Nou en... al is het maar om Kuik klein te krijgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je hem kopieren
Titanic, of alle seizoenen van GTSTquote:
is dat wel legaal? De politie heeft vorige maand hier nog twee computers in beslag genomen en daar stond alleen maar anime op, volgende week mag ik gaan schoffelenquote:
Je zou ook kunnen proberen een serieus antwoord te gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Titanic, of alle seizoenen van GTST
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:42 schreef o.us het volgende:
Tevens faal van het jaar: http://timkuik.com/2009/0(...)rolling-me/#comments
Kuikermeuk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar heb je handige programma's voor, zodat je dat soort kankermeuk eruit ken gooien
Yes manquote:
Dat doe ik inderdaad sinds een paar jaren. Alleen blijft het aantal games op de pc maar dalen.quote:
tsja.. games vallen uiteraard onder software. Het downloaden van software en het kraken daarvan is dan weer WEL verboden. Maar een heleboel mensen besluiten na het illegaal downloaden van de games toch een legale versie aan te schaffenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad sinds een paar jaren. Alleen blijft het aantal games op de pc maar dalen.
Kijk, eigenlijk zou het downloaden en kopiëren me aan m'n reet roesten, muziek en films boeien me niet. Maar bij games denk ik de laatste jaren toch anders omdat goede titels niet meer op de pc komen.
Sorry, maar tegenwoordig heeft een goede usenet-provider een retentie van 200+ dagen en het groeit langzaam naar de 400. Met usenet haal ik met gemak de 20Mbit, en daar kan ik met de torrents alleen van dromen... Ik denk dat het gewoon aan ligt waar je precies downloadt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Tevens, om nog een keer het argument dat nieuwsgroepen beter zijn dan torrents uit de weg te ruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
To sum it all up:
Torrent hebben betere pre-times (releases zijn als eerste via torrents beschikbaar, vaak sneller dan vele topsites)
Torrents zijn sneller, in theorie kan ik ik vele gbit's leegtrekken via torrents, ware het nie tdat de HDD's van tegenwoordig die snelheden nog niet aankunnen.
Torrents hebben een veel betere retentie.
Torrents zijn gratis, te allen tijde.
[ afbeelding ]
Precies. Een goede site haalt met gemak een retentie van een aantal jaar op de meeste downloads. Daarnaast is 20mbit nu niet bepaald snel. 100mbit haal je met torrents met gemak zonder hiervoor extra te betalen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sorry, maar tegenwoordig heeft een goede usenet-provider een retentie van 200+ dagen en het groeit langzaam naar de 400. Met usenet haal ik met gemak de 20Mbit, en daar kan ik met de torrents alleen van dromen... Ik denk dat het gewoon aan ligt waar je precies downloadt...
Alleen jammer dat je HDD die snelheid niet bij kan benen of je moet een heul dikke RAID setup hebben..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Whehe ik haal 2000mbit met mijn privé satelliet.
Ja, totdat je wakker werdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Whehe ik haal 2000mbit met mijn privé satelliet.
100mbit? Sorry hoor... dat haalt het gros van Nederland niet. Je kan nooit sneller downloaden dan wat je internetverbinding toe laat. Ik heb een 20Mbit abbo en kan dus nooit met 30Mbit of sneller downloaden. En 20Mbit niet bepaald snel? Ja, als je een glasvezelverbinding heb van 100+Mbit, dan is het niet snel nee, maar ik vind een dvd binnenhalen in 3 kwartier (dus ongeveer 20Mbit) niet bepaald langzaam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Precies. Een goede site haalt met gemak een retentie van een aantal jaar op de meeste downloads. Daarnaast is 20mbit nu niet bepaald snel. 100mbit haal je met torrents met gemak zonder hiervoor extra te betalen...
HIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIquote:De omstreden downloadsite The Pirate Bay blijft voorlopig online voor Nederlandse gebruikers. De Zweedse oprichters van de website zeggen geen eigenaar meer te zijn. Bovendien is het beheer naar hun zeggen overgedragen aan een bedrijf op de Seychellen.
Daarnaast zouden er technische hindernissen zijn om de website voor Nederlandse gebruikers te blokkeren. Nederlandse downloaders kunnen zich verschuilen achter een anoniem ip-adres, waardoor het onmogelijk wordt om deze tot Nederland te herleiden.
Sterker nog, als windows 95 niet zoveel illegaal was gekopieerd en daarmee op zoveel computers terecht was gekomen had microsoft nooit de marktpositie gehad die ze nu hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
tsja.. games vallen uiteraard onder software. Het downloaden van software en het kraken daarvan is dan weer WEL verboden. Maar een heleboel mensen besluiten na het illegaal downloaden van de games toch een legale versie aan te schaffen
Waarom zou dat kanaal sneller zijn dan usenet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Torrent hebben betere pre-times (releases zijn als eerste via torrents beschikbaar, vaak sneller dan vele topsites)
Ik zie nog geen torrents die met 20 Gb geupload worden.quote:Torrents zijn sneller, in theorie kan ik ik vele gbit's leegtrekken via torrents, ware het nie tdat de HDD's van tegenwoordig die snelheden nog niet aankunnen.
In theorie ja, maar in de praktijk worden ouwe bestanden er al na een paar weken afgeflikkerd waardoor je kunt blijven leechen tot je een ons weegt.quote:Torrents hebben een veel betere retentie.
Via de nieuwsgroepen van je provider zijn ze ook gratis.quote:Torrents zijn gratis, te allen tijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |