim, maanden zitten broeden op een oplossing..), waarna hij ongetwijfeld -zoals nu- claimt dat hij het slachtoffer is van gruwelijke misdrijven.

Het is een excuus-relmarokkaantje, die Kuik.
Ik ben illegaal!
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:48:23 #136
145738 superworm
is erbij
pi_71802157
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Heheh, ik zie m helaas niet op TV, "waaat, tzzz, je móóééd'r!", al zou dat het plaatje wel afmaken
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:50:08 #137
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71802216
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef superworm het volgende:

[..]

Heheh, ik zie m helaas niet op TV, "waaat, tzzz, je móóééd'r!", al zou dat het plaatje wel afmaken
Die Kuik gaat ooit echt op zijn muil, geloof me
Ik ben illegaal!
pi_71802263

Tim Pruik.
lol
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:58:50 #139
145738 superworm
is erbij
pi_71802503
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Die Kuik gaat ooit echt op zijn muil, geloof me
De mainstream media hebben al een aantal keer de kans gehad om hem flink te kakken te zetten. Om de gemoederen niet teveel op te woelen hebben ze tot op heden nagelaten hem te ontmaskeren tot wat hij is, maar inderdaad, het zal niet heel lang meer duren. Ik denk dat hij in de komende jaren zal gaan proberen het volledige torrent- en usenetverkeer in Nederland te gaan verbieden, en dan zal de bevolking wel in opstand komen (en daarmee de media, die er handig $$$ op inspelen). Op de Frontpage heb ik al een paar keer (en SunChaser/Danny met mij) een poll gehouden over diverse download-gerelateerde onderwerpen. 95 procent van de stemmers (en dat zal toch zéker driekwart van écht Nederland zijn, geloof me, ik werk bij een ISP en IEDEREEN downloadt, velen met meer dan 10 GB gemiddeld per dag) is tegen Brein, tegen regulering, tegen Tim fucking Kuik.

De coffeeshops zullen we met de Europese grondwet wel vaarwel moeten zeggen. Euthanasie, homo-huwelijk en abortus aangescherpt tot acceptabele Europese waarden. Ik hoop dat Nederland tóch wat liberaal en vrijzinnig blijft, en als een van de weinig Europese landen het internet níet aan banden legt. In het hedendaagse wereldbeeld zou dat ons weer uniek maken, zoals we ooit waren.
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:04:43 #140
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71802684
Ik geef je gelijk worm Op een dag zal een rechter bij wijze van spreken verkondigen dat Tim Kuik op moet donderen. En ik weet zeker dat al dat gedownload (wat jij noemde met 10GB per dag) ook veel geld oplevert. Tim Kuik dweilt in feite met de kraan open, want als de ene website plat is, dan komt er een andere voor terug. Stel: het P2P systeem wordt aan banden gelegd. Dan komt er echt weer een andere mooie protocol voor terug.

Neem nu Usenet. Daar is Tim Kuik ook bezig (tegen FTD dus) Kuik ziet de nieuwsgroepen ook liever verdwijnen, maar wat hij echter niet beseft is dat het NNTP (Usenet) protocol langer bestaat dan internet zelf. En dat kan je niet 1-2-3 aan banden leggen. Ook wordt er betaald voor Usenet-toegang, mar ik weet niet precies hoe dat is geregeld, maar ik denk wel dat er veel mensen zullen zijn die dan zeggen: "Ja ho eens even. Ik betaal om toegang te krijgen tot Usenet"
Ik ben illegaal!
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:08:46 #141
145738 superworm
is erbij
pi_71802790
Dat laatste wat je zegt klopt. Veel klanten gebruiken het feit dat ze betalen voor Usenet als verweer. Als iemands internet nogal instabiel is, en ik zie dat ze tien of twintig GB per dag downloaden, dan zeg ik, "meneer, u downloadt wel nogal veel. Misschien wordt uw internet daarom wat langzaam. Gebruikt u torrents of Usenet of Limewire of een ander downloadprogramma?" De Usenetters die betalen gebruiken áltijd als verweer dát ze betalen. Al staat een paar euro per maand natuurlijk volslagen niet evenredig met hoeveel ze binnenhalen, plus het feit dat dat geld niet naar de entertainmentindustrie, maar naar de usenet-industrie gaat.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_71803017
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef superworm het volgende:
Dat laatste wat je zegt klopt. Veel klanten gebruiken het feit dat ze betalen voor Usenet als verweer. Als iemands internet nogal instabiel is, en ik zie dat ze tien of twintig GB per dag downloaden, dan zeg ik, "meneer, u downloadt wel nogal veel. Misschien wordt uw internet daarom wat langzaam. Gebruikt u torrents of Usenet of Limewire of een ander downloadprogramma?" De Usenetters die betalen gebruiken áltijd als verweer dát ze betalen. Al staat een paar euro per maand natuurlijk volslagen niet evenredig met hoeveel ze binnenhalen, plus het feit dat dat geld niet naar de entertainmentindustrie, maar naar de usenet-industrie gaat.
Dat is bij Usenet vaak niet zo . De reden dat zo'n verbinding instabiel kan worden door veel downloaden komt vaak door de te grote hoeveelheid verbonden peers waardoor een modem het niet meer trekt . Niet zo zeer de snelheid en hoeveelheid die je naar binnen trekt. Gezien wij hier in een studentenhuis zitten kan iedereen max iets van 100 connecties per pc maken, dat heeft iedereen in utorrent ingesteld, als we dat naar 400 per pc zetten kunnen we om de 5 min de modem restarten . Maargoed, greetings van je ex collega he ..

Tevens torrent.
It's you my love, you who are the stranger
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:19:23 #143
145738 superworm
is erbij
pi_71803129
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat is bij Usenet vaak niet zo . De reden dat zo'n verbinding instabiel kan worden door veel downloaden komt vaak door de te grote hoeveelheid verbonden peers waardoor een modem het niet meer trekt . Niet zo zeer de snelheid en hoeveelheid die je naar binnen trekt. Gezien wij hier in een studentenhuis zitten kan iedereen max iets van 100 connecties per pc maken, dat heeft iedereen in utorrent ingesteld, als we dat naar 400 per pc zetten kunnen we om de 5 min de modem restarten . Maargoed, greetings van je ex collega he ..

Tevens torrent.
Ja wtf, ben je weggegaan, waarom? Beter baantje gevonden, of wat? Zwolle-gedoe? Anyway, ligt idd feitelijk aan de modem en de rekenkracht die erin zit. Crappy modem, weinig connecties.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_71824654
tvp.
pi_71827011
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:04 schreef MeetMeHalfway het volgende:

[..]

Wat een faler ben jij. Gaat 'ie de post ook nog weghalen.
Als je een beetje heen en weer kijkt naar de quotes haal je het nummer er zo weer uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lonaa op 12-08-2009 23:09:20 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:26:48 #146
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71827020
ik heb hem net gebeld. Het is een hele aardige man. Ik heb hem meteen op het bestaan van dit topic gewezen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71827039
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef ouderejongere het volgende:
ik heb hem net gebeld. Het is een hele aardige man. Ik heb hem meteen op het bestaan van dit topic gewezen.
Voicelog or it didn't happen
Ik ben illegaal!
pi_71831418
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef ouderejongere het volgende:
Hij wist al van dit topic hoor
pi_71834484
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Hij wist al van dit topic hoor
Nee, dat was de fake Tim Kuik.
pi_71834619
Pas maar op. Kuik is in staat om Brein in te schakelen om je aan te klagen vanwege diefstal copyright schending van z'n telefoonnummer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')