quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:39 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb utorrent ook opgestart en ben bezig alle linux distro's te downloaden die ik kan vinden!!11
dat zal hem leren
Goed zo, dat zal mij leren!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:39 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb utorrent ook opgestart en ben bezig alle linux distro's te downloaden die ik kan vinden!!11
dat zal hem leren
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:04 schreef sweetlady-o het volgende:
oke een oftopic vraag maar ik vind dat het hier wel een beetje thuishoort: Maar wat betekend het rode pijltje die sommige van mijn torrenst hebben? Bij alle anderen is hij blauw.
Maar wat betekend het rode pijltje die sommige van mijn torrenst hebben? Bij alle anderen is hij blauw.
Maar wat betekend het rode pijltje die sommige van mijn torrenst hebben?
quote:
quote:
How I met Your Motherquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef MobileSuit het volgende:
rode pijl is volgens mij dat de originele tracker offline is.
http://utorrent.com/faq#faq25
Tracker error. Gebruik verdomme google de volgende keer.
Deze week gekuikt:
One Piece ep 1-300 - 63GB
One Piece ep 301-350 + movies - 20GB
Home - 1,38GB
Mobile Suit Gundam - 9,83GB
![]()
Iemand nog suggesties voor leuke series?
Burn Noticequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef MobileSuit het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dan klopt er iets met je verbinding/poort neit.
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:22 schreef MobileSuit het volgende:
rode pijl is volgens mij dat de originele tracker offline is.
http://utorrent.com/faq#faq25
Tracker error. Gebruik verdomme google de volgende keer.
Deze week gekuikt:
One Piece ep 1-300 - 63GB
One Piece ep 301-350 + movies - 20GB
Home - 1,38GB
Mobile Suit Gundam - 9,83GB
![]()
Ik hoop voor je dat het op z'n minst een paar GB aan blote dames is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb net stiekem wat blote dames gekuikt![]()
4Gbquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het op z'n minst een paar GB aan blote dames is?
Dat komt omdat die site steeds onder vuur ligt door ddos aanvallenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef Dartanion het volgende:
Ik wilde via zijn website anti-piracy.nl contact zoeken met Tim. Maar het lijkt erop dat hij zijn website offline heeft gehaald? Hoe moet ik nu met hem in contact komen
het is inmiddels bekend dat tim het zelf doet en expres site down houdt...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat komt omdat die site steeds onder vuur ligt door ddos aanvallen(althans, dat heb ik ervan begrepen)
Heul niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het is inmiddels bekend dat tim het zelf doet en expres site down houdt...
Klopt. Stichting Brein is een stelletje criminelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heul niet!Het zijn criminelen!
Ja en jouw mening vind ik ook behoorlijk triest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:48 schreef Elixabete het volgende:
het woordje "kuiken" gebruiken vind ik toch behoorlijk triest
Verbeterdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en jouw mening vind ik ook behoorlijk triest.
je kan hem ook torrentenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Misschien kunnen we de complete index van TPB binnenkuiken.
Op usenet staat een nzb van 21 Gb alleen aan torrent files van TPB![]()
Volgens mij heb je echt niet in de gate wat je gedownload hebtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:40 schreef Ploertendoder het volgende:
TEKEN DE PETITIE, STOP BREIN
De OP van Deel 1:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:48 schreef superworm het volgende:
Gisteren bereikte me het bericht dat The Pirate Bay binnen tien dagen offline gehaald moet worden in Nederland. TS zag dit als sein, zoveel mogelijk TPB-troep te downloaden VOOR HET TE LAAT IS! Gisteravond rond een uurtje of zes ruim 100 torrents aangezet. Kleine greep uit de Nederlandse ochtenddownloads:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suck on that, Kuik. Nog acht dagen en al 32 GB gedownload - 70 torrents klaar van de 100, gaat best lekker. Klacht: Tim Kuik die TPB onbereikbaar wil maken![]()
Subklacht: 32 GB aan meuk, kudtprogramma's en B-films moeten kijken
Bonusklacht: moet de muziektorrents nog gaan aanzetten
Verwachte reacties: TorrentsUsenet ftw
Tim Kuik
Suck on this, Tim Kuik (Deel 1)
Go on
Dat maakt niet uit. Het gaat erom DAT je downloadtquote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Arceus1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt niet in de gate wat je gedownload hebt
Het gaat om het spel, niet om de knikkers!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Arceus1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt niet in de gate wat je gedownload hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |